Postitused: 206
Teemad: 101
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Kas on kellelgi Eestis komplektset ja soovitavalt sõitvat Gaz AAd, kuhu seda kaema ja ehk ka pildistama saaks minna?
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Aastaid tagasi oli selline Saaremaal Kihelkonna Talurahhwa muuseumis.Kas ta ka sõitev oli,ei tea.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Kas mitte maanteemuuseumis Varbusel?
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 604
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
Maanteemuusemis olemas ja ka AS Lajos'el on sõitev MM.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
vabandan,ette OT pärast aga minu soov oleks näha elusuuruses ZIM GAZ12 ja GAZ 14?
Ei tea kus see võimalik oleks?
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
ehk on ka tartumaal mõni sarnane koht, kuigi vähe tõenäoline!
Postitused: 206
Teemad: 1
Liitus: Jul 2003
Maine:
0
Maaülikooli AA (või oli see MM) on paras kompott, nt kuuealugulised Ural ZISi veljed/rummud all õigete viieauguliste asemel. Maanteemuuseumis Varbusel vaadatav hr Raju aparaat on nt palju originaalsem ja ilusam ning ka restaureeritud.
Tunnistan pattu, ise masinat ei ole näinud küll aga vestelnud maaülikooli labori härrastega, kus vähemalt 2 aastat tagasi tomis täiega mootorite kap remont (gaz 20, AA, 51, M 408 jne).
Samas on üks GAZ AA ka Lihulas poes, mis on/oli komisjon- ehitusmaterjalide pood. Masin kuulub poe pidajale kes mulle seda ka näitas.
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
Hiiumaal Pühalepa vallas ka üks restaureeritud isend.
Postitused: 3,559
Teemad: 27
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Kas mitte ennesõjaaegsetel polnud ka kasti küljeported avatavad? Antud isendil ei paista olema.
Kandilised tiivad, neljarattapidurid ja kaks esituld viitavad justkui sõjajärgsele mudelile. Samas võib tegu olla ka sõjaeelse masinaga, millele on paigaldatud GAZ-MM-i porilauad.
Postitused: 1,219
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Mis sellesse põllumajandusülikooli GAZ MM'i puutub, siis mõne aasta eest sai selle juhiga põgusalt vesteldud. Kui mul nüüd õieti meeles on, siis tagasild olevat Fordi oma (vist oli kardaan ka lahtine, mitte toru sees nagu originaalis) ja esisild miski isearetatud. Kindlalt võin väita seda, et auto pidurisüsteem (originaalis mehhaaniline) oli ümber ehitatud hüdrauliliseks. Asi olnud nimelt selles, et too MM olnud kunagi EPA õppesõiduauto ja nondel hakati vist mingil ajal sellist vähe kaasaegsemat pidurisüsteemi (pidureid kõigil neljal rattal) nõudma.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,021
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
Maaülikooli AA (või oli see MM) on paras kompott
Parem on selline kõigile nähtav ja sõitev kompott ,kui "100% originaal " kuskil kuuri all lahtivõetud või mingis muuseumis tolmu kogumas.
Kõigist liikuvatest ja nähaolevatest tuleb koguda enda jaoks vajalik inf.
Kui omanik ei tao rusikaga vastu rinda ja ei väida auto olevat täielik originaal ,pole ju vaatajatel vahet kas see värv või velje on just "õiged".
Tahan näha seda meest kes julgeb öelda ,et vene tehnika ei olnud juba tehaseväravast tulles kompott!
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 1,219
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
(31-07-2009, 12:11 PM)jurka Kirjutas: Tahan näha seda meest kes julgeb öelda ,et vene tehnika ei olnud juba tehaseväravast tulles kompott!
Ei pretendeeri küll absoluutsele tõele, kuid eriti maapiirkondades on näha, et üpris palju selliseid kompotte (30-40 aastat vanad VAZ'id-Mossed, sekka ka mõni Sapakas ja Volga) on üle elanud igasugused Datsunid, Talbotid, Kadetid-Asconad-Rekordid, Taunused-Granadad-Sierrad... Seda loetelu võiks pikalt jätkata.
Puruks ja pool pööret tagasi!