Postitused: 135
Teemad: 8
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Eks mõne teadjama mehe appi kindlasti kutsuma epab aga proovin end ennem kurssi viia.
Postitused: 57
Teemad: 16
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
10-11-2008, 17:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2008, 17:13 PM ja muutjaks oli
J.Lagle^.)
Tere!
Esimeste öökülmade tõttu vaatasin igaksjuhuks üle oma t-74.
Ning selgus tõsiasi, et käigukast oli vett täis.
Nüüd ongi mure, et kust kohast see vesi sinna kasti pääseda võis, sest remondi käigus sai pandud kõik korralikud tihendid ja ka silikooni igasuguste kaante vahele.
Praegu lasin vee koos õliga välja ja pean endamisi aru kuidas saada vesi sealt õli vahelt kätte. Õliks siis mingi TEP(?) igaljuhul väga paks ja eriti ei voola.
Uut õli hetkel sisse ei vala, kui vaja masinat liigutada, eks siis kallan enne sisse
Granny, do all fairy tales begin with, "Once upon a time?"
No dear, theres an entire series starting with, "If Elected I promise."
Postitused: 603
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
Masin seisis lageda taeva all? Garaaþis nagu sellist võimalust ei ole.
Postitused: 57
Teemad: 16
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Seisab ta jah õues, sest pole hetkel veel sellist garaazi kuhu too elukas sisse mahutada
Et olukorda natukenegi leevendada, siis tõmbasin suure kattepresendi üle traktori. See vist üldse kõige parem lahendus, sain koerale kohe ka varjualuse
Oli see traktor ainuke käepärane objekt kuhu külge koer ketiga panna, et lahti ei rebiks
Granny, do all fairy tales begin with, "Once upon a time?"
No dear, theres an entire series starting with, "If Elected I promise."
Postitused: 36
Teemad: 10
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Muidugi on loogilisem, et saad masina muda seest kätte, kui ühel roomikul lüli ära võtad.
Postitused: 603
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
11-11-2008, 16:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2008, 16:14 PM ja muutjaks oli
Timm.)
Minumeelest on ikkagi roomik enda pooleks visanud (T-130B/T-170B tuntud-teada viga esimese käiguga), kuna sellisest mudast saab [peaks] masin probleemideta välja...Noglik, kui inimene ei tea, siis ta küsib. Sarkastilist solvamist meil siin vaja ei ole.
Pealegi, misasi see tal taga on? Mingisugune ader?
Postitused: 603
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
Igal inimesel oma arvamus, isegi kui see vastukarva peaks olema... Minule tundus see hetkel lihtsalt niimoodi. Kui väga häirib, palun, ütle ainult ja olen meelsasti valmis oma postitust muutma.
Aga Reymole... Kaabliader on üks võimalus, mida ka mina kaalusin, kuid milleks tross üle kabiini...?
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Ei ole mina veel näinud ega kuulnud,et kollasel jossil kett katki läheb.Küll on katki läinud vanal hallil.Ja kõik mis on katkeva keti poolel saab ka sellisel juhul viga.
Postitused: 36
Teemad: 10
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
...kuidas see käivitusmootoriga väljasõit töötavast mootorist parem on?
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Tava mootoriga proovides on käik ikkagi liiga kiire,olgu pöörded kui madalad tahes.Lihtsalt kaabib tühja.
Postitused: 36
Teemad: 10
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
...näed siis ja mina loll vajutasin teraga esiotsa üles ja panin lintidele midagi alla, et põhja pealt lahti saada...kuigi, kui juba vajus läbi, on põhja peal kinni ja kaabib tühja, mis tähendabki kinni olemist...siis. Aaahh, las jääda...vaja mul siin kõike aru saada.
Tegelikus elus on muidugi nii, et tehaseteradega masinatel on tavaliselt olemas väga aeglane käik ja pöörded maha võttes saadakse sellest väga, väga aeglane käik. Kui sellest abi ei ole, ei aita ka käivitusmootori purunemisega riskimine ega sellest saadav väga, väga, väga aeglane käik enam mudaaugust välja. Sellest arusaamiseks ei pea kuskil mudaaugus käivitusmootorit remontima, ausõna ei pea.