Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
niipalju kui olen kuulnud, näit. moskvas berjoska poes müüdi sigulle(eksport), millel oli tsehhi värv ja poola tuled ja neid peeti eriliseks boonuseks. Samas mäletan, et kui ikka beezi 06 said, siis olid ikka kunn, kuna beezi värv oli ju väärtus omaette (võtke nüüd tänapäevast - kes on nõus saksataxo beezi eest rohkem maksma)
Postitused: 482
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
Oli ka veel selline moeröögatus nagu "kombitsad". Kruviti need tavaliselt esistange nurkadesse 45kraadi suunaga allapoole(vähemalt vaz 2101 ja mossel on stange nurkadel augud), oli neil ka mingi praktiline otstarve, aga disainielement oli äge. Mäletamistmõõda sai neid poest osta, kuna olid ikka tehase töö, nikeldatud vedru läks sujuvalt kombitsavarreks üle ja nupp varda otsas. See oli kusagil seitsekümkendate keskel ja lõpupoole.
Postitused: 1,021
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
06-03-2008, 15:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2008, 15:22 PM ja muutjaks oli
jurka.)
kolz Kirjutas:(vähemalt vaz 2101 ja mossel on stange nurkadel augud),
Neist nurkadest kinnitus stange sigullil tiiva külge,mossel põlle külge.Sigulli stange oli sedavõrd tugev ,et need nurgad jäeti peale remonti kinnitamatta,või võeti ka uuena tiivaküljest lahti (kui stange sai koksu oli tiib kohe punnis).Mosu stange oli nii vedel ,et hakkas töllerdama kui poldiga kinni polnd.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Ja aretati ka alla laiad weljed.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Need laiad,,weljed,, olid siiski sügaval nõuk. ajal mitte lubatud. Hiljem, 80-date lõpus ja 90-date alguses kui lubati vabamalt disainida keevitati plekkveljele võru vahele.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Kõwembad vennad suutsid ka oma laiad weljed tookordse TTK Vasara galvanikast läbi ajada.Särasid ja kriiskasid nagu juudi jõulupuu.Ja tüdrukud olid maiad säänste autode peale tulemast.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
N.ö.,,Vasara laki,,-ga, millega tabalukke värviti, velje katmiseks ei pidanud sugugi tingimata ,,Vasara,, väravaputkast mööda hiilima. Ka endal oli kodus seda värvi olemas. Ainukese puudusena ei kuivanud ta ilma kuumata korralikult läbi ja jäi nätske. Palju kenamad olid valgeks värvitud 01-he laiaks aetud veljed(olid ka oma autol all) ja üks seitsekantpolt per. velg. Tuli tihti pesta aga kenad olid.
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Ehk üks praktiline lisa olid Ikaruse ümmargused laternad mis paremini valgustasid.Nende sisse sai kestvuse pikendamiseks kallatud sorts pidurivedelikku. Ka tavapirni krae on H4le peale joodetud et sobiks tavalaternasse. Oli valgem.Hiljem tulid sellised ka kaubandusse.
Postitused: 463
Teemad: 6
Liitus: Jun 2004
Maine:
12
taruvaras Kirjutas:... eelpool kirjeldatud "vurrude", vedru küljes tilpnevate antenni moodi tundlate kinnitamiseks, mis siis trotuaari äärekivile liiga ligi sõites kandis sellelt läbi kere kriipiva heli. Mossedel näiteks hakkasid lisaaukudega stanged tulema 70-ndate esimesel poolel. Sel ajal umbes see "vurrumood" hakkas ka.
Äkki keegi näitaks mõnda pilti säärastest vidinatest? Ise olen liiga noor nende mäletamiseks.
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
13-03-2008, 21:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2008, 21:09 PM ja muutjaks oli
PETSS.)
Ja venekeelsed kirjad Ziguli asenati LADA kirjadega.See järgnew ehk mitte täpselt teemasse.Kui Soomest hakati siia neid Ladasid tagasi tooma ,oli ka mil väga popp ringi sõita Soome riigi numbritega.Kohalik number ka olemas aga see paljudel põdra numbri all peidus.Kõik ju pidid näema kui "kõwa klemmiga "tegemist.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kes tahtis jäikust ja tugevust/kandevõimet suurendada pani oma sedaanile universaalkerega LADA vedrud taha. Samuti tõstis tagumikku üks transportöörlindi rongas. Kaks oli liiast ja ette ei saanud panna, amortisaatori käik muutus selliseks et võis välja ronida s.t.pikkustpidi tõmbele jooksis kinni.
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
Seoses VAZ 03e tulekuga sai nõukogude sõiduauto enesele esmakordselt tahhomeetri. Olen näinud Moskvitsi, millel üks väiksemamõõduline tahhomeeter ise roolisamba külge aretatud.