Asjast midagi teadmata, nagu tavaliselt, panen ka mõne rea kirja!
Probleem on täiesti olemas! Lisaks on roostevaba teras küllaltki lai mõiste, selle alla mahub mitmesugust materjali, aga suurt vahet pole.
Autodest ei tea suurt midagi aga küll õllepunsudest

Roostevaba punsu mustast metallist kraanistutseriga, eriti ekstreemne veel messingkraani ja hapu õunamahlaga....Tekib huvitav elektrokeemiline kooslus ja pistab musta metalli nahka päris kähku.
Sama olukord tekib kroomitud terasdetailidega, kui kroomikiht on vigastatud, siis hakkab piisava niiskuse toimel jällegi elektrokeemiline protsess mis vaikselt toimetab ka terve kroomikihi all...
Ehk siis moraal - ega nad eriti kokku ei sobi jah. Kuidas võidelda korrodeerumise vastu - ilmselt püüda asja kaitsta igati niiskuse eest, et ei tekiks "elektrolüütilist keskonda", aga mitte nii nagu veekindlad kellad mis vett sisse lasksid ja välja ei lasknud.
Ka keevitamisest ei tea ma midagi, pakun seepärast julgelt, et vahet pole kas roostevaba või tavalise traadiga. Omal juhus , lasin roostevaba boilerit keevitada kuumakindlast terasest (oli viga, lihtsalt oli sellisest materjalist sobivada detailid) tükkidega, roostevaba traadiga ei saanud pidama, tavalisega küll.
Soojuspaisumisega ka võib probleeme olla, boileri juures näiteks mängib kogu koost nii temperatuuri kui veesurve mõjul, kokkuvõteks ei saanudki sel boileril sest keevitusest asja, targem andis järele ja "rumalam" vedeleb juba hulk aega garaaþis, külg lõhki lõigatud.
Nii, hulk juttu ehk palju kisa ja vähe villa