ARK sunnib taas andmeid korrastama
#21

Nii käisin ära ja sain endale 2kohta teh.passiSad

Minu poolseid vastuväiteid kuulda ei võetud,öeldi vaid niipalju ,et kõik GAZ 69 omanikud kes ARKis oma nägu näitavad saavad teh passi 2 kohta kirja.

Nii see asi minust ei jää kavatsen selle asja suure kella külge riputada ja saada oma 8 kohta tagasi.

Ühtlasi teen riigikokku ettepaneku kõikidel Toyota Corolladel 2005a 1 maist nõuda tagasillal topelt rattaidBig Grin

Seda viimast ei maksa väga tõsiselt võttaCool
Vasta
#22

Ossa raisk! Ühesõnaga - kõik need eelnevate seltsimeeste julgestavad sõnavõtud, viited konkreetsele seadusele, rääkimata isegi vastava instantsi peaspetsialisti (Tiit Ader, Veondus- ja liiklustalituse peaspetsialist, Teede- ja raudteeosakond) isiklikust kinnitusest, ei loe mitte s___-i !
ARK-i jaoks seadus ei kehti, ARK teeb, mis ise tahab?!? Uskumatu!

Volvo, MIDA nad seletuseks tõid?? Mis mõttes:\" kõik GAZ 69 omanikud kes ARKis oma nägu näitavad saavad teh passi 2 kohta kirja...\" ?!?! Mis kuradi jutt see selline on?!?

Tom@sigatige!
Vasta
#23

Espäeva hommikul olen kutsutud ARK dire juurde ,seega jäägem ootele.
R aka Volvo
Vasta
#24

Pagan küll,ka mina pean oma Mosse,millel pole ei ÜV ega kindlustust,ARK-i sellepärast vedama selleks,et andmed reg. tunnistusel vajavad korrastamist. See vist tähendab seda,et mul pole võimalik ei kindlustust,ega teh. ülevaatust teha? Saan oma Mosse vaid treileri peal kohale viia? Palju Mosse suguse auto treileril vedamine Jürist ARK-i(eeldan,et Tallinnas Mustamäel) ja tagasi maksma läheb?

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#25

Väike märkus, Jürile lähim ARK on vist ikka Sauel. Kindlustust saad teha kasvõi aianurgas vedelevale kerele. Kui auto on põhimõtteliselt korras, võiks sellega ülevaatuseta sinna sõitmine idee kohaselt minna \"lähima ülevaatuspunktini\" sõitmise alla.
Vasta
#26

Jesper Kirjutas:Väike märkus, Jürile lähim ARK on vist ikka Sauel. Kindlustust saad teha kasvõi aianurgas vedelevale kerele. Kui auto on põhimõtteliselt korras, võiks sellega ülevaatuseta sinna sõitmine idee kohaselt minna \"lähima ülevaatuspunktini\" sõitmise alla.
Kuid mis ARK see Tallinnas Mäepealse19 on? Seda mõtlesin ennist.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#27

Noored mehed, ärgem laskugem tehnilistesse detailidesse! Kui palju kellegi puksiirimine kuhugi maksab, ei ole tõesti praegu oluline. Teema valupunkt oli hoopis üleüldine vanaraualiste diskrimineerimine.
Volvo - jõudu sulle homseks! Rõhuta, et sinusuguseid (paljuistmelisi) on ...palju, ja et nad kõik tõusevad barrikaadidele, kui vaja! Wink
Vasta
#28

VOLVO!!!

Suhtle ametkondadega kirjalikult. Vestlus on alati kõige lihtsam viis teineteisest valesti aru saada. Kirjuta avaldus, et sa soovid oma GAZ 69-s näha 8 reisijat ja siis on juba teise poole asi viidata vastavatele seadustele keeldumise korral või lihtsalt tulla vastu kodaniku soovile ja märkida 8 kohta.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#29

Ootan huviga vanatehnikahuvilise ja ARKi direktori kohtumise tulemusi!
Üritasin samas meenutada, et mitu bürokraatlikku takistust (näit. vanatehnika tehnoülevaatustel, registreerimisel jne.) on vanatehnikahuvilised nö. ühtse rindena ära lahendanud aga ühtegi ei suutnud meenutada?! Äkki minust veel vanemad vanatehnikahuvilised mäletavad paremini?!
Ka ise abistan täna asjaajamisega üht vanatehnikahuvilist, kelle Gaz -69 reg. tunnistusel on vaja tüübikinnitus jt. lahtrid ära parandada.
Lugupidamisega
Sm. Tasku
vanatehnikahuviline
NB! Ja Jürile lähim ARKi filiaal asub Maardus, seal ka TÜVi punkt.

Vasta
#30

Ma küll ei oska arvata kuivõrd mõjutab tulemust ametniku isik, aga sellist positiivset kogemust kui aasta algul ARK Tartu büroos minuga juhtus, polnud ma elus varem kogenud: sain haagise regatud väga kiiresti. Ametnik suhtles viisakalt, vastutulelikult ja mis kõige tähtsam - lugupidavalt. Olin nii üllatunud ja hämmingus, et unustasin nime täpsustamata. Igaljuhul edu neile sinna Tartusse!
Vasta
#31

Jõudmata ära oodata vanatehnikahuvilise kohtumise tulemusi ARKi direktoriga, tahtsin foorumlasi informeerida, et käisin lõunaajal ARKi büroos. Läksin huvi pärast kaasa ja seal vormistasime ühe vanatehnikahuvilisega temale kuuluva Gaz - 69 reg.tunnistuse nö. uueks ehk vanast andmebaasist ära. Ühtlasi trükiti vastavasse lahtrisse 2+6 istekohta. Riigilõiv kokku 200.- krooni. Pärast jõime puhvetis teed.
Aga kui mõnel foorumlasel tekib jälle verbaalne kõhulahtisus või suhtlemisprobleemid ARKis - algatage kohe uus teema, nii huvitav on lugeda!
Lugupidamisega
Sm. Tasku
vanavanatehnikahuviline
Vasta
#32

Teoreetiliselt olen ma oma 69 passi jälle 8 kohta saanud ,aga praktikas võtab see aega,kuna Tallinna ARKis mõeldakse välja kuidas selgeks teha Saue ARKis töötavale spetsile ,et ta seaduseid valesti tõlgendanud on.
Vasta
#33

Ma ei hakanud uut teemat looma hetkel, kuna minu küsimus veidi haakub selle teemaga siin.
Nimelt on tekkinud selline mure, et ostu-müügilepinguga on ostetud auto, ent selle ümberregistreerimisega on on veidi jama. Auto tehnilises passis on puudu tüübikood ja sellised autod tuleb ARK -s ette näidata, muidu ümber registreerida ei saa. Ette ma aga näidata praeguses seisus hästi ei saa, kuna peal on suurem mootor, mis lubatud piiridesse ilmselt kuidagi ei mahu.

Ainuke variant mõlgub meeles praegu selline, et olemasolev mootor maha tõsta korraks, "õiges" suuruses mootor kuidagi kahe poldiga peale ja niimoodi ette näitama.
See variant nõuab muidugi teatavat pingutust ja meeleldi jätaks selle ära. Kas kellelgi ei ole varuks mingit nippi või ideed, kuidas selle auto siiski kuidagi ümberregatud saaks võimalikult väikese vaevaga ?

Päikest Smile
Vasta
#34

huvi pärast vaatasin 1959 a raamatust selle g69 andmeid. igati 8 kohta ka seal sees. raamat siis kratkii avtomobilnõi spravtsnik.
Smile
Vasta
#35

Urmas1, kui suur on tõenäosus et ARKi tegelane teab, mis seal tegelikult peab olema? Nende teadlikkus varieerub markide lõikes suurtes piirides, kui sul on stiilis Ladale pandud valet värvi mutrid kapoti alla, siis oled doomed, aga kõikvõimalike vähetuntud mudelite puhul on taktika "ei mina ei tea midagi, see on siin koguaeg olnud, ju ta siis ikka on 1,1" üldjuhul üpris tulemuslik Smile
Vasta
#36

Jesper Kirjutas:Urmas1, kui suur on tõenäosus et ARKi tegelane teab, mis seal tegelikult peab olema? Nende teadlikkus varieerub markide lõikes suurtes piirides, kui sul on stiilis Ladale pandud valet värvi mutrid kapoti alla, siis oled doomed, aga kõikvõimalike vähetuntud mudelite puhul on taktika "ei mina ei tea midagi, see on siin koguaeg olnud, ju ta siis ikka on 1,1" üldjuhul üpris tulemuslik Smile
See ARK-i vendade pädevus on kogu aeg üks kuradi anektoot olnud.
Minu kogemus ( kui see jutt siia teemasse ei sobi, siis moded: teie kord):
Ehitasin omale kord käru: (ametlikus keeles kerghaagise )
Uurisin-puurisin, käisin Tallinna ARK-is konsulteerimas (väga lahke olekuga papi oli, kes mulle juhatust jagas), tegin valmis, ja läksin siis ette näitama.
Noh, paar puudust leiti: olin tõlgendanud tulede asetust suti valesti. Aga ametnik (kahjuks olen ta nime aastatega unustanud) ütles selle peale: ära pabista, ma seda käru rohkem näha ei taha! Tee see tulemajandus korda ja siis lähed kohalikku kontorisse, seal saad lõpliku vormistuse( reg-tunnistus ja nr.), vastav akt anti ka kaasa.

Tegin siis omad asjad korda ja läksin kohalikku kontorisse. Seal vaatas kohalik spetsialist paberid ja käru üle. Tallinnast kirjutatud paprite kohta küsimusi ei olnud, aga käru kohta oli!
Ise tegid? Sa oled keevitaja?Haa, kuskohast materjal pärit on?Varastasid?
Ja ükski seletus ei aidanud, et olen asja kokku ehitanud varuosadest ja jääkidest. Lõpuks kraapisin vajalikud dokumendid siis takkajärgi kokku ja sain asja registreeritud.
Vasta
#37

Jesper Kirjutas:Urmas1, kui suur on tõenäosus et ARKi tegelane teab, mis seal tegelikult peab olema? Nende teadlikkus varieerub markide lõikes suurtes piirides, kui sul on stiilis Ladale pandud valet värvi mutrid kapoti alla, siis oled doomed, aga kõikvõimalike vähetuntud mudelite puhul on taktika "ei mina ei tea midagi, see on siin koguaeg olnud, ju ta siis ikka on 1,1" üldjuhul üpris tulemuslik Smile

Ma ei kujuta ette, aga minu puhul on tegemist olukorraga, kus 1,8 vs 3,5 ja R4 vs R6. Helistasin ka ARK -i, et mis seal registreerimiseelsel siis tehakse täpselt, et a la "mul auto katki, osa mootorit puudu" jne. Anti tehnoosakonna number. See mees seal teatas rõõmsalt, et "mõõdame, kaalume ja vaatame, et õige mootor oleks peal". Siis mul läks kohe isu ära ehku peale näitama minna.
Ei tea, mis juhtuks, kui tuvastataks vale mootor? Hetkel kehtiv tehn. ülevaatus tühistataks?
Vasta
#38

Urmas1 Kirjutas:
Jesper Kirjutas:Urmas1, kui suur on tõenäosus et ARKi tegelane teab, mis seal tegelikult peab olema? Nende teadlikkus varieerub markide lõikes suurtes piirides, kui sul on stiilis Ladale pandud valet värvi mutrid kapoti alla, siis oled doomed, aga kõikvõimalike vähetuntud mudelite puhul on taktika "ei mina ei tea midagi, see on siin koguaeg olnud, ju ta siis ikka on 1,1" üldjuhul üpris tulemuslik Smile

Ma ei kujuta ette, aga minu puhul on tegemist olukorraga, kus 1,8 vs 3,5 ja R4 vs R6. Helistasin ka ARK -i, et mis seal registreerimiseelsel siis tehakse täpselt, et a la "mul auto katki, osa mootorit puudu" jne. Anti tehnoosakonna number. See mees seal teatas rõõmsalt, et "mõõdame, kaalume ja vaatame, et õige mootor oleks peal". Siis mul läks kohe isu ära ehku peale näitama minna.
Ei tea, mis juhtuks, kui tuvastataks vale mootor? Hetkel kehtiv tehn. ülevaatus tühistataks?

Tervitus.
Arvatavasti tühistatakse TÜV,saadetakse korduvale ja suure jama saavad ka need mehed kaela kes sulle selle TÜV tegid.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#39

Urmas1 Kirjutas:Ma ei kujuta ette, aga minu puhul on tegemist olukorraga, kus 1,8 vs 3,5 ja R4 vs R6.

Tundub, et tegu BMW-ga?
Ja siis veel ehk 3xx seeriaga?
3stele ju pandud ja ridakuueseid, kui palju vahet on välimuses 2,5-sel ja 3,5-sel näiteks?
Kuigi samas ARKis nad ju pigem vist numbri järgi vaatavad ka.....

Lihtsalt ideetan siin.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#40

chopper Kirjutas:Tundub, et tegu BMW-ga?
Ja siis veel ehk 3xx seeriaga?
3stele ju pandud ja ridakuueseid, kui palju vahet on välimuses 2,5-sel ja 3,5-sel näiteks?
Kuigi samas ARKis nad ju pigem vist numbri järgi vaatavad ka.....

Lihtsalt ideetan siin.

2,5 R6
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/co...-motor.JPG

3,5 R6
http://www.e30club.ru/pages/gfx/tuning/b...b34/13.jpg
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne