13-05-2009, 21:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2009, 21:30 PM ja muutjaks oli tsaar.)
Tere,
mure järgmine. Ühe vana Volvo mootoriga on probleem. Ühel hetkel keset sõitu suri välja. Lohistasin paelaotsas koju ja hakkasin viga otsima. Aga miskit jääb mul kahe silma vahele või puudu kahe kõrva vahelt.
Käima auto enam ei lähe ja isegi ei turtsata. Ainult selline tavapärane hääl, mis ikka enne auto käivitust tekib. Küünlad vahetasin ära, eelmised olid vanad ja üks oli märg. Midagi ei muutunud. Proovisin käsitsi kõikide küünaldega järgi ja kõigis on säde olemas. Proovisin ka teiste küünlajuhtmetega aga oma arunatukesega teeksin järelduse, et kui säde jõuab küünlasse, siis ei saa ju asi juhtmete taga olla..? Edasi liikusin karpa poole. Tegemist kahekarpalise mootoriga, millel otsas sellised tisside moodi potsikud (sinna käib käigukastiõli - mingi Volvo tehnikute aretis pidavat olema). Leidsin ühe arusaadava illustratsiooni ka, mis Teile vb isegi liiast on - http://www.visn2.com/images/1500_fuel_clamps.jpg Igaljuhul võtsin otsast ka bensuvooliku, mille üks ots karpasse pumbast jõuab ja andsin võtit. Viskas väikese koguse bensu välja (püüdsin tühja topsiga kinni ikka), seega ma järeldan, et pump töötab. Olen kuulnud usaldusväärsest allikast, et siukse paarikümne sekundilise käiamisega peaks viskama välja ca paarsada grammi bensiini. Ma andsin võtit hetkeks ja ka bensu tuli vastavalt sellel vähem. Kas võib asi olla karpades ja mis seal olla võib? Siin saab kahjuks mõistus otsa ja pean abi paluma. Ise kunagi ühtegi karpat ei ole lahti võtnud aga ei karda seda teha.
Kas peaksin kuskilt veel midagi proovima enne, kui asun karpasid lahkama?
Kui on vaja midagi täpsustada või küsida, siis proovin võimalikult arusaadavalt vastata.
Mida teha edasi/mida kontrollida?
Edit: tegemist 1,8 mootoriga 74kW.
mure järgmine. Ühe vana Volvo mootoriga on probleem. Ühel hetkel keset sõitu suri välja. Lohistasin paelaotsas koju ja hakkasin viga otsima. Aga miskit jääb mul kahe silma vahele või puudu kahe kõrva vahelt.
Käima auto enam ei lähe ja isegi ei turtsata. Ainult selline tavapärane hääl, mis ikka enne auto käivitust tekib. Küünlad vahetasin ära, eelmised olid vanad ja üks oli märg. Midagi ei muutunud. Proovisin käsitsi kõikide küünaldega järgi ja kõigis on säde olemas. Proovisin ka teiste küünlajuhtmetega aga oma arunatukesega teeksin järelduse, et kui säde jõuab küünlasse, siis ei saa ju asi juhtmete taga olla..? Edasi liikusin karpa poole. Tegemist kahekarpalise mootoriga, millel otsas sellised tisside moodi potsikud (sinna käib käigukastiõli - mingi Volvo tehnikute aretis pidavat olema). Leidsin ühe arusaadava illustratsiooni ka, mis Teile vb isegi liiast on - http://www.visn2.com/images/1500_fuel_clamps.jpg Igaljuhul võtsin otsast ka bensuvooliku, mille üks ots karpasse pumbast jõuab ja andsin võtit. Viskas väikese koguse bensu välja (püüdsin tühja topsiga kinni ikka), seega ma järeldan, et pump töötab. Olen kuulnud usaldusväärsest allikast, et siukse paarikümne sekundilise käiamisega peaks viskama välja ca paarsada grammi bensiini. Ma andsin võtit hetkeks ja ka bensu tuli vastavalt sellel vähem. Kas võib asi olla karpades ja mis seal olla võib? Siin saab kahjuks mõistus otsa ja pean abi paluma. Ise kunagi ühtegi karpat ei ole lahti võtnud aga ei karda seda teha.
Kas peaksin kuskilt veel midagi proovima enne, kui asun karpasid lahkama?
Kui on vaja midagi täpsustada või küsida, siis proovin võimalikult arusaadavalt vastata.
Mida teha edasi/mida kontrollida?
Edit: tegemist 1,8 mootoriga 74kW.
Vaatan su hoovi, kui selja keerad.
Midagi trendihuntidele - meeste ja naiste käekellad http://www.watchme.ee