Postitused: 443
Teemad: 106
Liitus: Jan 2006
Maine:
7
mootori küljel peaks olema mark numbritega. varsti jõuab inglismaalt kohale villiersi kataloog kust saab täpse info kubatuuri kohta ja aasta lõike milla mootorit toodeti.
Eino
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
29-01-2009, 10:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2009, 10:58 AM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Mootor tundub olevat Villiers XIV A (250 cm3), 63mm×80mm kolvikäik. Arielil 250-st kahetaktilist ennesõjaaegsel perioodil vist ei olnud?
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 443
Teemad: 106
Liitus: Jan 2006
Maine:
7
kui on 14A mootor siis neid toodeti aastatel 31-40
eino
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Võimalik, et tegemist on Eesti jaoks huvitava leiuga! 1986-1987.a. uurisin Kristjan Saare jalgrattavabrikus toodetud mootorrataste "Tempo" (1937-1940) ajalugu. Tskileid ehitasid Henno Sõelsepp ja Egon Saal. Jooned ja kirja "Tempo" maalis Raimond Brööm. Tehasel oli ka oma võidusõitja Leo Seeman (langes Kuramaal 1944.aastal), kes ehitas ka mõned võidusõidurattad. Henno Sõelsepp meenutas, et 1940.aastal pandi kokku kaks või kolm katseeksemplari 200cc ja 250cc Villiers mootoriga rattaid. Tundub,et paagil olev kiri ja jooned porilaudadel (täpselt sellised on säilinud 125cc mudelil) on maalitud Raimond Bröömi poolt. Peale sõda olevat ühte neist nähtud Pirita kandis. Oleks väga huvitav, kui Te Onumeelis vastu ei ole, näha seda mootorratast.
Märt Karu 56684440