Postitused: 100
Teemad: 32
Liitus: Apr 2005
Maine:
2
Olen üritanud netist pikalt vastust otsida küsimusele, et millisel tehnikal põhineb 410. Ehk oskab siin keegi seletada täpsemalt, kuidas saaksin 407-st liba 410 teha. Vaatamata, et 410-t toodeti ikka märkivisväärselt palju, siis ometi peaks ju migeid dokumentatsioone kuskil levima.
1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine
Postitused: 100
Teemad: 32
Liitus: Apr 2005
Maine:
2
Oleksin kohe kirja pidanud panema need vihjed:
Radio type: A-8M
Gearbox: 3x2 speeds + 1x2 rear, since I 1960 - 4x2 speeds + 1x2 rear
Ratios of 3 speed gearbox: I - 3,53(3,1), II - 1,74, III - 1,00, rear - 4,61(4,71)
Distribution box ratios: high - 1,15, low - 2,68
Differential ratio: 5,14 (4,62), bevel gear with two satellites
Front suspension: 2 longitudinal semielliptical springs + 2 hydaulical shock-absorbers acting in one direction
Rear suspension: 2 longitudinal semielliptical springs + 2 hydaulical shock-absorbers acting in one direction
1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine
Postitused: 605
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Pobedalt pole selle auto küljes küll midagi. Vahekast on alumiiniumkorpusega ja spetsiaalselt selle auto jaoks tehtud. Esimesed 410'ned olid M402 baasil, hilisemad 407 agregaatidega (M410N). Tava 407'st 410 teha väga raske, sest põhi teistsugune, samuti esilonzeronid, esipõll ja muud ninadetailid.
Postitused: 620
Teemad: 115
Liitus: Mar 2009
Maine:
7
Olen Sidoroviga nõus,omal olemas M-410,et sellel masinal ei ole GAZ-69 agregaate.Kere väliselt küll sarnane M-402,407- mega aga see on ainult väline.Tegelikult on poolraam üle terve auto pikkuse,käigukasti-kardaani tunnel laiem ja kardaanitunnel nurgaall viltu,esisild lehtvedrudel,poolraami otstes veokonksud jne,jne.
Kas kellelgil on andmeid ka kere nr-de kohta,minu omal puudub mootor ja ma ei tea kas see on M-410 või M.410 H.
Postitused: 100
Teemad: 32
Liitus: Apr 2005
Maine:
2
Nii esi, kui tagatiiva rattakaared peaks ka veidi suuremad olema, aga et terve põhi teistmoodi on, siis selle peale poleks tulnudki. See ju niipalju kõrgem, et kas tõesti ei mahtunud neliveo tehnika teisiti alla, et tuli terve põhi ringi ehitada.
1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine
Postitused: 55
Teemad: 44
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Wana-kolga tsiklitallis on minu meelest üks 410 näituseruumis olemas - võtke ühendust ja saate lähemalt uurida.
Postitused: 3,610
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
27-10-2009, 16:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-10-2009, 16:18 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
M410N (müüja väitel) näikse Maarjamaal müügis olevat (lõpus link müügikuulutusele, kus ka kontakt):
http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?ac...topic=6353
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 100
Teemad: 32
Liitus: Apr 2005
Maine:
2
Arvan, et tipptoppkorras auto eest on normaalne hind, aga mitte vanarauahunniku eest, mis selles seisundis iga aastaga järjest odavamaks muutub.
1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine
Postitused: 664
Teemad: 40
Liitus: Oct 2003
Maine:
10
Üks M410 sildadel kere, millel keretööd tehtud, seisis vähemalt mõnda aega tagasi Maardus ühe autovaruosadega kaupleva poe müügisaalis. Samas kõrval oli ka M401. Pood asub vana narva mnt-l Puukeskuse lähedal. Selline kollase ja valge plekiga üle löödud maja Tallinna poolt tulles vasakut kätt. Kuna tegu poega, siis arvan, et ka asukohta pole mõtet varjata.
Postitused: 625
Teemad: 49
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
410 + paar mitte väga tihti esinevat mosset veel
Bmw 750 ILA Highline 1992
Postitused: 625
Teemad: 49
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
ups. unustasin lingi lisada
aga need samad jah [/align]
Bmw 750 ILA Highline 1992