Härra Kass käis lõpuks Garaaþis ja mis ta nägi ? Vasakpoolne kiigevõlli kinnituse auk on jämedam, ilmselt siis 15 või 15,x , teine pool peenem, ilmselt 12 mm. (ilus oleks olnud öelda läbimõõt suurem/väiksem) Seega käib võll välja vasakule poole (kui jäi õigesti meelde
). Mingit keeret raami sees pole. Teisel raamil sama moodi, seal aga samasuguste aukude kõrval nagu esimesel raamil veel üks paar auke, alla15 mm ja üle 12 mm.
Raamidel erinesid veel tagaporilaua sadulaalused kinnitused, sumpsikronsteinid ja v-o veel nipet näpet.
Tagajalatugede kronsad ühesugused, parmpoolne poolümar kõrv raamitoru allapoole keevitatud, eesmine serv raamil vertikaalselt allatuleva toruga samal joonel. Kõrva külgpinnal sissepressitud sooni (nagu M1A-l , mis takistaksid jalatoe pöördumist ümberhorisontaaltelje) ei ole.
(segane jutt, saan ise ka aru!)
Ja ikkagi korrutan, et ega vist tehase poolt neid tagasõitja jalatugesid polnud.
Pilt liigendiga vasakpoolsest toest jah hägune ja K 58 kataloogi vaadata läks ka meelest.
St. parempoolse jalatoe kinnituskõrv selline nagu eespooltoodud fotol, vb veidi paremini keevitatud (aga nagu eelnevalt olen kirjutanud, keevitus väga jube võrreldes K-125 Kovrovi tehase omaga).
Kui tsiklid tulid ilma tagasadulateta, siis miks oleks pidanud tagasõitja jalatoed tehase poolt küljes olema ?