Pannonia de Luxe TLB 1961
#41

Tere

Tegin täna pildi ratta seisukorrast. Loodame lähipäevil seisu parandada.

[Pilt: TLB.jpg]

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#42

Tere

Ei saa kiitmata jätta oma roosteeemalduskeemiat.Viskad jupi sisse ja võtad päeva pärast välja. Vedeliku enda kallad aga kraanikausist allaSmile

[Pilt: P6240004.JPG]

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#43

Sellel pannonial on kõva välimusSmile.Ja küsimud kust saab seda roosteeemalduskeemiat?
Vasta
#44

Tundub väärt kraam olevat. Millise ministeeriumi loaga selle salapärase vedeliku valemit ja saadavust jaekaubanduses teada saaks? Tundub mingi imporditud kraam olevat?
Vasta
#45

siimlane Kirjutas:Vedeliku enda kallad aga kraanikausist allaSmile
See viitaks nagu mingile vedelikule toiduainetööstusest näiteks. Pakun, et Coca-Cola äkki?
Vasta
#46

Äkki see kraam http://www.missbelvedere.com/before-after.asp

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#47

Tere

Tõepoolest tegu on importkraamiga ja brändiks Evapo-Rust kuid küllap vedelikud sees suhteliselt sarnasedSmile

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#48

Tere

Täna sai ratas ametlikult rattad alla.

[Pilt: P70100021.JPG]

[Pilt: P70100041.JPG]

[Pilt: P70100061.JPG]

[Pilt: P70100081.JPG]

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#49

Väga ilus! Mis seal paagilaekas hoitakse?

Näen su allkirjas, et T5 ka platsis. Väsimatu tüüp. Smile
Vasta
#50

Tere

Kuna TLB mudelil puuduvad küljekarbid, siis ainus kohu kuhu tööriistad panna on paagil asuv panipaik.

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#51

Tere!

Vaatasin teie imeilusat ratast ja tekkis üks küsimus, et palju läks maksma see triibutamine?

Igatahes on väga ilus ratas ja edu edaspidiseks!Toungue

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#52

Tere

Täna sai lõpuks värvimisest kätte küljepaneelid. Samuti on koju saabunud ka silindri kroomkatted, originaaltuli koos võruga, pöördtõukeleevendi ja igasuguseid muid väikseid jubinaid. Puudu on endiselt gaasirutska. Kui keegi saab selle koha pealt aidata siis oleksin väga tänulik.

Paigaldasin paari poldiga paneelid rattale ka, et teha paar fotojäädvustust.

[Pilt: P7210132.JPG]

[Pilt: P7210134.JPG]

Mootor on senini kokku panemata, kuna puudu veel üks detail käikude lülitusmehanismist.

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#53

Lausa kompvek!



Aa, kust seda roosteeemaldus vedelikku osta saab kui saladus ei ole?
Vasta
#54

Vastus kõlab lühidalt: EbaySmile

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#55

Tere

Praeguseks on tsikkel enesele lisaks peale saanud uued istmed, samuti lõpetasin töö tagumiste jalaraudadega ning needki on külge keeratud. Vahepeal tegelesin veidi veel elektrisüsteemiga ning peale puuduolevate juppide külgekruttimist võib sellegi enam vähem tehtuks lugeda.

Peavalu valmistab endiselt kolb millele rõngalukustustihvte vaja. Kui sellest murest üle saab, siis saab mootori ometi raamile tõsta ja hakata tegelema selle ratta suurima probleemiga - süütesüsteemiga.

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#56

Ootan juba üle kuu aja kannatamatult uudiseid. On midagi lähiajal tulekul???
Vasta
#57

Tere

Viimasel ajal on projekt toppama jäänud, kuna tööd on vaja teha olnud. Üritan lähiajal selle vea parandada ja mitte enam laiselda nii palju ja loodame, et ratas ikka kunagi valmis ka saabSmile Nagu elavad klassikud ütlevad - kõik on puhas tegemise vaev.

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#58

Väike tagant utsitus!
Üle kahe kuu on möödunud
Vasta
#59

Tere

Sain eile aega jälle nii mõnedki tunnid garaaþis veeta. Võtsin ette ühe ebameeldiva töö, mille tõttu tuli pool ratast laiali lammutada, aga nüüd korras ja saab ainult paremaks minna. Veidi imestust tekitab, et paneelid ei istu enam väga ilusasti peale. Pidin neid sinna 20 minutit jõuga peale suruma, et saaks paika ning ei ole veel aru saanud, kus viga on. Enne värvimist oli kõik klaar, aga koos värviga enam ei oleSmile

[Pilt: istmetega.jpg]

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#60

Nii ilus, et võtab silmagi vesiseks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne