(21-10-2009, 12:30 PM)gruppen Kirjutas: Mingi Zili esisild all? 157? Pakun, et vedav see ka pole. Kui just esiratta varjus hüdromootorit flantsi otsas pole. Kardaani käigukasti poole ei paista minevat ja pole seal ka reduktorit.
Esisilla vedama saamisest on ainult niipalju puudu et vahe reduktor vaja veel vahele panna...Sammuti veab ennast edasi ka se käru mis seal taga on...paras elajas on...ilma vedava esisillatagi on juba päris hea juhitavuse ja läbivusega masin. Metsaveoga veel ei ole jänni jäänud. Ju ka selletaga seisab esisilla poolik aretus
(21-10-2009, 14:13 PM)moto-onu Kirjutas: Esisilla vedama saamisest on ainult niipalju puudu et vahe reduktor vaja veel vahele panna...Sammuti veab ennast edasi ka se käru mis seal taga on...paras elajas on...ilma vedava esisillatagi on juba päris hea juhitavuse ja läbivusega masin. Metsaveoga veel ei ole jänni jäänud. Ju ka selletaga seisab esisilla poolik aretus
Vedavad, õieti küll takka lükkavad kärurattad ongi tigeda maastikuvõime võti. Jänkide ägedaim sõjaautogi sarnase skeemiga tehtud. Hummer tolle kõrval ikka päris poisike...
(21-10-2009, 13:02 PM)busse Kirjutas: saaremaal talu juures seisab juba kümneid aastaid meil selline buss.
Tundub Turisti-varjant,ehk LAZ-697E. Selliseid ei ole mina juba ammu-ammu liikumas näinud! Viimati ehk kusagil 1980-tel aastatel aga hiljem nagu enam ei mäleta....
(21-10-2009, 23:04 PM)mrali Kirjutas: 695ga tegu. Vaadake tähelepanelikult esiukse juurde, see lõõtsuks ikka.
jep. löötsaga uks. samasugune ka taga. sõitis saaremaal kohalikke liine. ainuke imestama panev asi on see, et sees on naha välimusega käetugedega istmed. et kas selline kraam oli tol aja elukatele omane?
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2009, 00:39 AM ja muutjaks oli Edel.)
Ma vaatasin just istmete järgi (tavalisest kõrgemad istme seljatoed,taolised on ka Varjupaiga kinobussil) aga ust ei taibanud vaadata. 695E-d toodeti alates 1964.aastast? Peale seda mingi aeg tulid 695M ja alates 1974a. 695N?
Edit: Leidsin raamatust sellised andmed: 695E 1964-1970a.,695M 1970-1976a. ja 695N alates 1976. aastast.
Aga leidsin ka 697N tootmisaastad mis on 1975-1978a.? Hiljem seda mudelit enam ei toodetud?
veel palun teid kui kui keegil on need chroome moldingud moskvichile 407 ja kui kuskil te teate seisab mosse 407 sade mulle teadus meilile -messershmit109@mail.ru vqi helistage 53907871 kqikile suur tänu
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Kui ma eksi, siis oli konkreetne sõiduk seotud ühe Mulgimaa mehega, kes organiseeris käesoleva aasta alguses siinseid vanasõidukeid Soome filmivõtetele. Tulemuseks oli palju-palju segadust. Märgusõna "Tsiklimeister" on siin foorumi arhiivis otsingutel abiks.
A
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Huvitav, kas selle auto ajalooline legend ja kirjad peal on tõesed? Kas keegi tõesti säilitas sellised kirjad oma autol üle rahvusliku taasärkamise? On kellelgi infot
(24-10-2009, 09:01 AM)Aspelund Kirjutas: Kui ma eksi, siis oli konkreetne sõiduk seotud ühe Mulgimaa mehega, kes organiseeris käesoleva aasta alguses siinseid vanasõidukeid Soome filmivõtetele. Tulemuseks oli palju-palju segadust. Märgusõna "Tsiklimeister" on siin foorumi arhiivis otsingutel abiks.
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2009, 20:02 PM ja muutjaks oli valdo.)
(24-10-2009, 15:02 PM)emsa Kirjutas: Huvitav, kas selle auto ajalooline legend ja kirjad peal on tõesed? Kas keegi tõesti säilitas sellised kirjad oma autol üle rahvusliku taasärkamise? On kellelgi infot
Igasugused kirjad annab replikana järgi teha. Kaasaja digiajastul veel eriti lihtsalt
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2009, 23:47 PM ja muutjaks oli vanakaru.)
Sinine Mosse 408 oli Harju Automi esimehe ja EVMK "Unic-Moto" endise liikme hr. Ivar Aru isiklik auto umbes 35-37 aastat.
Vabandust! Umbes 28-30 aastat sõitis hr. Aru Ivar selle Mossega.
Tänan kõiki, kes viitsisid vastata siin foorumis ja ka väljaspool! Tunduski liiga ilus olevat, et selline DOSAAFi käsutuses olnud ja säilinud kirjadega auto võiks reaalselt olemas olla. Aga vahel jutub imesid, seega tasus ikka uurida. Mootorispordi Muuseum ei ole kaotanud lootust kunagi ikkagi reaalse sporditaustaga Moskvitð/IÞ ka leida. Lada VFTSi otsisime ka üle 10 aasta, kuni lõpuks õiged otsad kätte tulid
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!