Postitused: 463
Teemad: 6
Liitus: Jun 2004
Maine:
12
Kas kõik Tartu Duple-Metsec'ud tuuakse nüüd Tallinna üle?
(Veel) GoBus Tartu logoga 605TBZ ja 571TBX täna keskpäeval Tallinnas, pöörasid Tammsaare teelt Kadaka teele, TAK-i sisse ei pööranud, läksid edasi (MRP-sse?).
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Ma juba vaikselt salaja lootsin, et MRP hakkabki nüüd ainult normaalsete bussidega teenindama.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
oxygen Kirjutas:Ma juba vaikselt salaja lootsin, et MRP hakkabki nüüd ainult normaalsete bussidega teenindama.
MRP ja GO ju napilt leiwad ühes kapis.Wähemalt mina olen niimoodu aru saanud..Pole üldse ime ,et need bussid MRP le said.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 463
Teemad: 6
Liitus: Jun 2004
Maine:
12
Ytra andmeil on Tartust peale 571TBX ja 605TBZ MRP-sse toodud ka 600TBR.
Tartusse on jäänud (kas ikka on?) veel 191AJO, 591TRC ja 861TRC, Narvas on 454AKO ja 694TCC, ning rohkem Duplesid väljaspool Tallinnat vist polegi.
Selle kaitsejõudude kaheukselise 501ASB kohta niipalju, et paberites on tal märge SUBURBAN. Seega lihtsalt linnalähiliini variant, mis seletab ka kahe ukse ja manuaalkäigukasti olemasolu. Kuskil siin teemas on varem selle kohta öeldud "eritellimus" - et neid vaid üks tehti, võib ka nii nimetada. Keretüüp T-67, kui kedagi huvitab.
oxygen Kirjutas:Ma juba vaikselt salaja lootsin, et MRP hakkabki nüüd ainult normaalsete bussidega teenindama.
Miks Dupled siis normaalseteks ei kvalifitseeru - kas ainult seepärast, et nad juba 10-11 aastat vanad on?
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 463
Teemad: 6
Liitus: Jun 2004
Maine:
12
oxygen Kirjutas:neis ei ole mitte ühtegi tõsiselt võetavat õhutusava, mis käib eriti närvidele suvel. Nende interjööri paigutus ei kannata mingit kriitikat ja olles käinud, milliseks Dupled MRP käes lähevad...
Vanus ei mängi mingit rolli. CN-id on väga kiftid bussid.
Õhutusavade koha pealt võin nõustuda ainult osaliselt - katuseluugid on ju olemas. Enamusel vanematest bussidest, sh. ca CN-idel ei käi salongi aknad lahti. Duplede interjööril pole ka häda miskit - buss nagu buss ikka, ainult istmeid on suht vähe. Ning see viimane punkt on küll rohkem hoolde- ja remondipersonalis, kui ühes bussimudelis kinni.
Minu jaoks on Duplede suurim puudus hoopis see, et juba 1,8m kasvu juures ei saa sirgelt seistes normaalselt akendest välja vaadata.
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Kõik on loomulikult suhteline ja iga inimene vaatab asja ikka oma mätta otsast. Aga mitte üheski teises bussitüübis ei ole ma mitte kunagi kogenud sellist leitsakut nagu Duples. Muidu otseselt nende vastu ei ole mul ka midagi. Välimuse poolest on vägagi normaalsed. Seevastu näiteks MaxCi-desse suhtun ma just vastupidiselt. Väljast poolt on need ikka üsna p***e kukkunud riistapuud, aga salong on super. See kõik minu arvamus.
Postitused: 610
Teemad: 2
Liitus: Jul 2004
Maine:
3
571 oli täna juba 20 liinil. Väga ilus nägi välja, vist ka Tartu reklaamid alles. Aga mis loogikaga neid üle eesti ümber paigutatakse, ei taipa. Võimalik on, et liinilepingus määratud busside keskmine vanus klapitatakse pideva ümberpaigutamisega, sest bussid ju vananevad.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Kas 571 üleni valge.Nägin toda varahommikul Akadeemias sõitmas.Paraku niivõrd pime ,et numbrit ei näinud ,vaid valge DUPLE.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 420
Teemad: 2
Liitus: Feb 2007
Maine:
18
571TBX jah üleni valge, paari kollase reklaamiga. Nii vähe kui Tartus nii oli/on, et mingi buss mingil liinil pidevalt sõitis, siis see ex 52 oli üldiselt põline 16A, liinide muutmise järel 16, puhkepäeviti 14. Seetõttu ka suht hästi säilinud seest, muidu teistel vanade istmekatetega Duple-bussidel need sinised katted tagaotsas toolidelt ära tulnud.