Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Tolle auto kallutamisega ise kokku puutunud,ei näe tolles miskit erilist.Küll aga naljakad lahendused 4-8ndani.Selle puhumise idee peale 4-5 pildil wist ei tuleks isegi joogisena.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 603
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
Kutsuge mind lolliks, aga ma ei taba ära, kuidas töötab tõsteseade aparaadil nr.2. Keegi targem võiks ära seletada.
Postitused: 254
Teemad: 15
Liitus: May 2006
Maine:
1
24-08-2008, 22:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2008, 22:16 PM ja muutjaks oli
Huck.)
Nr.2 paistab olevat nö. kruvitungraud. Umbes nagu tavalised töökoja tõstukidki.
Edit: Kuigi põhjalikul vaatamisel ei paista mootor ja sambad mingi ahelaga seotud olevat. Aga noh, see pole ka foto vaid pigem illustratiivne joonistus
Postitused: 2,125
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Järgmine küsimus VEEL targematele vanematele kodanikele. Mota ehk näiteks oskab öelda miskit.
Sarnast esimeste piltide kallutamise süsteemi nägin esimest korda miskilt uudismaa pildilt siinsamas foorumis paar aastat tagasi.
Siis käind plõks: Kas sellesinase süsteemi tarbeks ongi meile tuntud nõukaveokatel nood konksud stange küljes?
Kinnitage palun või lükake ümber.
Millekski muuks nad ju suurt ei kõlba. Pukseerimiseks jah, ent vaid vedamiseks, jäiga lüliga pidurdamiseks ju mitte.
loll on loll olla.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Minu kogemused säänsete kallutamistega pärit Kashastanist 86 aastast..Ei olnud seal mingeid trosse,tollel tõstewärgil olid midagi tõkiskingade moodi asjad.Auto sõitis peale ja juht wõi siis keegi lükkas kangiga need tõkised rataste alla.Rehve ,mis pealesõidul puruks aeti ,neid ikka oli kotiga.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 8
Teemad: 0
Liitus: May 2008
Maine:
0
Insenerileidlikkus...Pigem suutmatus konstrueerida-valmistada väikeste gabariitidega, töökindlat, automatiseeritud hüdraulikaseadet veoauto kasti tõstmiseks. Ju selleks vajalikku metalli läks vaja sõjatehnika tegemiseks ja täpse käega treialid valmistasid hüdrosüsteemide asemel mürske.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Vähetõenäoline et ka sealt sellise kallutamise peale koorem maha tuleb, suht tihedasti koos teine.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 3,155
Teemad: 61
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
nn uudismaast ja autodest.
Vilja veoks kasutati hooajal NA kastiga autosid, Gaz 66, Zil 131 olid tavalised ja ega muu tehnikaga olekski sealt põllult vilja kätte saanud, paljudes kohtades olid kombainid roomikutel, ja elevaatorini 100-200 km, küll otse üle põllu, küll mööda jõeservi jms. teed elevaatorini oli lihtne leida, tuli lihtsalt järgida kollast jutti teel, kurvid olid eriti silmatorkavalt tähistatud.
Ise küll vedama ei pidanud, kuid igal suvel tuli mõned autod "uudismaaks ette valmistada", st võeti mistahes pealisehitusega auto, putka maha ja kast asemele. Sügisel külmade saabumisega võeti tross, või "lips" kaasa ja toodi auto tagasi, õigemini küll see, mis alles jäänud.
Teemast kah.
Selliseid kallutus seadmeid võib siiani (vähemalt hiljaaegu veel) leida kohalikes elevaatorites. Iseasi palju neist töökorras on. Tavaline oli see, et 6-9 m portedega poolhaakega veeti vilja.
üks eelmainitud "kollane kurv" oli just minu maja ees ja tõsteseade pool km eemal.
Postitused: 8
Teemad: 0
Liitus: May 2008
Maine:
0
Jään ikkagi arvamuse juurde, et suutmatus. Ja siis selle kompenseerimiseks mingid imelahendused, mis väga hästi sobivad ajurünnakus genereeritud lahendustena a la " mitu varianti on autokastist mingi asja kiiresti mahalaadimiseks ?
Kahtlemata võib teatud tingimustel kastist vilja mahapuhumine olla hea idee, samuti mingi puisteaine mahatõmbamine jne. Hoitakse kokku sadadele autodele tõstehüdraulik paigalduse arvelt. Mingis mõttes loogiline. Samas, vilja koristatakse 1-2 kuud aastas, kas ülejäänud osa ajast see autopark siis lihtsalt seisis ja amortiseerus. Mis oleks suht ebamajanduslik. Või loobiti muud materjali labida-kühvliga peale ja maha, mis on jälle ebamajanduslik. Nii et kopiku säästsid, rubla kaotasid.
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Aastal 1987 sai ise käidud NA-s olles põhja-Kazahstanis n.ö Tselinaal. Portedega autod võeti NZ-st ja ettevalmistus toimus Vilniuse lähedal. Siis autod rongile ja edasi Minsk, Orsa, Moskva, Rjazan, Kovõlkino, Inza, Kuibõsev, Miass, Maljutka, Petropavlovsk. Koha peal tehti ported tagant just sellesama kallutamise jaoks kaldu. Veeti kartulit ja roolis olid põhiliselt Leedu partisanid.