T-25 küünlad plokikaanes
#1

Ühel t-25-l vajavad küünlad vahetamist, üks tuli ilusti välja aga teine ei taha tulla. Keerates on kriginat kosta ja raske on keerata. Äkki on kellelgi kasulikke nippe, kuidas küünlaid kätte saada, ei taha sisse murda.
Vasta
#2

Paluks mind harida, millisel T-25-l on küünlad plokikaanes?
Vasta
#3

Uuematel tõepoolest on eelsüüteküünlad kaanes sees. Täpset modifikatsiooni täht-number kombinatsioonis ei oska öelda.
Sa vaata äkki saad sinna vahele mingit Mos2 õli vms. pihustada ehk aitab lahtisemaks leotada.
Vasta
#4

Traktoriks on 94. aasta T-25A. Kahjuks enne minu aega kehvasti hoitud. Elektrisüsteemist töötab ainult starter ja ampermeeter. Küünlad, tuled, kõik tahab tegemist.
Vasta
#5

(29-05-2009, 09:44 AM)gruppen Kirjutas:  Uuematel tõepoolest on eelsüüteküünlad kaanes sees. Täpset modifikatsiooni täht-number kombinatsioonis ei oska öelda.
Sa vaata äkki saad sinna vahele mingit Mos2 õli vms. pihustada ehk aitab lahtisemaks leotada.

Nii palju, kui mul nende roostesurmade ja sarnaste vahenditega on kogemust, siis need eeldavad ikka päris palju leotamist.

Mina arvatavasti prooviks ikka keerata ja loodaks, et tuleb ära...

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#6

Kah üksjagu igasugu vanema "garnituuriga" maid jaganud, ja ega ühest rohtu pole. Need tänapäevased spreid on jah head kasutada, aerosooli rõhu alt ju hea suunata paika, kuhu muidu ligigi ei saa.
Aga parim toime keermetele mu meelest on petroolil, piduriõli(PSK) on kah hea.
Kuuma ja külmaga kombineerimine annab väga huvitavaid tulemusi!Kuuma saamise võimalusi siinse foorumi enamusele vist tutvustama ei pea, aga paljud nn. "külmaspreid" või "külmagaasi" kasutanud on?
Vasta
#7

(29-05-2009, 09:44 AM)gruppen Kirjutas:  Uuematel tõepoolest on eelsüüteküünlad kaanes sees. Täpset modifikatsiooni täht-number kombinatsioonis ei oska öelda.
Sa vaata äkki saad sinna vahele mingit Mos2 õli vms. pihustada ehk aitab lahtisemaks leotada.

See on hea uudis. Nüüd tean enda põksile kah sihukesi otsida.Cool

Üks võimalus on proovida neid lahti keerata mootori töötamise ajal. Nõks lahti, natuke vähem kinni ja niimoodi korrata seni, kuni liikuma hakkab. Päris maha ei soovita keerata - võib vastu pead saada ja ja ega see keerme esimestele niitidelegi head tee, kui küüünal sealt minema lennutatakse.

Niimoodi võetakse välja ka kinnijäänud CDI-pihusteid uuemal tehnikalWink Enne ikka paariöine kuur mingi roostetläbindava mõnuainega.
Vasta
#8

MOs2 ja sarnased möginad seepärast ka head, et teevad pinna ikka libedamaks. Olenevalt tootjast võib osade visinatega lutsu visata, teised jällegi võtavad vägagi kiiresti lahti. Külmaspreid olen ka kasutanud- ütleme ausalt, et suurem asi küll ei olnud. Teine tera oli siis kui kõigepealt külmaspreid ja siis kohe tavalist mos2 peale. Selline kombinatsioon mõikas küll.
Küünla kohta veel selline võimalus, et pihustad sinna miskit vahele lased mootori soojaks ja siis pihustad veel vahele ja siis proovid vaikselt keerata. Samas aga jälgi seda ka, et see küünal sulle silma ei tule sealt täis vungigaWink Päris töötamise pealt ehk ei peagi seda kruttima peale selliseid leotamis aga eks sa ise vaata mis mõjub ja mis mitte. Pärast anna ikka teada ka - siis järgmine sama probleemiga kaaskodanik saab hääd nõu kohe lugedaSmile
Vasta
#9

Sain küünla kätte leotades ja oodates ja siis veel leotades. Lõpuks tuli võtit ka näidata. Tänud kõigile vastajatele.
Vasta
#10

Vaatasin, võrus on komplektne uus plokikaan olemas, küünlad vaja juurde osta ja kolbi peab ka vaatama, et soon sees oleks. Siis veel uus süütelukk ja veel nipet-näpet ja ongi talvevalmidus olemas. Kui kogu komplekt osta, siis peaks veel alla ka saama (läbirääkimiste küsimus Rolleyes )
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne