Postitused: 1
Teemad: 1
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
kus oleks võimalik teostada soodsamate hindadega auto kere värvist puhastamist liivapritsi teel.
või oskab keegi lausa hinna välja käia. autoks M401 kere.
Postitused: 548
Teemad: 33
Liitus: Dec 2002
Maine:
1
Ära jumala pärast enda asukohta kirja pane!
Postitused: 37
Teemad: 30
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Ma muidu teostan küll seda tööd , aga hetkel ruumipuuduse tõttu ei saa teha .
Keretõid saaksin küll teha. Vajalikud aparaadid ja oskused olemas!
Postitused: 32
Teemad: 1
Liitus: Sep 2004
Maine:
1
Tallinnas Männiku tee lõpus Admantoses läks M 401 kere(kõik peale katuse) puhastus maksma 1600 eeku ,aga seda eelmine aasta. Selle aasta hinda ei tea.
Postitused: 56
Teemad: 13
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
minul läks üle 10 kilo liivapritss, keevitus ja kruntimine. tiibadel tehti pühjalikud keevitused ja põhja lapiti ka mitmes kohas, liivaprits oli seest ja väljast ja kõik keredetailid va liistud. Töökoda oli parila auto, väga korralik töö ja hea suhtumisega koht.
Tervitades
Jaak
krjaak1@gmail.com
C4 ja
401-420
Postitused: 3,692
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
(17-09-2009, 17:48 PM)krjaak Kirjutas: minul läks üle 10 kilo liivapritss, keevitus ja kruntimine. tiibadel tehti pühjalikud keevitused ja põhja lapiti ka mitmes kohas, liivaprits oli seest ja väljast ja kõik keredetailid va liistud. Töökoda oli parila auto, väga korralik töö ja hea suhtumisega koht.
Su masinaga tehtut on kena vaadata. 10 keek ei ole sellise kena "kõik ühest kohast" metallitöö eest üldse mitte paju. Kas Sul pritsi järel aga metall ka nt traatkettaga üle käidi? Nii kapitaalse lähenemise puhul oleks võinud soovitavalt isegi nn täismängu teha: liivaprits - roostemuundur (mis passiveerib) - traathari (kuivanud muundur maha) - happekrunt - (epo-)krunt. Annaks meelerahu, et värvivigastuse puhul ussitama ei hakka...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Tahaks küsida sellise küsimuse!
Survepesur-kompleks.On olemas ka liivapritsi funktsioon.Ise restaureerisin üht masinat ja kasutasin liivapritsi asemel survevett.Ei hakkanud liiva sõelumisega mässama kuna vanavärv ja muu sodi ei käi kordukasutades düüsist läbi.
Küsimus:
Mida arvate sellest?Vesi 250 bari ja võimalik kasutada kuni+180 kraadi celsiust.Ise kasutasin 160+ kraadi.Roostest ei jäänud jälgegi, veel vähem õlist ja muust sodist ja vana värvi nagu lõikab maha-koorib ja suht ladusalt läheb töö ja eemaldub hästi.
Aga ytleme töödeldav plekk või detail siiski soojeneb üles