Vene linttraktorid ja muud mullatöömasinad...

Arvatavasti on see jah tankimootori tsiviilvariant. Vähemalt suurus kooskõlastub.
Vasta

Timm Kirjutas:Arvatavasti on see jah tankimootori tsiviilvariant. Vähemalt suurus kooskõlastub.
Nii tankimootori kui ka DETi tootja koduleht; http://chtz-uraltrac.com/catalog/categories/7.php
Vasta

Sai siis pisut ringi vaadatud... Ja seal see masin seisis!Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
       
Vasta

CORRADOg60 Kirjutas:Sai siis pisut ringi vaadatud... Ja seal see masin seisis!Big Grin

Ja täiesti töötav ju lausa... Cool
Vasta

Ja kust see haruldus siis välja kaevati??
Vasta

John3400 Kirjutas:Ja kust see haruldus siis välja kaevati??
Täpsemaid koordinaate foorumis ei avaldaks... Ütlen vaid niipalju, et masin asub Põlvamaal.
Vasta

Mismoodi tal se keeramise süsteem on? Rooli peal paistavad miskised kangid..
Vasta

marauder Kirjutas:Mismoodi tal se keeramise süsteem on? Rooli peal paistavad miskised kangid..

Pöörata saab kas vaba pöörderaadiusega rooli pöörates või nendesamuste kangide abil. Vasak kang vasaku roomiku käigud ja parem parema oma. Kummalgi 4 käiku. Käigud hüdrosiduritega. Mida suurem roomikute vaheliste käikude erinevus, seda järsemini pöörab, tehes seda erinevalt tavapärastest vene roomiktraktoritest mõlema vedava roomikuga. Tavalistel vedu katkestatakse ühe poole roomikul pöörde ajaks. Rooliga on nii, et algul rooli pöörates lahutab pöörde poolse siduri ja kui veel keerata saab roomikut vajadusel kinni pidurdada, et veel järsemini pöörata...
Käigukastis kokku 3edasi ja 1 tagasikäigu rühma. Nii et kokku edasi 12 käiku ja tagasi 4.
Vasta

T 150 on üks neid nõukogude uuema põlvkonna roomiktaktoreid (nagu Volgargi), millelt loodeti palju, kuid saavutati vähe. Ehkki vanemate mudelitega võrreldes paranesid küll märgatavalt traktoristi töötingimused, ei osutunud ratastraktori T-150K baasil toimiv edasiarendus siiski edukaks. Peamine puudus olid juba algselt lohakas koostekvaliteet, sinna lisandusid konstruktiivsed möödalaskmised - lühikeste roomikute tõttu halb juhitavus, madal põhin (masin võis takerduda isegi künnivakku), amortisaatorite ja käiguosa kiire kulumine jne. Nii ei toodudki Eesti NSV territoooriumile rohkem seda tüüpi traktoreid kui 1984. aastal 10 siia jõudnud isendit.

Nimetatud asjaoludest tulenevalt pidid siinsed põllumajandusettevõtted (samuti kogu Nõukogude Liit tervikuna) edasi opereerima ammugi aegunud, kuid ennast praktikas õigustanud läbiproovitud traktorimarkidega nagu DT-74 ja DT-75.
Vasta

Mister X Kirjutas:[...]

Nimetatud asjaoludest tulenevalt pidid siinsed põllumajandusettevõtted (samuti kogu Nõukogude Liit tervikuna) edasi opereerima ammugi aegunud, kuid ennast praktikas õigustanud läbiproovitud traktorimarkidega nagu DT-74 ja DT-75.
Lihtsalt täpsustuseks - ilmselt tahtis Mister X kirjutada siiski T-74 ja DT-75.
Aga jah, ka minu käsutuses pole rohkem andmeid T-150 Eestisse jõudmise kohta, kui need ühes 80ndate keskpaiga Sotsialistliku Põllumajanduse artiklis (millest eeldatavalt ka Mister X andmed võttis) läbi jooksnud 10 isendit, mistõttu oli juba siis, ja seda enam on tänapäeval iga säilinud isendi näol tegu tõelise rariteediga...

Volgari aga ei jõudnud teadaolevalt Eestisse ühtegi isendit.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta

On möödunud 9 päeva ning masin seisab ikka oma kohal...

Traktor.
Vasta

Sillu Kirjutas:Volgari aga ei jõudnud teadaolevalt Eestisse ühtegi isendit.
Ei saa 100% kindlalt väita, kuid olen mitmest allikast kuulnud, nagu oleks Volgareid ka mingi väike partii omal ajal tollaaegsetes turbatootmisettevõtetes katsetamiseks kasutuses olnud... Ka need masinad olevat mitmetel põhjustel meile ebasobivateks tunnistatud. Üheks põhjuseks olevat näiteks olnud ebatöökindel transmissioon...
Vasta

Sillu: "Lihtsalt täpsustuseks - ilmselt tahtis Mister X kirjutada siiski T-74 ja DT-75."

Tänud Sillu, muidugi oli see minu lohakusest tulenev apsakas.
Vasta

Lisan siia kaks erxk02´lt saadud pilti Toungue
[Pilt: IMG_0224.jpg]
[Pilt: IMG_0225.jpg]
Vasta

Täna sain ise ka ühe DT-75 remondist osa võtta ja hiljem ka Erxk02 juhtimisel kaassõitja rollis olla - vägev masin! Toungue
Pildid alates sellest :
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/37562637

Millegipärast ajas fotoalbum.ee mõned pildid natuke valesse järjekorda ja seega tegelikult peaksid 6 viimast olema 6 esimest...mõnede muude masinate fotod on ka muidugi vahepeal Toungue


Video tuleb hiljem Wink
Vasta

Arvatavasti on Altai traktoritehase T-4 meil vähemasti sama eksootiline kui T-150. Olen 90-e alul ühte uut kusagil müügiplatsil näinud.
Vasta

Tegelikult on see DT-75M ning vale iluvõrega. Ning T-4 ning T-4A rohkus ei ole T-150-ga võrreldav. Juba torulaotureid tean mina 3 tükki, üks soolotraktor. Ning asetada see siis T-150 vastu, mida ainult 2 tükki seni. Samuti, vaadates töötavate masinate poolest, siis oleks T-150 - 1, T-4(A) - 4.
Vasta

Kokkuvõtlik video DT-75 käivitamisest ka nüüd toru.ees täitsa olemas Smile
http://toru.ee/view/a5d4b030bea5
Vasta

Kapotil olevate kirjade järgi jah Rolleyes. Iluvõre muidu pärineb vanematüübiliselt DT-75´lt Smile
Timm Kirjutas:Tegelikult on see DT-75M ning vale iluvõrega.
Vasta

Majapidamises siis sesiab üks roomik masin DT-75 peaks olema ümara kabiiniga, isa kunagi selle soetas odavalt aga masin seisab, sooviks teist käivitada ning liikuma ajada kui endal puuuduvad teadmised. Keegi võiks kabiinisisese juhthoovastiku lahtiseletada kange ja pedaale omajagu, samuti käivitusmootori kangid et kuidas teist käima ajada, seal miskid kangid mida liigutama peab aga mida ning millal ei tea. Äkki mõni targem oskab rääkida.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne