11-08-2009, 20:52 PM
Probleem siis selles,et kui sõitma hakata ja kiirust koguda,hakkab lenks "tõmblema".Motakal on külgkorv küljes!
(12-08-2009, 09:09 AM)Aspelund Kirjutas: Õpetlik näide videos asjast nimega tankslapper:Hea video OT kommentaarina- selleks, et tankslapist välja tulla, tuleb rakendada ootamatut juhtimisvõtet- lõpetada juhtimine. Netis leidub paar videot, kus tsikkel on juhi seljast maha visanud ning seejärel jätkab rahulikult ja sirgjooneliselt oma teekonda sadade meetrite kaupa.
http://www.youtube.com/watch?v=LZ1srcQMa_0
A.
(12-08-2009, 16:05 PM)miilits Kirjutas: Täienduseks eelmisele kirjastajale.Korvi nurgad mõjutavad ainult otsejooksu, keeramise lihtsust(valesti reguleeritud korv hakkab emmale-kummale poole kakkuma ja ühele poole keeramine on raskendatud) ja rehvide kulumist. Tee, mis zündapp soovitas, siis on probleem lahendatud. Aga Sina miilits ära soovita totrusi, niimoodi on ülilihtne rattad taeva poole keerata ja ise tsikli alla jääda.
Kui sinu masinal on tagurpidikäik, proovi hooga lasta ja vaata kui hästi vibab st. kui korv jookseb lahku, siis võib ka sama juhtuda edaspidi sõites.