Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
05-01-2009, 15:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2009, 15:58 PM ja muutjaks oli
Mister X.)
Need punavalged Ajokkid hakkasid mulle isegi silma. 90ndate aastate keskel ja lõpul, olin siis alles laps, näis mulle too Vatlamäe vahet kurseeriv Ajokki hirmpikana... Teadaolevalt oli Pärnus isegi kaks seda tüüpi bussi. Nende aeg sai ümber käeoleva sajandi algul, kui 2001. aastal saabus siia uuemat tüüpi Ajokki. Tänase päeva seisuga on seegi juba vanaraud.
Postitused: 79
Teemad: 0
Liitus: Apr 2006
Maine:
3
[quote='Mister X' pid='197450' dateline='1210884900']
Pärnu ATP kaheukselistest 260test ei tea ma midagi. Võimalik, et neid oli, aga sõitmas pole ma selliseid kunagi näinud. Aeg-ajalt suunati bussipuudusel küll linnaliinibusse maaliinidele, näiteks 1996. aasta 31. detsembril suundus sinine reklaamkirjades Ikarus 260 Lihulast Pärnusse.
Oma silmaga nähtud ja üles kirjutatud on: musta nr.-ga Ikarus-260.27 öli partii 5 tk gar.nr 355 kuni 359 ja valge nr.ga 2 tk üksikult tulnutena gar. nr 339 ja 427 !?! - Ikarus 256-te vahele pandud. Võib-olla oli neid uuemaid rohkem, kuid 1988-1993 ma ei sattunud kordagi Pärnusse.
Meenutuseks: Pärnus on olnud Ikarus-620 - 23 tk; Ik-260 - üle 100 tk;
Ik-260.27(2 ust) vähemalt 7 tk; Ik-280 - vähemalt 12 tk; maaliinidel
Ik-Lux -max 20 tk; Ik-255 - 51 tk; Ik-256 - vähemalt 41 tk.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
(01-04-2009, 22:53 PM)PX03-68 Kirjutas: Ik-260.27(2 ust) vähemalt 7 tk;
Üks ex. Pärnu kollane 260.27 on siiani alles ja asub Lehtses. See on siin juba varemgi mainitud 864ALT.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
04-04-2009, 18:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2009, 18:54 PM ja muutjaks oli
Mister X.)
Kui võtta nõukogude perioodil busside keskmiseks ekspultatsioonieaks bussiparkides 9-10 aastat, siis võime arvestada, et need esimese satsi 1-0-1 uksesüsteemiga IKARUSed kanti maha kusagil 1991. või 1992. aasta paiku. Igatahes 90ndate keskel olid nende maised sõidud Pärnus sõidetud.
Sama juhtus teiste linnaliini-IKARUStega, mudelid 260 ja 280. Loogiliselt võttes ei toodud siia Ungarist uusi busse enam pärast 1990. aastat. Nõnda sõitsid kõige uuemad IKARUSed Pärnus kuni 8 aastat (Pärnu vabanes "kollastest" mais 1998). Järelikult olid vaatlusalused masinad veel küllalt uued, ent näisid olevat üsna läbitrööbatud välimusega.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
1-0-1 ustega ikarust tahaks näha küll
.
[/quote]
Sa ju saad tegelikult aru küll millisest Ikarusest jutt.Aga miks tasub targutada ja olla nii ülbe?Kas tähelepanu wajadus nii suur?
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
05-04-2009, 22:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2009, 10:06 AM ja muutjaks oli
Mister X.)
Tegelikult on Regardmanil õigus - kui olla ülitäpne, tuleb märkida nende IKARUSte uksesüsteemiks 2-0-2. Aga täpsus on eelkõige kuningate voorus.