Postitused: 2
Teemad: 2
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
koik kommentaarid on teretulnud bmw 318i 1991 aasta kohta,kuna plaanin seda ostma hakata.
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
24-03-2008, 21:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2008, 21:40 PM ja muutjaks oli
valdo.)
Üks mu tuttav pidas seda üsna uuest peast (ca 60 KKM) saanuna 4 aastat. Ei meeldinud talle - Eesti teede jaoks ülimadal kliirens ning üheks madalaimaks kohaks mootori karteripõhi. Väiksematel teedel ja halbades tingimustes (lumerohke talv puudulikult lahtilükatud teedel, järsud augud, sügavad rööpad vms) käis tal ikka üsna mitu korda seesinane koht vastu maad, õnneks väikestel kiirustel ja vastu pehmet maad, mis õnneks kahju ei teinud.
Senikaua, kui Eesti teed ei ole Saksamaa laudsiledate teede sarnased, ei tasu siinmaal selliseid liikureid soetada. Aga arvestades mustkatte all olevate teede üliväikest osakaalu Eestis ja nende mustkatte alla viimise tempot, ei juhtu see lähema 20-30 aasta jooksul...
Lisaks mäletan, et ta kurtis igasuguste sillahoobade, -pukside jm suurt kulu ja väikest vastupidavust - ju ka need on mõeldud laudsiladate teede jaoks ja löökauguline asfalt neile ei meeldi...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 429
Teemad: 18
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
25-03-2008, 13:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2008, 13:48 PM ja muutjaks oli
vdp.)
Olen 2,5 aastat E36 kasutanud ning kliirentsiga pole siiamaani küll probleeme tekkinud, näiteks auklikul kruusateel saab ilusti hakkama. Seega julgen väita, et kui BMW-d sihtotstarbeliselt kasutada ja roopassesõidetud metsarajad maasturite pärusmaaks jätta, ei juhtu tõenäoliselt midagi halba. Juhitavuse poole pealt on korras veermikuga masin väga hea, kurvides täpse ja mõnusa rooliga. Kui ma esimest korda sellise autoga sõitsin, valmistas juhitavus kõige suurema positiivse üllatuse. Rool on siiski keskosas pisut ebatäpne, mis hakkab pikal sirgel maanteel sõites häirima.
Esisild on neil jah põhiliseks kuluvaks kohaks, samuti on nii vanad masinad tavaliselt roostes ja läbiaetud. Nõustun eelmise kommenteerijaga - pigem maksa pisut rohkem ja osta korraliku kerega, tuunimata eksemplar.
Aga jah, üldiselt tasub uurida BMW foorumis või näiteks saksakeelseid lehekülgi (kui keelt mõistad), netis on selle mudeli kohta infot küll ja veel.
Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Ise ka e36 fänn , samas 1991 a 318 tyypviga on see mootor , millel siis kas hydrot6ukurid v6i nukkv6ll hakkab väga koledat häält tegema ja tuleks nagu ära vahetada...
Ja sharniire läeb kruusateel iga paari kuu tagant
Mingi teema oli , et vist sobisid sinna alla ka e30 sharniirid , mis on tunduvalt vastupidavamad.
ja yks tyypviga on bmw-l veel
et avariidesse satuvad tihti nagu
Pole midagi targemat teha
Postitused: 7
Teemad: 3
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
11-04-2008, 10:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2008, 10:10 AM ja muutjaks oli
M4rt.)
Sharniire võibki vahetama jääda kui originaale kasutada. Ja mingid e30 omad sinna alla ei istu. Õige lähenemine oleks vahetada originaal õõtsad e30 õõtsade vastu, samamoodi ka õõtsapuksid ning ei kulu seal enam mitte midagi, vähemalt oma autol olid saksast tulles need all ja pole mitte ühtegi juppi veel kahe eestis olnud aasta jooksul vahetanud. Ja mootori vead on 100% omanike süü, ainus tüüpviga 1.8 ja 1.6 ketiga mootoritel on see,et otsakaante vahelt kipub õli lekkima