Unistuste garaaz ?
#21

Kuulge läheb liiga santehniliseks!
Teemaks oli ju unistuste garaaz ja mul meenus üks ebatehniline asi, nimelt meil keedavad küla kõige ilusamad konduktorid bussigaraazi puhkenurgas hommikuti tassikese kohvi ja õhtul tõmbavad tehnika lapiga üle, et karv ikka läigiks. Ja see kõik on hinna sees...

Põrandaküttest tähtsamaks pean mina head ventilatsiooni.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#22

(08-06-2009, 22:18 PM)Väravamehaanik Kirjutas:  Ja see kõik on hinna sees...

Mis see pilet ka maksab???Rolleyes

loll on loll olla.
Vasta
#23

(08-06-2009, 22:18 PM)Väravamehaanik Kirjutas:  Põrandaküttest tähtsamaks pean mina head ventilatsiooni.
Tee mis tahad, aga kütmisest Sa mööda ei saa, olgu selleks õhk-,põranda- või tsentraalne keskkütte, garaaþ on vaja ju soojaks kuidagi saada. Muidu ei saa seal lihtsalt paljaste kätega nokitsemine väga meeldiv olema.
Minu garaaþis on loomulik ventilatsioon, tõenäoliselt ventilaatorit vaja ei lähegi.
Ahjaa, garaaþis on hetkel neli üle keskmise suurusega autot, kaks motorollerit, kolm sääreväristajat ja palju muid asju, kui oleks ainult hoidmise koht, siis pressiks viienda auto ka juurde.
Vasta
#24

Seltsimehed Big Grin te ei tee töökojal ja hobigaraazil vahet. töökoda võiks ikka julgelt 200 rm ja plus olla koos kõige uhkega ja lisaks 200rm veel projektide laoks. aga hobigaraaz kus käid vaid ühte autot tegemas , selleks piisab ala 50-60 rm.
mina olen siin kitsaste aegade vahel just valinud 65rm ruumi kus on 25 rm auto töökoha jaoks ja 40 rm on mul jäetud töölaua, riidekapi, kontorinurga , mootorratta , laoriiulite ja mõninga kola jaoks. mahub ära ja tööd on ka tehtud juba hulka. samas on üks konks. ruumid on ala 3,5 kuni 4m kõrged seega kõige tõsisem riiul ikka laeni ka ulatub ja asju mahutab kõvasti.

kui rääkida unistuste töökojast siis mina ootan millal vabaneb ühe kauba alt üks hea suur ruum ala 700rm ja siiiiiis...... värvikamber,keevituseruum autole, pahtelduse ruum autole, puhas ruum salongide montaaziks ja muuks puhtamaks tööks, kaks eri tõstukit , kanal, lukksepale tööruum, ladu, puhketuba( v8 laua, auto nahkistmed,eriala kirjandusega nurk,külmik,duðð, vb saun,teler, jne...) kontor, ja kenade (kõigi soovide kohaselt us autode) autode eraldatud hoiuruum.
aga noh eks unistada ju ikka võib, hetkel aga hoiame madalat profiili ja toimetame oma tegemisi igapäevaselt lihtsamates tingimustes. ps . kui investeerid uutesse akendesse siis on ruumi soojapidavus ikka teine. aprillikuu elektrikütte hind tööruumis tuli vaid 300eek. ja stabiilselt 16-19 kraadi sees.
Vasta
#25

Mina igastahes rääkisin hobiauto garaaþistRolleyes Töökojani pole ma siin jõudnudkiWink
Vasta
#26

Mulle meeldiks, kui saaks garaaþis autosse minnes või sealt välja tulles autoukse täiesti lahti lükata, mitte ei peaks sealt kõhtu sisse tõmmates (kaal ca 75 kg/184 cm juures) külg ees välja pugema. Aga eks kõik on suhteline..., rääkige edasi oma nahkdiivanitest ja purskaevudestSmile!
Vasta
#27

Räägime hobigaraazist; kui jaksate maksa kütearveid et oleks kogu aeg kõetud sobib põrandaküte ideaalselt, aga, ajutiseks kütmiseks on põrandaküte ebaeffektiivne. Kuni põrand on soe on juba aeg tuttu minna, ja veedetud aega garaazis pole üldse hea soe olnud. Eelistaks pigem õhksoojapumba, kütab suhteliselt ruttu ära. Diiselsoojapuhurid kipuvad haisema ja lahtiste leegidega bullerjan vms ikkagi suht riskantne.



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta
#28

seinad ja põrand ja katus... tõstuk või kanal, ruumi nii palju, et mahub auto ümber käed laiali ajada. Et talvel oleks talutav temperatuur. Vesi ja kanalisatsioon oleks hea... Keevitus ja kompressor oleks tore, aga saab ka häda pärast laenata.
Igaljuhul minu unistus on hetkel Graraaz üldsõnalisena.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta
#29

See apraat oleks päris kasulik, kuskil suuremas garaaþis. http://www.youtube.com/watch?v=ggvzcGdZsTc (7:45) https://www.nextengine.com/indexSecure.htm

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#30

(12-06-2009, 02:19 AM)miniest Kirjutas:  See apraat oleks päris kasulik, kuskil suuremas garaaþis. http://www.youtube.com/watch?v=ggvzcGdZsTc (7:45) https://www.nextengine.com/indexSecure.htm
TTÜ-s on olemas 3D printer, tõenäoliselt ka skänner.
Printer pidi üsna kaua tegema neid koopiad ja tegelt pidid see päris kallis lõbu olema.
skänner on ka äge, aga ainult sellega pole suurt midagi peale hakata.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta
#31

(12-06-2009, 10:36 AM)ullivilli Kirjutas:  TTÜ-s on olemas 3D printer, tõenäoliselt ka skänner.
Printer pidi üsna kaua tegema neid koopiad ja tegelt pidid see päris kallis lõbu olema.
skänner on ka äge, aga ainult sellega pole suurt midagi peale hakata.

Ma loodan, et sa ei mõtle seda tõsiselt! Loomulikult on mõlemad väga tänuväärt seadeldised ja Formula Studenti autoehitus on järjekordseks nende seadmete kasulikkuse tunnistajaks. Nimelt kogu disain ja valmis auto koostatakse arvutis, selleks aga on vaja osad 3D skänneriga sisse skännida. Need ajad on möödas, kus sobitame-lõikame-vaatame, mis saab.

Ja 3d printeriga on selle aastasele formelile tehtud päris mitmeid juppe. Õhuvõtu korpus, gaasisiibri korpus, sisselaske kollektor. Varsti tuleb ka pilte ja infot, seniks aga avarat silmaringi!

vanamotopisiku ohver
Vasta
#32

Ehh,unistuste garaaz...selliseid ei oskaks unistadagi mitte...
[Pilt: garage.jpg]
http://www.luxury4play.com/automotive/36...-pics.html

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#33

Kuigi ise eelistaks vist mitte nii puhast ja luksuslikku garaazi. Rohkem ikka õliseid näppe ja "vanarauda" kui näitusesaali Big Grin
Vasta
#34

Jah unistada ju võib, aga reaalselt selliseid garaaþe pole eestis vist olemas.
Remondi poks vähemalt suht õli plekiline vähemalt põrand.
Selge et kui tarvis mingit autot säilitada ja hoida võib sellise keskkonna luua, aga muus otstarbes näib mõtetu.
See vähemalt minu arvamus.
Vasta
#35

See on kena garaaz:
[Pilt: FEO2researchlaboratory056.jpg]
1
2
Vasta
#36

Meie kliimas pole see eelnev just optimaalseim lahendus..
Vasta
#37

Palju huvitavam vist oleks vaadata AM foorumi kasutajate garaaþe.
Oleks äki siin eestis mingeid huvitavaid lahendusi ja veel seda et kui extreemsetes oludes midagi tehakse.
Kindlasti oleks igal moto huvilisel midagi õppida, või rahulolevalt muiata et mul polegi asi kõige lootusetum.
Vasta
#38

(12-12-2009, 23:09 PM)renee Kirjutas:  Palju huvitavam vist oleks vaadata AM foorumi kasutajate garaaþe.

Aga kui võtaks sõnasabast kinni ja teeks sellise teema?

Vabandan OT pärast...
Mõttevälgatus, mida ei saanud välja karjumata jätta...

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#39

(16-12-2009, 01:46 AM)Tambets Kirjutas:  
(12-12-2009, 23:09 PM)renee Kirjutas:  Palju huvitavam vist oleks vaadata AM foorumi kasutajate garaaþe.

Aga kui võtaks sõnasabast kinni ja teeks sellise teema?

Vabandan OT pärast...
Mõttevälgatus, mida ei saanud välja karjumata jätta...

Äkitselt võiks teha hoopis konkursi "Kaunis garaaz", sarnaselt kodukaunistamise võistlusele ja tulemused võiks avaldada Autolehes, sest mingi pere või koduaialeht meid vaevalt näha tahab. Välja võiks panna ka auhinnaks, näiteks mingi välismaa muuseumi külastamise grupiviisiliselt.
Ma ise tunnen küll, et garaazi koristamiseks ja hooldamiseks oleks mingit välist motivaatorit tarvis.
Alajaotused võiks olla: väiksemad värkstoad, koduhoovi garaazid, autobaasid. Iga konkursil osaleja laoks oma pildid ja väikese seletuse foorumisse ja asi juba toimibki. Mina ise kohe ei pildistaks, vaid läheks kühvlit ja harja otsima, suve lõpuks ehk saaks koristatud.
Ma arvan, et võiks olla põnev ja kohustaks korda looma. Samas edeneks tehnikakultuur.

PS Za Ruljom-ides olid kunagi ülevaated avtoljubitelite garaazidest. Mõni oli üsna saamatu meie vabariigi vaatenurgast, aga mõnes oli ka häid ideid.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#40

Hea mõte tõepoolest! Huvitav on näha, kus kolleegid oma tehnikat taastavad, kuidas töötuba sisustatud on ning mis seal parasjagu pukkidel on. Kas nüüd konkurssi välja kuulutada, see on iseasi, võiks niisama tutvumistuuri teha.

Tervitab Veteran.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne