19-02-2008, 22:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2008, 21:42 PM ja muutjaks oli marauder.)
Tuli siis tuhin peale, et teeks mingi auto korda ja kergelt näppida. Ideeks sai siis mosse kastikas. Sai otsitud natuke, leidsin ühe mammi hoovipealt mosse, mis peale palgapäeva sai koju veetud sellise ühenduslüliga, mis sai kiirelt tehtud(Konksu külge käiv seade ära vöetud)
1994 aasta, viimane ÜV olnud 2004. Olnud Eesti Telefoni mingi tööauto vms, hiljem hobustele körvalt põldudelt rohtu toodud ja jääraga kuskil näitusel käidud
Kongi võtsime kohe maha. Üldine seisukord päris hea, nipet-näpet roostet nagu ikka. Vasaku esiporika olla hobused mölki löönud ja parem parktuli katki.
Aga parem küljekarp päris mäda, vasak veidi parem, aga ilmselt läheb ka sealt kruvikas läbi. Uued sai ostetud Volga kauplusest. 180 krooni tükk ja saatsid lisatasu eest Saaremaale Cargoga ära isegi
Sai siis aku peale sebitud, esijalgu bens kankust otse ja andsime vötit. Mida pole, see on säde. Natuke juhtmeotse ja kontaktdide puhastamist ning säde olemas. Peale natukest käiamist hakkaski tööle, küll 2-3 silindriga aga töötas. Sai küünlajuhtmeid sätitud veidi, ning hakkasid ka teised silindrid tööle. Tuksub kenasti. Tagant sumpast tuleb mossele ebaloomulike hääle, nagu v8 vms
Salongi oli armatuurile tekk peale tömmatud ja puha, et päike ära ei löhuks. Aga ikkagi on akna servast "rulli" tömmanud. Kui kellegil parasjagu vedeleb korralikku, siis vöbi pakkuda. Miskise maki sain ka kaasa, aga ei tea kas töötab, kuna töölepaneku nupp puudu.
Istmetel oli mingi räbal katteriie pandud, nende alt tuli välja hallikas nahk.
Ise olen vaimustuses sellest, et uksed käivad ülihästi.
Kõik tuled ja viled töötavad, vilguvad. Kohati on massiprobleeme vöi midagi oksüdeerunud(näiteks kui tuled pölevad ja suunda panna, kipuvad lähituled korraks vilkuma. Ja käiguvahetuste ajal tagurpidi käigu tuli vilgutab)
Kaasa sain terve ringi rehve koos velgedega ja radiaatori.
Ühe teise mossega sain ka rehve, tutikad piduriklotse, startereid jne jne pudi-padi.
Muide kas te teadsite, et kui kongiuks teistpidi keerata, siis laius on täpselt sama lai kastiavaga
Ainuke mure on see, et "uus" luuk on ülejäänud kastist ~5cm körgem.
Eks ma hoian teid töödega kursis.
1994 aasta, viimane ÜV olnud 2004. Olnud Eesti Telefoni mingi tööauto vms, hiljem hobustele körvalt põldudelt rohtu toodud ja jääraga kuskil näitusel käidud
Kongi võtsime kohe maha. Üldine seisukord päris hea, nipet-näpet roostet nagu ikka. Vasaku esiporika olla hobused mölki löönud ja parem parktuli katki.
Aga parem küljekarp päris mäda, vasak veidi parem, aga ilmselt läheb ka sealt kruvikas läbi. Uued sai ostetud Volga kauplusest. 180 krooni tükk ja saatsid lisatasu eest Saaremaale Cargoga ära isegi
Sai siis aku peale sebitud, esijalgu bens kankust otse ja andsime vötit. Mida pole, see on säde. Natuke juhtmeotse ja kontaktdide puhastamist ning säde olemas. Peale natukest käiamist hakkaski tööle, küll 2-3 silindriga aga töötas. Sai küünlajuhtmeid sätitud veidi, ning hakkasid ka teised silindrid tööle. Tuksub kenasti. Tagant sumpast tuleb mossele ebaloomulike hääle, nagu v8 vms
Salongi oli armatuurile tekk peale tömmatud ja puha, et päike ära ei löhuks. Aga ikkagi on akna servast "rulli" tömmanud. Kui kellegil parasjagu vedeleb korralikku, siis vöbi pakkuda. Miskise maki sain ka kaasa, aga ei tea kas töötab, kuna töölepaneku nupp puudu.
Istmetel oli mingi räbal katteriie pandud, nende alt tuli välja hallikas nahk.
Ise olen vaimustuses sellest, et uksed käivad ülihästi.
Kõik tuled ja viled töötavad, vilguvad. Kohati on massiprobleeme vöi midagi oksüdeerunud(näiteks kui tuled pölevad ja suunda panna, kipuvad lähituled korraks vilkuma. Ja käiguvahetuste ajal tagurpidi käigu tuli vilgutab)
Kaasa sain terve ringi rehve koos velgedega ja radiaatori.
Ühe teise mossega sain ka rehve, tutikad piduriklotse, startereid jne jne pudi-padi.
Muide kas te teadsite, et kui kongiuks teistpidi keerata, siis laius on täpselt sama lai kastiavaga
Ainuke mure on see, et "uus" luuk on ülejäänud kastist ~5cm körgem.
Eks ma hoian teid töödega kursis.
Team saarlased - https://www.facebook.com/teamsaarlased