Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Igavene jama on selle ülekandega, isegi kui kasutaks 70-hambalist tagumist ketiratast, tuleks see liiga kiire, mis tähendab reaalelus kaotust nii jõus kui ka tippkiiruses.
Tuleb vist ikka mingi kaheosaline ülekanne välja mõelda, näiteks pana kiigevõlli peale rihmratas, mida mootor ringi ajaks, ütleme kasvõi 1:4 ja edasi näiteks sääreka hammakaga tagumisele ketirattale.
Postitused: 691
Teemad: 58
Liitus: Nov 2003
Maine:
1
Päris vahva elektrimopeedi saab ca 2500kr eest. Neid eestis müüa küll, uus mopeed 2500kr. Erilised püssid pole, kui ´´tõmme´´ on hea ja mõnus vaikne on samuti.
Postitused: 69
Teemad: 13
Liitus: Nov 2004
Maine:
1
Väga proffesionaalselt lahendatud, edu!
Abja võrrituuning
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
No kuidas projekt edenenud on? Liigub juba aparaat?
Fiat 127 0.9l
Postitused: 309
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Kas mootori aluse plaadi kinnituspoltide avasid ovaalseks ei saa teha?Tekiks keti pingutamise võimalus. Aga töö on korralik, edu!
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Eriti mitte, kuna kaks polti läbivad ka mootori enda kinnitusjalga.
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Väga vinge asi tuleb sellest aga kas see ülekande ragin jääbki või likvideerid selle ka ära?
Fiat 127 0.9l
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Panin mootorile mutrid alla, nii et kett on nüüd normaalse pingusega ja ragiseb tunduvalt vähem.
Kuna hammakad on ka kulumata, siis aja jooksul peaks kogu kupatus tunduvalt vaiksemaks jääma.
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Ok, aga kas sellise riistapuuga liikluses ka tohib sõita?
Fiat 127 0.9l
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
10-01-2008, 20:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2008, 20:54 PM ja muutjaks oli
vootele.)
Proovisin täna mingi ketiga kohaltvõttu (juhtme otsas). Üldiselt sama nagu käikudeta jalgrattaga üritaks istudes kohalt võtta. Kusjuures gaasirutska asendist ei tundunud jõud sõltuvat.
Kui asi liigub kuni 45 km/h on tegu mopeediga, millel _veel_ ei ole vaja tüübikinnitust.
Kui asi nii kaugele läheb, eks siis taotlen ka üksikkorras ehitatud sõiduki tüübikinnitust.
Järgmine projekt elektri vallas võiks olla elektriauto. Olen asja juba enam-vähem valmis ka mõelnud - isetehtud raam, esivedu ja akud kasti all. Lahtine kabiin. Prangli "kommunismis" hea sõita, keegi ei kontrolli.
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Endal oli ka vahepeal mõte teha rollumootoriga autosugune asi aga sinnapaika see jäigi.
Fiat 127 0.9l
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Jh! See on päris asjalik aparaat ka.
Fiat 127 0.9l