04-10-2008, 17:08 PM
Homme, 5.oktoobril peaks toimuma ka KURTNA LAAT
Sojourner Kirjutas:Kahjuks polnud Kurtna laadalt erilist saagiõnne (va pedaaliotsad).
Ilmselt hakkab Eestimaal Gauja osade aeg tasapisi ümber saama või leidub neid rohkem lõuna-Eestis ja Lätis, kust keegi ei hakka neid Kurtnasse kokku tooma.
valdo Kirjutas:Sojourner Kirjutas:Kahjuks polnud Kurtna laadalt erilist saagiõnne (va pedaaliotsad).
Ilmselt hakkab Eestimaal Gauja osade aeg tasapisi ümber saama või leidub neid rohkem lõuna-Eestis ja Lätis, kust keegi ei hakka neid Kurtnasse kokku tooma.
Kella 7 ajal hommikul olid Kurtnal saadaval igatahes kahed üsna sirged Gauja porilauad. Peale kella 8 olid nad, jah, juba ära ostetud...
Ketikaitseid ei näinud, küll aga üsna hea kroomiga rattaid (mis olid veel 9 ajal müümata).
Sojourner Kirjutas:Praegu on mul Gauja koos, ja ma hakkan mõtlema juba süüteseadmete peale. Endal sahtlis u 2 aastat vedelenud tuliuus d8m madalpingemähis: http://fotoalbum.ee/photos/Vapperhiir/38399105
Kuna mul mootor ka d8m, siis otsustan selle ära kasutada koos Riga-13 vms süütepooliga TLM-3 : http://fotoalbum.ee/photos/Vapperhiir/38399109
Mure on ainult selles, et seda süütepooli pole eriti kuhugi panna (pole ette ju nähtud)
Rolts Kirjutas:Mis muidu Gauja originaal mootor on?Ja siukene rumal küsimus,et mis vahet on D4 ja D5?Mul on omal mõlemad olemas.Olen pildi peal näind,et ühel on siduri kaas teistsugune,aga need mootorid on mul mõlemad ühesugused.Kui kontaktide kui ka sidurikaane poolt.Sisse poole on pressitud ühele D4 ja teisele D5
Rolts Kirjutas:Ega jah neil mootoritel nii väga erinevust ei olegi.Ma saan ise valida kas D4 v D5.aga mis puudutab vänta siis ma võin vaadata,kui ma ei eksi siis mul vb omal on olemas see ja ehk saan aidata teid siis.