keihin/pierburg 1.8 karbuss
#21

Pinistaja jaoks tuleb juhi ukse lülitisse 2 juhet, keera see lüliti lahti. Kui seal 1 juhe ainult on siis sul pinistajat pole. Neid massi lülitades saad aru kumb pinin on.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#22

Temperatuuri kala sain nyyd vist kätte:Big Grin aga mine tea tedaBig Grin

Ma spetsialist arvasin , et see ylemine andur(kes teab see teabBig Grin) mida mina näppisin ja hoolegaq puhastasin näitab temperatuuriBig Grin , aga see on hoopis mingi karpa lyliti hoopis...
samas kohas , aga on allpool veel andur ja see on hoopis temeperatuuri näiduki jaoks.
Avastasin , et see pistik(peaalaspidi) on servini vett(tosooli) täis , kuivatasin ära ja mingi aeg seier näitas mulle jälle soovitud numbreid , aga siis hakkas jälle jamama...millegipärast oli too jälle vedelat täis...
ilmselt see andur , v6i tema tihend lekib..

Kas vesi/tosool on piisava voolu juhtivusega ,et seier valetama panna??

See siis juhtus tee peal , kodu j6udes hakkas kapoti vahelt auru tulema. Ma kohe ehmatasin ja arvasin , et mu järjekordne teooria on puusse pandud , aga 6nneks ei keenud vesi , vaid aku kast oli oma keevitustes lahti p6runud.
Muidugi mootri peale vajunud ja l6dviku katki teinud..
on sellist asja veelkellegil juhtunud(roostet seal pole)

Pagan inimesed s6idavad aastaid...hmm..aastakymneid m6ned, oma autodega , mina nii raudse närviga poleBig Grin
Kui ma sellest jamast jagu ei saa , siis yritan m6ne 6nneliku leida , kes viitsib selle jamaga jännata...

Pole midagi targemat teha
Vasta
#23

Seda akualuse alla kukkumist kuulen küll esimest korda :o
Temp andur maksab ca 150 kr.
Kõik mootori padjad + kasti padi alla 500.
B3 e põhi kulu on ikka üldiselt bensiin, mida korras auto tarbib ka suht vähe.
Tavaliselt vana auto probleem on see et sealt näeb ära kui hoolikas eelmine omanik on olnud

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#24

Tegelane5 Kirjutas:Seda akualuse alla kukkumist kuulen küll esimest korda :o
Temp andur maksab ca 150 kr.
Kõik mootori padjad + kasti padi alla 500.
B3 e põhi kulu on ikka üldiselt bensiin, mida korras auto tarbib ka suht vähe.


aku Mul liiga suur ilmseltBig Grin ,igatahes jama natukese...
Kas seda keevitada yldse saabgi? armatuuri all ma arvan ,et on mingid polstrid ja asjad ,mis v6ivad syttida...
Kas oleks väga paha plaan lasta need katuseplekikruvidega kinni?
Mootori padjad on mul mingi muu auto omad ja natuke ratsi , siis sobivad kyll, käimakastipadi on aint imelik vähe

Pole midagi targemat teha
Vasta
#25

Ai jamaSad
Tegin täna 10 km tripi ja paar km enne l6ppu avastasin: Kapoti alt tuli suts auru ..
tegin siis kapoti lahti ja esmapilgul ei saandgi aru miskit , igaksujuhuks katsusin kui k6va l6dvik on(et kui suure r6hu allBig Grin) .
nii kui ma seda pigistasin , viskas aku juurest sutsu auru...
Vett sealt enam ei tilkunud ja j6hkrat auru ka ei tulnud , siis kardan ,et viimne vesi oli sealt juba ära auranud , v6i mis veel hullem , et ära keeranud...

Muidugi ajan syy selle temperatuuri kella kaela,raip näitab koguaeg 120kraadi viimasel ajal...
Kas jahutusvedeliku taseme andur peaks asuma paisupaagis?
igatahes juhet sinna kylge ei lähe ja seal all ripub , yks ymmargune pistik...
Igatahes taseme tuli p6lema ei hakanud...

Ei tea kas lasin selle mootori nyyd 6htale v?
Pagan talvel myydi soodsalt yhte häää mootoriga g2 te(2xG2 1.8+1.6=2000eek)...
Nyyd siis aeg kahetsema hakata...
Igatahes mul uus plokikaane tihend olemas...aga kardan , et ei tule sellega toime..
V6tme komplekt on väga otsa saanud....

Tegelt käis korra ka plaan B peast läbi...
Kas diiselmootor istub tolle kasti otsa? YV on aasta l6puni ja oleks odav käulata...

Plaan c: leida keegi kes oleks n6us selle eest peale maksma , et yks nuhtlus kaela saadaBig Grin

Pole midagi targemat teha
Vasta
#26

Kiire kysimus : Kas on sel tähtsust kumba pidi soenduse voolikud kylge panna?(soendus radika kylge)

Pole midagi targemat teha
Vasta
#27

Niisiis :
Jällegi mingi Pierburg. aasta 86 biiemmdabuljuu peal.

Miks on karbussi teise l66ri vaakumil see temp/klapp vahel?
[Pilt: dsc00282uz9.th.jpg]
ma arvasin , et see ei toimi ja yhendasin ta hetkel lahti , see vooli seal selleks , et see voolik ära ei kaoks ja aitab hoida ka et sodi sisse ei läheks.


siis teine kysimus:
mille järgi too asi pöördeid reguleerib??? ok. aju reguleerib aga kas ta v6tab siis oma signaali samast kust tahhokas?
Igatahes pöörded pendeldavad vähe. ja yks vaakumi voolik läks salongi ja sealt oli ta katkenud . Kuhu edasi läheb seda ei tea.

[img=http://img169.imageshack.us/img169/2065/dsc00281ww6.th.jpg] see peaks siis tyhikäiku reguleerima... v6i mida ta yldse reguleerib?
igatahes ennem kui välja surema hakkab siis ta lisab sutsu gaasi , nii et välja ikka ei sure , aga see pendeldamine ajab veits närvi.


siis veel yks ksimus kas see teise l66ri vaakumklapp on sama mis pierburg 2e2?v6i ehk annaks membraani vahetada?
[Pilt: dsc00280wa3.th.jpg]
'
edit: äkki peaks olema nii: et sooja mootoriga on tyhikäik nagu tavalisel karbussil , aga kylma mootoriga siis regullib pöördeid see huinamuina[img=http://img169.imageshack.us/img169/2065/dsc00281ww6.th.jpg]
ja kui mootor on soe , siis peaks mingi termolyliti selle välja lylitama???
teooria on hea ja kohe lähen andurite pistikuid lahti t6mbama , vaatab ehk m6ni lylitabgi selle asja välja. siis oleks k6ik selge.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#28

http://www.ruddies.business.t-online.de/index2.htm
Vaata siin ringi.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#29

Tühikäiguregulaator (ehk siis "see huinamuina") peaks ikka nii sooja kui külma mootoriga tühikäigupöördeid regullima. Kui pöörded pendeldavad, siis kas emb-kumb potekatest (üks asub selle tühikäiguregulaatori sees ja teine seal tooreklappi liigutava "mootori" all) ajab "ajule" jama või on mingi vaakumiprobleem.
Vasta
#30

Mu mersul ka selline karbuss.

Huvitab mind, et kus see tühikäigumootoril see üks vaakum läheb?

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#31

Mersul peaks 2EE olema (nagu Volksul/Audil ja Opelil), bemmil on 2BE. Vaakum võetakse karpa allosast, kus sees on seguklapid, "välja lastakse" õhufiltri taha (peale paarisadat tuhandet kilomeetrit jõuab ikkagi üksjagu sodi sinna tühikäiguregulaatorisse).
Vasta
#32

veidi o.t. aga kas keegi teab ,et kas vw/audi see 80aastate l6pp 1.8 66kw mootor laseb rihma purunedes klapid päehe v6i mitte? ja kas nood mootorid on k6ik hydrot6ukuritega (vw golf2 1.8 66kw , golf3 ,audi 80b2 , b3 , vw passat b2 ,b3 ,vw santana) ? pritsed,karpad ja muud agregaadid ehk erinevad , aga kas just mootor ise on sama??

Pole midagi targemat teha
Vasta
#33

Mootorid on samad jah ja 66 kW ei lase klappe pähe.
Vasta
#34

tarko Kirjutas:Mootorid on samad jah ja 66 kW ei lase klappe pähe.

M6nes m6ttes hea uudis , teisalt jälle jama kah...Sad
Kui see välistada , siis mis v6ib viga olla , et mootoril üks silinder alla 1500 pöörde ei käi?
jääb kuivaks , syytesysteemiviga ei ole..

Pole midagi targemat teha
Vasta
#35

Kompressiooni oled selles kehvasti töötavas silindris mõõtnud?
Vasta
#36

pppp Kirjutas:Kompressiooni oled selles kehvasti töötavas silindris mõõtnud?

pole veel siitkandist seda riista leidnud , aga kui selgub et surve madalam , kas see saab veel millestki muust ka olla tingitud?

näiteks äkki hydrot6ukuritest?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#37

Killer666 Kirjutas:
pppp Kirjutas:Kompressiooni oled selles kehvasti töötavas silindris mõõtnud?

pole veel siitkandist seda riista leidnud , aga kui selgub et surve madalam , kas see saab veel millestki muust ka olla tingitud?

näiteks äkki hydrot6ukuritest?

Klapi hüdrotõukuritest põhjustatuna vaevalt madalam surve olla saab.

Klapil on kaks varianti - kas ta on suletud asendis tihe või ei ole. Kui ta on tihe, siis mõjutab kompressiooni kolvigrupi seis. Kui aga klapp ei ole tihe (nt klapp ei sulgu täielikult), siis sellise klapi serva + pesa põletavad sealt "läbipiuksuvad" kuumad gaasid üsna ruttu krobeliseks ja siis on kompressioon sootuks selles silindris olematu.

Võimalus, et klapp laseb läbi "natuke", on tegelikult olemas, kuid õhkõrn - sel juhul oled Sa poolpimesi avastanud just sellise ajahetke, kus klapp veidi laseb juba läbi, kuid kuumad gaasid ei ole veel jõudnud läbilaskmiskohta läbi süüa.

Tegelikult on nii tugevalt riknenud kolvirõngad kui ka riknenud klapp üsna kergesti koduste vahenditega (ilma kompressionnimõõtjata) avastatavad. Keerad silindri survetakti ÜSSi, paned küünla asemel hermeetilise korgiga silindrisse kummitoru ja puhud silindrisse. Suuga tunned, kas kusagile laseb õhku läbi või ei.

Kui õhku läbi tuleb, siis edasine piirdub kuulamises, kuhu seesinane õhk siirdub. Kui karterisse (kuulad karteri tuulutusest), siis on töölepingu üles öelnud rõngad. Kui karburaatrorisse (sisselaskesse), siis sisselaskeklapp. Kui väljalasketrakti, siis väljalaskeklapp. Et segiajamist vältida, tuleks ainult karteri tuulutusest õhupuhastisse/karburaatorisse suunduv toru enne niisugust kuulamist lahti võtta...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#38

11 , 10,2 , 10,2 , 9,8

samas esimene ja viimne silinder käib häste , sest kui t6mmata korraks neilt juhe maha , siis mootor hakkab lausa rappuma.
t6mmata kahelt keskmiselt , siis 3. ei m6juta midagi , samas 2. m6jutab natukese.

et ma pean nyyd natukese lahkama neid kyynlaid ja juhtmeid..

ennem viis mind eksiteele see , et vahetasin ainult keskmised juhtmed ja kyynlad ringi ja tulemus ei muutunud , aga nyyd tegin avastuse , et m6lemad keskmised käivad kehvalt.

nii nyyd diagnostikasse Valdo testi tegemaBig Grin

Pole midagi targemat teha
Vasta
#39

Killer666 Kirjutas:samas esimene ja viimne silinder käib häste , sest kui t6mmata korraks neilt juhe maha , siis mootor hakkab lausa rappuma.

Kui silinder töötab kaasa tühikäigul (ilma koormuseta), siis see ei tähenda veel, et ta toimiks alati ka koormuse all.

Kui teed eelnimetet "juhe-maha-testi", siis ei kontrolli Sa sellega midagi muud, kui seda, kas silinder tühikäigul kaasa töötab või ei. St kui mingi küünlajuhtme mahatõmbamisel hakkab mootor varasemast rohkem rappuma, siis näitab see ainult seda, et nimetet silinder töötab tühikäigul kaasa, vähemalt mingilgi määral. Iseküsimus on, kas ta töötab kaasa ka koormuse all ja suurematel pööretel ning millisel määral.

Näiteks rike mingi konkreetse silindri kõrgepinge ahelas (kommutaator/jagaja -> juhe -> piip -> küünal) võib vägagi tihti avalduda niiviisi, et tühikäigul tundub kõik OK, pööretel/koorumustel aga algavad tõrked.

Ega asjata ei ole välje mõeldud spetsiaalseid mootoristende, kus mootorit katsetatakse/uuritakse ka neil tingimusil.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#40

valdo Kirjutas:
Killer666 Kirjutas:samas esimene ja viimne silinder käib häste , sest kui t6mmata korraks neilt juhe maha , siis mootor hakkab lausa rappuma.

Kui silinder ...
jah k6ik 6ige , aga s6ites alates 1500 rpm ja kiiremate tuuridega on gaasi andes minek yhtlane , aga madalamate tuuridega on kohe tunda nagu lonkamist..

ja kohapeal tuuritades ,veel eriti tyhikäigult gaasi andes on kuulda sellist lötutamist , samas kui tuure juba mitte alla 1500 lasta ja siis gaasitada , siis teeb mootor puhast ja ilusat häält.

ll käiguga vaikselt kulgeda ei saaSad

Pole midagi targemat teha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne