04-09-2008, 23:01 PM
\"cogito ergo sum\"- mõtlen järelikult olen olemas
(24-03-2009, 00:14 AM)EdR Kirjutas: ...Mis siis võib juhtuda kui käivitamiseks,soojendamiseks ja platsil tiirutamiseks näiteks 180ah aku kõrval teise akuna kasutada sõiduauto 60ah akut?
(28-03-2009, 00:47 AM)EdR Kirjutas:(10-03-2008, 19:10 PM)ahtos Kirjutas: Seal on roolivõimu paak ja tatistaja see üksik pütt on kütuse jämefilter.Vastus käis siis ilmselt selle pildi kohta http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/22372643
Huvitaks,mis on "tatistaja"?
Kas õlivoolikud jooksevad tagant mootoriruumist ette roolivõimu juurde välja?
Doonorbussil taga ukse juures on selline asjandus http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/26699667 Mis see olla võiks?
Ikarustel saab ka kere ja sildade vahekaugust reguleerida,huvitav kus ja kuidas see tegevus käima peaks?
(28-03-2009, 00:47 AM)EdR Kirjutas: Huvitaks,mis on...
Pole ühtegi sellist raamatut käepärast kus on kirjas kontrollampide tähendused. Mis on mis? Pilt http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/46505013
(13-05-2009, 19:34 PM)EdR Kirjutas: Täna huvi pärast uurisin Ikaruse liikluskindlustuse hindasid. Numbritest lähemalt ei kirjuta aga lisan,et need on ikka päris astronoomilised. Poleks alul isegi uskunud,et Ikarus-bussi pooleks aastaks kindlustamine maksab viiekohalise summa...
(23-05-2009, 20:12 PM)EdR Kirjutas: Need suured 3tk. 14,5x17cm tuled/klaasid paistavad küll Ikaruse omad olevat aga selle pikerguse tule kohta ei tea.
(23-05-2009, 20:16 PM)EdR Kirjutas: Olen nõus need Ikaari asjakesed mingi summa eest omastama. Iseasi on,mis viisil ma need ainult kätte saan,Lõuna-Eesti kanti lähiajal ei satu.
(24-05-2009, 22:37 PM)EdR Kirjutas: Üks on (1974a.) aga see vanemat tüüpi armatuuriga bussile ning seal on rohkem venekeelset kirja. Jooniseid aga suht vähe. Elektriskeem on ka aga see nii peenike,et raske aru saada,lisaks veel vene keeles.Siis tuleks vene keel selgeks õppida, on lihtsam bussi taastada, või lasta kogu materjal eesti keelde tõlkida(raamatud koos piltide ja joonistega). See ei tohiks väga kulukas olla, võrreldes liikluskindlustusega.
Aga kus teemas sobivam küsida oleks?
(21-05-2009, 21:40 PM)EdR Kirjutas: Õnnestus saada posu Ikaruse juppe. Sain ka paarile küsimusele vastused mis mul siiani pole teada saanud: Spidomeeter on elektriline ja kus asub Ikarusel ees stange all kere number.
Eelmisest nädalavahetusest veel üks asi. Doonorbussi mootoril mõõtsin õlitaset. Varda laenasin selleks korraks teiselt Ikaruselt ja selgus,et doonori mootoris õli polegi,varras ei näidanud igastahes midagi. Ei julge seda mootorit enne õli lisamist ringi ajada ja üldse kardan,et see võib seestpoolt parasjagu roostetanud olla. Pole teine 6 aastat töödanud.
(03-06-2009, 00:31 AM)EdR Kirjutas: Monteerisin mõlemilt bussilt kõik rattakilbid ja kinnituskronsteinid maha. Kilbid värviks üle ja paneks külge tagasiÄra pane. Mingi muuseumieksponaat see sul ju pole, et välimus nii oluline on ja selleks ajaks kui sa ükskord ülejäänud bussi kallale jõuad, on need kilbid hakanud ka oma korralikku välimust minetama. Pigem tee kilbid korda ja hoia need kuskil viisakalt tallel.