Mida uut Järva-Jaani vanaautode varjupaigas?

guits112 Kirjutas:pakuks petssi
HO ,HO ,HO.Waat polegi tükk aega nii lõbus olnud.Kahju et ei oska Urmas Oti moodi naerda.Mina oma kergesti ärrituva iseloomuga ja muude p---e läinud omadustega ei sobi kohe mitte.Seal peaks olema ikka organiseerimiswõimeline ,kaalutlev ja igas situatsioonis rahulikuks jääw kodanik.Omalt poolt pakuks :mrali ,TAR,mesamees

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

zazik Kirjutas:Kas mõni Ida-Viru suurem firma (nt. Põlevkivi) ei tahaks Liazi koha pealt õlga alla panna? Sealkandis ju peamiselt sellised bussid liikusid ja ehk on Eesti Põlevkivis mingi huvi "kaevurite bussi" säilitamiseks.

Lihtsalt mõte.
Waevalt ,et Ida - Wirus keegi sellisest asjast huwitatud.Neil endilgi seal probleeme küllaga.Pigem siis juba Wiljandi ja Mulgi Reisid.Või siis mõnele suurele bussifirma, näiteks Sebe ,kes suuteline abistama ka bussi korrastamisel.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

PETSS Kirjutas:Kahju et ei oska Urmas Oti moodi naerda.

Mis sääl osata: "Heh, heh, hehh palju Te ka PALKA saate???"Toungue

loll on loll olla.
Vasta

PETSS Kirjutas:Omalt poolt pakuks :mrali ,TAR,mesamees
Ülejäänud kahe nime kohta ei oska ma suurt midagi kosta, aga mesamees on juba niigi Varjupaigas rohkem kui kodus Big Grin Seega on tema seal nii ehk naa nõu ja jõuga abiks. Või vähemalt selline mulje on mulle jäänud: mõni aeg tagasi käisin 5-st järjestikusest nädalast 4-l Varjupaigas ja keda ma näen, ikka Tuve ja Veljo toimetavad midagi Smile Kahjuks nüüd ei ole enam sinna jõudnud, kuid varsti, varsti... Üks eksam veel ja siis on priius käes Smile
Vasta

Kas ETK(VL), kellele omal ajal vist kauplus-bussid kuulusid, pole abistajaks?
Vasta

Tänud kõigile ettepanekute tegijatele! Võtame kõiki arvesse ja üritame läbirääkimisi alustada. Ühe firmaga sai veidi toetusjuttu räägitud - vastuse saan nädala pärast. Kuna aga hetkel on ülikiire aeg (käivad ekskursioonid, firmade üritused, algasid Järva-Jaani valla päevad jne, jne, siis tõsisemalt saab toetajate otsimisega alustada peale 5.juulit kui paberite järgi peaks justkui puhkus algama ... Eile tegi PETSS väga hea ettepaneku, leida varjupaigale asehaldur, kes tuleks appi just selliste situatsioonide lahendamise juures, millises me hetkel oleme. Tegelikult on selliseid haldureid meil juba praegugi, kes ihu ja hingega asja ajavad (küll info otsimisel, transpordi leidmisel, korjanduste korraldamisel, materjalide ja varuosade hankimisel, isendite ja varjupaiga korrastamisel, üldsusega suhtlemisel jne, jne.) Loodan, et ühiste jõududega me siiski ka selle Liaz`i päästame!
Vasta

Eile käis järjekordselt "ametis" kaasfoorumlane mesamees ja ajas hinge sisse väikesele teerullile Du-54 (nr 186) ning tegi väikese sõidugi. Kuna masinal oli varem mootoriga probleeme olnud (saamisel oli hooratas demonteeritud, tõenäoliselt kiilusoone ja koonuse kulumise tõttu), siis otsime uut hooratast mootorile UD-2. Samas uurime, kas on keegi varem selliste mootoritega kokku puutunud, et teada saada, miks hooratta tagant tugevalt õli välja ajab? Ei kahtle hetkekski, et mesamees ise vea üles leiab, aga postitasin jutukese seetõttu, et ehk pakub teistelegi huvi või on edaspidi kellelegi kogemuseks.
Vasta

muuseumipapa Kirjutas:Tegelikult on selliseid haldureid meil juba praegugi, kes ihu ja hingega asja ajavad (küll info otsimisel, transpordi leidmisel, korjanduste korraldamisel, materjalide ja varuosade hankimisel, isendite ja varjupaiga korrastamisel, üldsusega suhtlemisel jne, jne.) Loodan, et ühiste jõududega me siiski ka selle Liaz`i päästame!
Minu jaoks hetkel kõige tähtsam ,et see LiAZ 677 siia jääks.Ja suurim soov oleks ,et keegi tõelistest JJ tegijatest selle omale südameasjaks võtaks.Omalt poolt suudan lisaks moraalsele toele abistada ka mõninga rahasummaga.Ja jui toomiseks läheb ,kindel osaline.Tahaks sõita ka bussiga millel edeklaas ees.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

IIIFFFAR Kirjutas:
PETSS Kirjutas:Kahju et ei oska Urmas Oti moodi naerda.

Mis sääl osata: "Heh, heh, hehh palju Te ka PALKA saate???"Toungue
Ma tänan Teid ,et leidsite aega .See oli suurepärane intervjuu .Tänan Teid, need olid oivalised wastused.Kohtume nädala pärast.Siis saab siin olema aga hoopis teine iñimene ja hoopis teine jutt!Bay!

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

muuseumipapa Kirjutas:Eile käis järjekordselt "ametis" kaasfoorumlane mesamees ja ajas hinge sisse väikesele teerullile Du-54 (nr 186) ning tegi väikese sõidugi. Kuna masinal oli varem mootoriga probleeme olnud (saamisel oli hooratas demonteeritud, tõenäoliselt kiilusoone ja koonuse kulumise tõttu), siis otsime uut hooratast mootorile UD-2. Samas uurime, kas on keegi varem selliste mootoritega kokku puutunud, et teada saada, miks hooratta tagant tugevalt õli välja ajab? Ei kahtle hetkekski, et mesamees ise vea üles leiab, aga postitasin jutukese seetõttu, et ehk pakub teistelegi huvi või on edaspidi kellelegi kogemuseks.

http://saarlane.ee/kuulutused/kuulutus.a...1&id=50282
UD2 mootor müügis.
Vasta

Hea eeskuju on nakkav! Nüüdseks on ka kaasfoorumlane mesamees, võttes tõenäoliselt eeskuju Lokuta meeskonnalt, varjupaiga endale teiseks koduks valinud. Täna (loe: eile) oli mesamees taas varjupaigas ja ajas hinge sisse koguni kahele isendile: Gaz-24-le (eksponaat nr 242) ja iseehitatud autole (eksponaat nr 230) Mõlemaga sai ka proovisõidud tehtud. Kuna aga iseehitatud autot võib juba Jaanipäeva paiku vaja minna, sai alustatud koheselt ka tema korrastamisega. Kui nüüd keegi varjupaiga sõpradest veel abiks tuleks, võiks kindel olla, et mõte ka teoks saab. Igaljuhul suured tänud Veljole, varjupaigale väga suure abi osutamise eest!
PS: varjupaiga adminnidel palun märkida kaasfoorumlane mesamees eksponaadi nr 230 vaderiks.
Vasta

Ega jahh see eksponaat 230 on ikka üks lahe aparaat!Ausaltöeldes oli sellega algul päris kõhe sõita kuna vaatamata oma omapärasele ehitusele on see päris nobeda minekuga ja oli kohe alguses päris tegemist,et autot taltsutadaBig Grin.Tegelikult tundsin ma selle auto vastu juba päris alguses huvi,kui see varjupaika toodi ja kui kuulutati välja suur aktsioon,siis arvasin,et KELM tahab ise seda autot putitama hakata ja hoidsin eemale.Aga hing ei andnud ikkagi rahu ja eelpool mainitud päeval ma oma näpud sinna külge haakisinCool.Mina küll väga pikka ringi ei sõitnud,aga Muuseumipapa tegi vähe pikema ringi ja tõdes ka,et see "suksu" on ikka päris nobe ja esimese hooga annab ikka taltsutadaToungue.No ja ega seal polegi nii väga ropult tööd,et asi ilusaks saada,rohkem on vaba aeg selle asja juures probleemiks.Lihtne loetelu,mis oleks vaja teha:radiaator parandada,veepump pidama saada,käigukastis ja mootoris õli vahetada,korralikud akujuhtmed peale sättida,uus põrand teha,piduri peasilinder puhastada,vähe kobedam iste leiutada ja lõpuks loomulikult värvida ka.
Vasta

Värskeim eksponaat on pikka aega Paide tuletõrje õuel seisnud, paberite järgi endisele Läänemaa Päästeteenistusele ning embleemide kohaselt hoopis Tallinnas, Linnu tee 75A tuletõrjeüksusele kuulunud tuletõrje side- ja valgustusauto GAZ-66/ASO-12.
Vasta

Järjekordne haruldane autobuss on oma uue kodu Varjupaigas leidnud: Õru Autosan on hetkel teel Järva-Jaani poole.

Vt ka http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=257

Edit:
Päevikukanne http://varjupaik.jjts.ee/?action=text&P=...t&post=376
Galerii kaasfoorumlase Albu piltidest http://varjupaik.jjts.ee/?action=text&P=...5&lang=est
Vasta

mrali Kirjutas:Järjekordne haruldane autobuss on oma uue kodu Varjupaigas leidnud: Õru Autosan on hetkel teel Järva-Jaani poole.

Vt ka http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=257

Autosan Varjupaigas. Sattusime "mesamehega" "juhuslikult" täna sinna ja tegin mõne pildi ka. http://www.album.ee/node/15558388/50078415#browse
Vasta

Jah, Õru valla Autosan nüüd Varjupaigas! Sai kogu elamusterohke sõit Autosaniga kaasa tehtud, igati vägev! Mõned pildid ka minu poolt, osa pea samad mis juba eelnevalt näidatud, mõned veel lisaks. Alates sellest:
http://fotoalbum.ee/photos/Albu/29913539
Vasta

Sai veedetud jällegi kolm päeva varjupaigas ning selle ajaga sai maha kaevatud 70 meetrit elektrikaablit, sellest 24 meetrit ja 60 sentimeetrit elektrikilbist trammini ja 24 meetrit ja 50 sentimeetrit tagumise väravani ning 21 meetrit elektrikilbist läbi ööbimis-Luxi ja kino-LAZi staabi-Mazini.
Tegelikult oli muuseumipapal ammu plaan sinna vool sisse panna ja minul mõte see ära teha. Võtsin Tallinnast kaasa veel 4 kõrge motivatsiooniga kaitseliitlast: Tuul, Kiviloo, Haljas ja Ranne. Minu suured tänud neile! Töö valmis kokku umbes 3 tunniga, puhkepausid on ajast maha arvatud. Plaanis oli teha päevaga ära, kuna algul oli plaanis vaid kuni tagumise väravani kaevata, aga motivatsioon püsis siiski väga kõrge ning kaablit jätkus, tegime siis teisel suunal kaabli ka ära, viimase kaevamist juba pärssis tugevnev vihmasadu, mistõttu jätsime ta reedel pooleli ja lõpetasime laupäeva hommikul.
Suured tänud kõigile kohalviibijatele!
Vasta

k2sipidur Kirjutas:Sai veedetud jällegi kolm päeva varjupaigas ning selle ajaga sai maha kaevatud 70 meetrit elektrikaablit...
Kuna sõbrad appi tulid, täitus tõepoolest minu ammune unistus. Suured tänud!
k2sipidur Kirjutas:...läbi ööbimis-Luxi ja kino-LAZi staabi-Mazini.
Viimatinimetatud MAZ on plaanis siiski nõukaaegseks sööklaks ehitada ... Töötegijad oli väga tublid. Kahju, et nii vähe nendega koos olla sai, sest Jaanipäeva eelne aeg on kulturnikele alati ülikiire aeg. Veelkord suured tänud!
Vasta

kas see AutoSan jääbki vaid päevikusse? - uusima eksponaadi lingilt jookseb endiselt GAZ66-11 välja...

(Arvuti)vanaraualadu -> www.hot.ee/hqs

Vasta

Lugu selles, et kunagi sai kataloogi ennetavalt sisestatud VKG Autosan, mida aga lõpuks ei toodud. Mul (olen ka üks koduka modesid) ei olnud võimalik ka seda kustutatda. Ja kui sai teatavaks et tuleb Õru Autosan, sai selle andmed siis VKG asemele kirjutatud...kataloog on nii üles ehitatud, et kuvab viimasena adminnliidesesse sisestatud ka viimase eksponaadina.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 39 külali(st)ne