Vastuseks Külalisele: Jah, osalt fun, aga teisalt soov alustada kitautode ehitamist ning sellest masinast saaks prototüüp, millega välja töötada optimaalsed lahendused vedrustusele, käiguosale ja raami tugevusele.
Toruraam küll, aga kas ümartorust alumiiniumraam või nelikandist terasraam nagu ESTfieldidel, jääb veel projekti rahastamise otsustada. ZAZ-i käigukasti olen isegi kaalunud, aga selle töökindlus põhjaliku ümberehituseta on küsitav (vaielge vastu kui eksin). Kui kasutada VAZ-i originaalkäigukasti oleks vaja sõltumatu vedrustusega silla jaoks ettenähtud reduktorit, mis tuleks võimalikult käigukasti lähedale seada. Arvatavasti jäik ühendus poleks võimalik, aga kui mootor ja reduktor ühele raamile sättida ehk mängiks isegi välja või tuleb üks kardaanirist vahele panna. Järgmine probleem tekib sellega, et olgu mis tahes marki sõiduautomootor, madalatel pööretel "hüppavad" need ikkagi liiga palju ja jäigalt autole kinnitades, nagu vormelimootorid, lammutaks vibratsioon raami ära. Mootorratta jõuallikas oleks ses suhtes ja ka mootori hääle suhtes parem valik, aga tahaks odavalt läbi ajada. Ning tuleb tunnistada jah, et M23 sai selle kandilise kuju ja lihtsa ehituse poolest valitud, aga minu meelest näeb see siiski päris hea välja, vähemalt kõike esimene variant sellest, mille sarnast koopiat mina tahan ehitada.
Vastuseks Estoniate kogujale: See pole kohe kindlasti sinu otsustada, milline mõte on surnult sündinud, kõik sõltub inimese ettevõtlikusest, ja tunnen kaasa kui sinu fantaasia nii piiratud on. Ja mis vene mootoreil häda on? Estoniailgi kasutati VAZ-i mootoreid, paljud ESTfieldid liiguvad samuti nende jõul. Forseeritult võivad need arendada kuni 160hj, mis on sellele vormelile piisav. Kui sa silmad puhtaks pesed ja mu esimest postitust uuesti loed, ehk märkad see kord, et mul polegi plaanis võistlusautot ehitada. Aga kui sinu paljude vedelevate mootorite hulgas mõni Cosworth leidub, anna teada. Minul hetkel lihtsalt pole muud vedelemas, kui need ülalmainutud agregaadid, seepärast pakkusingi võimalike variantitena välja.