#1

Tere

Oleks väheke teadjameeste abi vaja. Kasutasin automoto otsingut ja google otsingut. Sain mõningat infi aga siiski oleks ühtteist küsida. Konkreetse isendi millest jutt käib sai soetatud mõniaeg tagasi. Algusest saati on mõttes mõlkunud plaan, et sellest tahaks teha võimalikult originaali-lähedase masina. Eelnevalt olen taastanud ühe k750 täielikult (mitte küll täis originaalsust tagaajades) ning veel motikatega tegelend. Üldse enne kui ma midagi tegema hakkan on mul vaja teha nimekiri puuduolevatest juppidest ning mis vajavad vahetamist, et saaks neid otsima hakata ja masina komplekteeritud saama.

Masin on 1969 k650. Välja näeb selline päris räbal, aga see pole probleemiks.
[Pilt: orig_19163001_Kk64.jpg]
[Pilt: orig_19162987_gbnR.jpg]
Veel pilte: Ei hakka kõike siia panema vbolla saab liiga palju.
Lenks/armatuur http://static1.album.ee/files/766/51/ori...3_cUR4.jpg
Vaade teiselt poolt: http://static1.album.ee/files/766/51/ori...9_61ih.jpg
Genekas: http://static1.album.ee/files/766/51/ori...7_5sSL.jpg
Külgkorv: http://static1.album.ee/files/766/51/ori...1_lwfy.jpg
Tagantvaates: http://static1.album.ee/files/766/53/ori...9_7qcW.jpg

Küsimused:
1. Esimene küsimus oleks mis on k650 ja dnepr mt-9 erinevused. Kas mt-9 on lihtsalt k650 järglane mõningaste uuendustega. Niipalju kui ma leidsin siis k650 toodeti (1967-1976) ja mt-9 (1976-1980), loogiliselt peaks nii olema?
2. Millised erinevused st. muudatused on k650 ja mt-9 mootoril?
3. Kas antud mudelil ongi hingega tagaporikas ja kas tagatuli ja selline numbrialus on originaalid?
4. Summutid, mulle isiklikult tundub, et see mis mul seal all on see on uuema mudeli oma. Või mis te arvate. Originaalis peaks üks kinnitus asetsema vist esimese mootori kinnituse all ning teine taga?
5. Ühelt pildilt on näha genekas ja selle kinnitus. Kas selline kinnitus on originaalne või on kohaliku külasepa kätetöö? Genekaga seoses veel üks küsimus. Nimelt leidsin sellise joonise netiavarustest : http://www.wild-sovietboxer.yoyo.pl/pics/K-650.gif seal on genekal peal mingisugune kate. Kas selliseid paigaldati ka sellisele margile. Oma silmaga pole ühelgi emmil sellist näinud.
6. Üks pilt on võetud vaatega lenksude ja tulekopsiku peale. Huvitaks mis nendest ei kuulu sinna originaalis. Mis värvi peaks olema spidomeetri taust, mitu näidiku tule ava olema peab, ja missugune süütelukk?
7. Signaali asukoht? Piltidelt olen näinud et on ees kahe raamitoru vahel, mul on ta mootori peal lapiti.
8. Süütepooli asukoht? Samuti olen piltidelt näinud, et mootori paremal küljel. Mul see üldse puudub.
9. Originaal aku kinnitus? See küsimus painas mind juba eelmise emmi omamise ajal, aga kuna ma teda originaali päris ei taotlend läksin kergema vastupanu teed ja valmistasin ise. Aga väga pakuks huvi milline see välja näeb. Pilt oleks väga hea kui kellelgi leidub.
10. Viimane küsimus esialgu oleks seoses külgkorviga. Ühel pildil on ka korv, mis pole originaal. See on pärit mõne uuema eksemplari küljest kuna tuled on vastavad. Tahaks teada kui palju erinevusi uutel korvidel võrreldes vanematega on peale tulede? Korvi plekiosa ja raam tundub suht identne olevat enamustel mudelitel.

Praega rohkem küsimusi ei meenu. Ära ei ütleks ka infomaterjalidest, joonistest ning piltidest mis aitaksid mul selle masina originaalsuse komplekteerimisele kaasa. Mõned joonised mul juba on ning A. Palu raamatuid kavatsen ka lahkama hakata aga soovitused ning nõuanded on oodatud.

Tänud ette kes viitsib vastata ning aidata!

Siim

Estonian Chopper Forum www.estonianchopper.com
Vasta
#2

Mootorist targutab keegi teine.Käigukast liiga uus,porikas õige,tuli peaks olema kandilisem punasest plastist,summuti on pildil IZ i päritolu,genega asi korras,puudu ainult kaitsevõru koos papiga,tulega samuti korras,spido ka peaks olema õige.Lenks ka õige,sidurilink tundub IZ.Kas vähemalt esi porilaud tundub olema vabriku värvi all?Huvitav triip on sinna veetud.
Vasta
#3

Tervist

süütesüsteem on jaoturiga ja pooli asukoht:
   
Sellist generaatori katteplekki pole omasilmaga näinud, kuid silindripead käivad sellised:
   
Tagasikäiguta kast:
   
Õiged:
Tule kopsik ja võru, lenks ja kinnitused, süütenurga seadistusvärk, taga porilaud, tagatuli(osad on ka kandilisega), tagaamordid(katetega), taga porilaua alune raam, rattad.

Summutid tunduvad mingi iz-i omad

Geneka kinnitus on õige, aga harjade katteplekk on puudu.
Signaal käib jah seal kahe raamitoru vahel.
Spido-valge taust
Süütelukk, heeblid ja paagikork peaks siuksed olema:
   
Vasta
#4

Tänud... sain juba omajagu targemaks. Seda kasti asja ei osanudki ise vaadata. Kaasa sain hulga juppe ma temaga veel ning teiste piltide pealt vaadates leidsin ma juba ka originaal kasti mis ma kaasa sain. Ilmselt see mis praegu seal pesitseb on tagurpidi käiguga. Mul eelmisel mt-10 mootoril oli ka selline kast tuleb ette. Kas keegi teab rääkida kas tehasest tulid nad värvitud või tsingitud kodaratega?

Estonian Chopper Forum www.estonianchopper.com
Vasta
#5

Tagasikäiguga kast on mt9-le (neutraali tuli kah tulekopsikul). Kodarad ja kodarate mutrid on tsingitud.
Vasta
#6

Tule kopsikul ei ole neutraali tuli.
Vasta
#7

69 aastal toodeti ja paigaldati veel tilktulesid,nii et sellega on korras.
spido peaks olema valge taustaga,signaal kahe raamitoru vahel.
korvi tuuniti ainult porikale modernsemate tulede paigaldamisega. kui vaja,leian sulle ka õige külka porilaua.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne