Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Tervist!
Mul on selline idee et talve jooksul ehitada endale korralik bagi...
Keevitus, metall ja mõned varuosadki olemas...aga kui mootori peale mõelda siis esimene idee oli panna mingisugune kaherattalise mootor..
võibolla mingi 600cc
kui keeruline oleks see mootor ümberehitada bagi jaoks ja kuidas kujundada kere..kas osta mootor ära ja mootori järgi või pole sel vahet..ise kardan et kui ehitan kere valmis siis võib ees oodata palju ümber lõikamisi ja muid mölle et mootor ilusti sisse ehitada..
oodatud on ka muud ideed mootori osas ja isegi mootori pakkumised!
Postitused: 213
Teemad: 50
Liitus: Dec 2008
Maine:
1
No raami hakkad ehitama ikka olemasolevate komponentide järgi, muidugi on võimalik ka pärast tehnikat külge aretada, aga nagu juba isegi aru said, eeldab see päris kõvasti ümberehitusi. Ja ega siis ainult mootorist ei piisa, olemas võiks olla kogu käiguosa, veermik, roolisüsteem jms.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
okei...
võibolla oleks tõesti kõige lihtsam osta kohe mingi auto ja siis ehitada valmis kere ning lõpuks tõsta kõik möll lihtsalt ümber bagile...aga ma kardan et üle 100 kw mootorid jäävad natuke liiga suureks...
millest tuleks siis alustada? kõigepealt tasuks vist osta auto millelt saaks kõik varuosad ja selle järgi ehitada bagi?
[/size][size=xx-small]targad nõuanded alati oodatud
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
algajal on oluliselt lihtne teha bagi sapika mootorile, taga mootor, õhk jahutus. Pole miskite radikate, kardaani vedamist. Küll on seal vaid tühipaljast 40hobust, kuid kui panna sinna lääne karburaator peale on see üks paras püss. Samuti leidub sapakaid veel küll, mis doonoriks võtta. Leiab ka erinevalt tervikosasi, veermikud , mootorid ja käiguosad. Ilmselt tuleb odavam kui miski läänetehnika peale ehitada, ning kindlasti ka lihtsam..
Jaksu ehitamisel,
Joosep.
Postitused: 124
Teemad: 18
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Ükekohaline hobibagi on paras teha bike´i mootori peale(1100cc./120 ja + kw)
Tehnika on küll kallis, aga see eest kerge!!!
Bagi võiks olla ikka selline, et kui rattad taevapoole on, siis jõuad üksi ümber keerata.
Need v8 ja v12 mootorid unustage ära. Ise olen nende bmw mootoritega ikka väga palju kokku puutunud ja bagi peale selline tehnika ei sobi.
-Mõne offroad kolli jaoks aga küll.
Postitused: 213
Teemad: 50
Liitus: Dec 2008
Maine:
1
Mina vaataks pigem mõne esiveolise kergema-väiksema auto poole, neid peaks ka toorikuks piisavalt võtta olla. Saaks suhteliselt hea kaalujaotusega auto, mootor jääks vedavate rataste kohale või isegi telgede vahe piiresse.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Saab ju kasutada suvalist esiveolise auto mootorit.Lihtsalt mootor jääb juhi
seljataha.
Üle tagasilla rippuv mootor ei mõju ka juhitavusele hästi ja kui reeglid teljevahet ei piira siis 45 lisasentimeetrit pole ju suur lisa.
Ja Sapaka mootorit mis tehasest 40 KW oleks ma ei tea.
Küll aga on 40 hj mootor.
40/1,36=29,41 KW
Postitused: 398
Teemad: 25
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
Ma soovitaks mõnest Audist teha. Mootor pikuti ja jääb tagasillast ettepoole.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
idee oli mul esialgu teha selline masin nagu tarko pildil on
et juhi kabiin oleks natuke piklikum nagu formelil.. et istun praktiliselt kahe ratta vahel ja jalad lebavad pedaalidel esi telje juures.. ning mootor jääks pmst perse alla ja ulatub veits taha poole..pikkus võiks olla masinal ligi 2 meetrit ja laius meetri jagu...jääks kuskil kuupmeeter ruumi mootori jaoks ka...
aga milline mootor ja muu süsteem võtab ainult kuumpeeter ruumi seda ma küll ette ei kujuta..jääbki kas mingi sapika mootor või tõesti mingi vanema audi A3 e mootor ..halba asi on see et neid väikseid 1.2 audi mootoreid toodeti ainult TDi küttel...mootor on küll mõeldud vedama enda all olevaid rattaid mis tähendab et eie tohiks olla suurt maagiat see enda tagarattaid vedama panna aga kui hästi see liigub?
[/size][size=xx-small]targad nõuanded alati oodatud