06-08-2008, 17:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2008, 17:58 PM ja muutjaks oli noglik.)
Tekkis küsimus, milleks on siia tehtud võimalus vabal teemal rääkida? Mis see VABA teema siis on? Kas vaba võimalus rääkida vabal teemal või vabadus väikesel inimesel suure moderaatorina seda "aitab kah selleks korraks" hetkel lukustada? Toimus ju tavaline arutelu vabal teemal, mis puudutas meie kõigi turvatunnet. Mida arvavad teised sellisest VABA TEEMA lukustamisest, jättes hetkel kõrvale teema sisu?
Lukustamise tulemusena jäi lisamata täpsustus teemasse: Kolme inimese mõrtsukale 2 aastat tingimisi
Lisan siis täpsustuse siia.
To usku:
Midagi ei ajanud ma sassi, lihtsalt sõnastus sai halb, mis võimaldas kaheti mõistmist, vaba teema lukustamine ei võimaldanud ka täpsustust kahjuks. Täpsemalt siis - tahtlus kui selline tekkis juba esimesest hetkest, kui istuti rooli, kuhu kehtivate seaduste järgi see isik nii istuda ei tohtinud...
_________________________________________________
Ent kõigest 17-le eluaastale vaatamata on Laiksoo hingel mitmeid varasemaid liikluseeskirja rikkumisi. Kui politsei eelmisel aastal teda peatada püüdis, siis vajutas Laiksoo lihtsalt lapatsit ja pani politsei eest minema. Samuti on Laiksoo varem kiirust ületanud ning ka varem juhtinud autot ilma vanema saatjata — täpselt nagu saatusliku õnnetuse ajalgi.
Kõik see ei kõnele sugugi vastutustundlikust noorest mehest, kes mõistab, mida tähendab rooli käes hoida. Vastupidi: Laiksoo varasemad teod tõendavad, et kolm elu nõudnud avarii ei pruukinudki olla õnnetu juhus, vaid sihiteadliku eeskirjaeiramise tulemus.
__________________________________________________
Mõtle nüüd iseseisvalt edasi, kas vastasuuna vööndisse kaldumine võis olla seotud kiiruse ületamisega või mitte.
Lukustamise tulemusena jäi lisamata täpsustus teemasse: Kolme inimese mõrtsukale 2 aastat tingimisi
Lisan siis täpsustuse siia.
To usku:
Midagi ei ajanud ma sassi, lihtsalt sõnastus sai halb, mis võimaldas kaheti mõistmist, vaba teema lukustamine ei võimaldanud ka täpsustust kahjuks. Täpsemalt siis - tahtlus kui selline tekkis juba esimesest hetkest, kui istuti rooli, kuhu kehtivate seaduste järgi see isik nii istuda ei tohtinud...
_________________________________________________
Ent kõigest 17-le eluaastale vaatamata on Laiksoo hingel mitmeid varasemaid liikluseeskirja rikkumisi. Kui politsei eelmisel aastal teda peatada püüdis, siis vajutas Laiksoo lihtsalt lapatsit ja pani politsei eest minema. Samuti on Laiksoo varem kiirust ületanud ning ka varem juhtinud autot ilma vanema saatjata — täpselt nagu saatusliku õnnetuse ajalgi.
Kõik see ei kõnele sugugi vastutustundlikust noorest mehest, kes mõistab, mida tähendab rooli käes hoida. Vastupidi: Laiksoo varasemad teod tõendavad, et kolm elu nõudnud avarii ei pruukinudki olla õnnetu juhus, vaid sihiteadliku eeskirjaeiramise tulemus.
__________________________________________________
Mõtle nüüd iseseisvalt edasi, kas vastasuuna vööndisse kaldumine võis olla seotud kiiruse ületamisega või mitte.