Suzuki Baleno 96a probleem tuledega.
#1

Mure siis järgmine:
Kui süütevõti on süütelukus ja uks on lahti siis hakkab märguandepiiksumine (märguandepiiksumine = näiteks kui tuled ette jätad vms).
See nagu väega ei häirigi, kuid lahti tahaks sellest probleemist siiski saada.

Suurem mure on tuledega. Kui auto ei käi ja süüde sisse panna, siis lähevad esituled põlema (aga sellel ongi vist automaatne tulede sisselülitamine). Tagatuled on korras. Kui aga auto käima panna, siis lähevad ja jäävad põlema tagurdustuled. Vahetpole, kas auto töötab vabalkäigul, või on sees esimene käik või tagurpidi käik. Ikka põlevad.

Mõni soovitus, mida vaadata, kontrollida?

Ahjaa, probleem sai alguse siis, kui võtsin mootori maha ja panin tagasi. Juhtmed paistavad kõik ühendatud olema. Kustkohast antud isend võtab, et nüüd peaks tagrupidituled põlema panema? Saab ta selle infi käimakastist?

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#2

Vaata et tagatuledes vett sees ei oleks.
Suzuki tulede automaatika on õlisurve pealt. Täpselt ei tea , kas ka vanemal Balenol.

See esimene ei ole probleem , nii peabki olema.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#3

Et siis tahad öelda, et ta saab tagurpidikäigu tulede sissejuhtimise signaali õliandurist, mis on käimakasti küljes?

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#4

Ei,ei tagurpidi käigu jaoks on ikka pistik kasti peal . Tulede automaatika saab oma infi , millal põlema hakata , õliandurist. Seda siis uuematel - Liana jt. Võimalik et ka Balenol.
Juhul kui sa kõik sama moodi tagasi panid siis ei tohiks probleeme olla. Pistikud ka vist erinevad.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#5

Ahhaa, selge. Minu talupojamõistus ütles ka mulle, et pistikust peaks ta selle signaali saama. Aga kui pistik ära võtta käimakasti küljest, ka siis põlevad tagurpidi tuled edasi...
Päris jama nii sõita, kui kõik arvavad, et sa tagurdad Big Grin

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#6

Võta käigukasti lüliti küljest juhtmed lahti. Kui tagurdustuled ära kustuvad, on viga lülitis (vaja uut lülitit või annab reguleerida lülitit). Kui tuled ära ei kustu, on need juhtmed omavahel kuskil kokku ühendatud(kokku pressitud). Seda võis juhtuda siis, kui sa mootori maha tõstsid, juhtmed jäid millegi vahele.
Vasta
#7

Viga käes. Viga oli tagurpidikäigu anduris. Nimelt see nupp, mis seal põhjas on, oli kinni jäänud. Sai naftaga leotatud ja nüüd asi toimib.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne