Mingid imeriistad need loomulikult ei ole, nagu seal lingil on kirjutatud.
Mootori kulumine suureneb võimsuse kasvamisega ja muutub pigem palju vähemtöökindlamaks (juhul kui jäävad kasutusele mootorisse originaaldetailid).
Suuremad võimsusnumbrid saab kätte põhimõtteliselt turbomootoritega masinatelt ja diiselmootoritelt (viimastel üldjuhul jäetud suurem võimsuse mängumaa, et vähendada mootorite kulumist).
Ehk siis võimsuse kasv tuleb turborõhu suurendamisest, sissepritsitava küttekoguse suurendamisest ja pritsenurga muutmisest; ülejäänud tegurid on vähemmääravamad.
Otseselt selle tootjaga kokkupuuteid ei ole, seega jutt väga üldine. Mootorrattale paigaldamisel erilist mõtet ei näe, tulenev võimsusekasv on minimaalne, mõistlikum oleks juba osta natuke võimsam ratas. Küll on aga mõned ka Eestis aretanud mootorratastele väikseid kõrgepöördelisi turbosid.
Edit: vastus pealkirjale. Müük, paigaldus ja seadistamist teeb vastav isik, kellel sellega kogemusi. Seadmistamine toimub siis põhimõtteliselt proovimise teel (dyno pingis; teel), seega õige/efektiivse konfiguratsiooni leidmine on aeganõudev töö. Aju programmeerimist teostatakse seejuures arvutiga, mis enesestmõistetav.