Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
21-08-2007, 22:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2007, 22:39 PM ja muutjaks oli
noottaur.)
Tuleb muretseda veel autole uus juhiuks ja tagurpidi käik viimaks ometi ka korda teha, sest seda on pea võimatu leida sellel autol. (läheb koguaeg neljas sisse) Soovitused, et mis tuleks veel autol teha või mitte teha on teretulnud.
Fiat 127 0.9l
Postitused: 1,029
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
Peaks sobiba selle ka MK3 ehk siis Stella üks, kuna minu kasuisa Punasel fiatil on MK2 uks küljes. Ehk keegi mäletab, seda sinist ämblikuvörku värides mk2. Sealt on minu kasuisa punase juhipoolne üks pärit.
Postitused: 1,475
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
15
Käikude probleemi puhul ei pruugi kohe käigukasti süüdistada. Enne ikka käiguhoovastik üle vaadata, seda enam, et see on kord juba probleemiks olnud.
Samuti on tagurpidikäik tundlik mootori asendi suhtes. Mootori asendit fikseerivad kolm patja - kaks külgedel, ja üks all. Kui too alumine padi on omadega hukas, ja hukas ta tavaliselt on, sest õli tilgup peale (väntvõlli simmerlingist, mida keegi ei viitsi kunagi vahetada), siis kipub mootor ülemiste patjade telje ümber pöörduma, ja on koos käigukastiga käigukangi suhtes kas liiga kaugel või liiga lähedal, või siis muutub mootori asend vastavalt veojõule.
Mootori loksumine tekitab ka rapsimist liikumahakkamisel/sõidul, millega võib kaasneda käikude väljapildumine (eriti neljas käik).
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Teised käigud peale tagurpidi käigu lähevad sisse korralikult ja välja ka ei loobi, aga tagurpidi käigu leiab üles vaid peale pikka otsimist, selle asemel läheb koguaeg neljas sisse. Mootor tugevalt kinni keeratud, padjad korras. (mootor liigub gaasi andes edasi-tagasi 2cm vms.. on see normaalne?)
Fiat 127 0.9l
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
22-08-2007, 23:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2007, 18:42 PM ja muutjaks oli
noottaur.)
Ega kellelgi saaremaalt Fiat 127 1978a juhiust pakkuda ole, mul see kole roostes. Mob nr: 56311065 seab hinna paika
Fiat 127 0.9l
Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
Sa valdavalt üksinda kirjutadki , küsin siis, et huvi pärast, palju sellel 33kW'ga kiirendus on ? Ristmikul ikka sammu astub teistega või toppab ?
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
käiguprobleem ikka vast selles et hoovastik paigast ära, täpsemalt seda ise uurind ei ole aga kas mingeid kummi liigendeid(pehmendajaid) pole vahel?
teiste käikudega kõik OK?
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
fic Kirjutas:Sa valdavalt üksinda kirjutadki , küsin siis, et huvi pärast, palju sellel 33kW'ga kiirendus on ? Ristmikul ikka sammu astub teistega või toppab ?
Tehaseandmed:
mootor 903cm3/45hj/5600p/min
dünaamika 0-100km/h 19,1s.,kiirus 140km/h
Ühel tuttaval oli kunagi 1981a. vl. 127. Ütles,et mootoris kuluvad kõik detailid väga erinevalt. Sama info on ka J. Kotijevi raamatus "Välismaa autod" 1991a.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Käiguhoovastikus see viga on jh, auto all olev üks kang, mis viib käigu sisse on kõver.
Fiat 127 0.9l
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Auto on nüüd vahepeal keevitusse viidud, uksed pea et tehtud. Järgmine nädal ühe teise 127me järele millelt juppe saab projektile.
Fiat 127 0.9l
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Krt... see 127 osutus hoopis Ritmoks niiet see jäi ostmatta. Vahepeal juhtunud niipalju et mootor on nüüd lahti ja parandame seda vaikselt. Nüüd veel vaja klapikambrikaane tihend osta ja siis sab varsti hakata mootorit kokku lappima.
Jagajat oleks vaja ( klambritega ). Kui kellelgi on selline asi üle siis andke teada.
Fiat 127 0.9l
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Plokikaan koos kuid kokku pannes tuli välja, et üks sisselaske klapp oli kõver. Selle vahetasime ära korras klapiga kuid millest see paindumine tingitud võis olla.?
Fiat 127 0.9l
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Nüüd asjalood sellised, et täna sai jälle pool päeva auto kallal veedetud ning sai selle lõpuks käima. Ülihea meel oli siis kui ikka peale poolt aastat autot töötamas kuuleb! Nüüd vaja vaid käiguhoovastik üle käia ning siis saab uuesti kere keevitama hakata.
Fiat 127 0.9l