Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Mind hakkas üks asi kummitakam,pole küll konkreetselt lumeketid kuid siiski,nimelt paljudel CCCP veoautodel just olid velgede sees suuredd avad. Olen isegi kuskil raamatus kohanud pilte,et sealt avast oli väga lihtne panna kett vms läbi koos "kihvaga". Iseenesest polnud ju mõte paha kui muidu sõidad mööda maanteed ning on vaja paar korda päevas ainult kuskilt korraks kõrvale tõmmata ning seal ka hiljem välja sõita. Võrreldes lumeketiga kulub vähem aega.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Endal täitsa kogemus lumekettidega olemas. Nimelt sõjaväe ajal olime Sirgalas,Unimog suutis keset jäist põldu imepisikesse lohku kinni jääda. Auto end praktiliselt üldse sisse ei kaevanudki. Kui lükkamine ei aitanud siis võtsime lumeketid. Oh häda. Kui sa neid korralikult ümber ratta kinni panna ei saa siis pole neist absoluutselt kasu kuna ratas käib keti sees tühja. Lõpuks niisama tagusime jalgadega ketihunniku ratta ning maapinna vahele! Kuid oleks ava olnud veljes(olgugi 1 või 2) pistnud kohe keti läbi ning paari minutiga oleksime läinud,aga ei umbes 30 minutit mässasime kettidega! Tunde järgi pakuks Unimogi ühe ratta keti kaaluks umbes 30-40 Kg. Jällegi kui saime sõita nii umbes 100-150m siis peatus,ketid maha.
Mitte,et ma alahindaks lumekette kuid muutlikkes oludes nad väga ei õigusta ennast.
Postitused: 4
Teemad: 0
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Teemaalgatajat see väga ei puuduta kuid neile kel mõttes lumekette valida - on kogemus nende "Alpin" kettidega, ostin sellised tellimise peale aastal 2000 ilmselt ja kestsid need kenasti kasutades kuni 2006, said nad ka asfalti natuke ja kiirust rohkem (jäärada) kui lubatud (max 50km/h) ja siis alles hakkasid väsima. Ostsin uued, seekord juba poest kohapealt ja täpselt samasugused ning need hävisid esimese kasutuskorraga sest raud osutus pehmeks ning lihtviisil venis kohe puruks, lisaks hakkasid need kohe roostetama (nädalaga) samas kui esimesed näitasid roostemärke alles pärast kolmandat aastat ( hoiustamine õlitatult).
Tahan öelda et on võimalus sattuda taas praagi otsa, kindlasti võtke müügidokument garantii tarvis. Mina ei tulnud selle peale ning nüüd ripuvad kurvalt kuuri seinal naela otsas - sest esimestega oleks võinud sõja võita!
Postitused: 183
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Kuidas lumesaha ehitus läheb? Mul üks sõber tegi ka murukale lumesaha ette aga kinnitas ikka raami külge. Ja tõstmine oli lahendatud trossi ja parema jala alla aretatud pedaaliga. Kui mahti saan,teen pilti,ehk saad ideid. Tegu küll Husqwarna trakatsiga,aga ega neil erilist vahet pole.
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Mul Bellaruss 05 ja lükkab lund mis kole, kasutan Biltemast ostetud kette on lihtne paigaldada ja küllalt hea haakimisega.Kalale minnes on nad autos kaasas kuid vaja pole veel läinud.Biltemas neid müügil iga rehvi mõõdu jaoks, kenas plastkarbis koos juhendiga.Hind 19 euri.