Tuleks siinkohal üle korrata, et K käigukast originaalis ei oma tagurpidi käiku. See kangike paremal pool on mõeldud käikude käsitsi lülitamiseks. Kui sellest kastist juttu juba on, siis mis sa ta eest saada tahad. Normaalse hinnaga võtaks ligi. Samas võib ka mingisuguseid vahetusvariante mõelda, loomulikult kui see sind huvitab. Mul endal igasugu kola juba ülearu kogunenud.
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
Põhjusmõtteliselt pole küll plaani käigukasti vahetama hakata. ma kiskusin ta lahti kah aga ma pean sellega vetitsa vaeva nägema. isna kes sa karburaatoreid müüd. kus sa asud ja palju küsid. metsalane. mul just igast kola tarvis aga käigukastidiil jääb küll ära ma arvan
To dworkin. Karbussidest niipalju, et pika otsimise tulemusena leidsin ühe K-302( parempoolse). Vasakpoolset pole momendil kõrvale pakkuda. Kui seda siiski tahad, siis asun Viljandis. Põhimõtteliselt saab seda ka Tallinnasse saata.Hind oleks mingi 100 krooni. Võib ka näiteks vahetada K-37 karburaatori ümarsiibrite vastu, või kui sul on midagi muud ahvatlevat vastu pakkuda siis kirjuta.
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
11-10-2003, 12:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2005, 22:50 PM ja muutjaks oli
I.A.)
Kas 500.- on korras kastist palju?Ma oleks huvitatud vahetamisega Moskva M1A/k-55 juppide vastu.Olen viljandi lähedal
Kus kohas sa Viljandimaal täpselt asud?
Peale paagi ja ühe ratta ei ole Moskvale suurt midagi pakkuda, see eest aga dneprile ja k-750- le.
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Kas paak on korralik,mis värvi,kas ratas on koos kummiga-terve?
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
miks te kõik niiiiiii kaugel elate kurat
Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Palun ära vannu siin foorumis.
Eestimaal, muide, ei ole ükski koht kaugel.
Ja kui on, soovitan kolida Kesk-Eestisse
(nagunii on Tallinn ülerahvastet liigselt).
Sorry, et offtopic.
Valdo
töötab Tallinnas, aga ei ela seal
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
ma siin naljaviluks lisan, et elan kah poole kohaga saaremaal, aga tööl tallinnas. hakkab juba ära harjuma, mingi pärnus käik on nagu hingetõmme, kui oled harjunud pool päeva praami taga seisma...
a nüüd võiks jälle nagu asjast kirjutada :bounce
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
minuteada kurat selline tavaline sõna mis ei vääri tähelepanu kui kedagi solvasin \"enam ei tee\" muideks nii jutujätkuks ma ei saa käigukasti enam kokkukuidagi saan selle kaane peale aga see hoiab viltu ennast. mis poindijaoks need poldid seal käimalöömisvõlli juures on???
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
Dnepri kastil on need kasks polti mis käiguvahetaja jalgpedaali juures, need on mõeldud käimalöömis hammaka tagasituleku peatamiseks enne käigukasti seina.
Postitused: 267
Teemad: 28
Liitus: May 2003
Maine:
1
Tad sobib käimakasti väga hästi.
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
põhjusmõtteliselt mis värk veel on et vasakul poolel silindril on all mingi rant ja mingid augud aga parempoolsel pole. kas ma olen mingi praaksilindri saanud?? või on mingi ühepoolne karterituulutus või mis värk on???
Need augud silindris on täitsa normaalne nähtus. Need on mõeldud õlituse parandamiseks. Sellepärast pole neid teisel poolel, et väntvõlli pöörlemisel viskub õli rohkem paremasse silindrisse, ja need augud (õlikanalid) korvavad vasaku silindri puuduliku määrimise.
Postitused: 267
Teemad: 28
Liitus: May 2003
Maine:
1
Täienduseks kod. Metslase kommentaarile:
Kui silindri alla papist uut tihendit lõikad, siis jälgi et need õlitusaugud ka tihendisse teed. Vastasel korral võib tekkida ülekuumenemine ja kõige kurvem lõpp - silindri kokkujooks.
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
heh ma justt lootsin et saan silikoni toppida aga peab siis tihendeid lõikama hakkama