20-10-2009, 21:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2009, 21:33 PM ja muutjaks oli vootele.)
Ski-dool on väljas uus 2009a. mootorsaan, mootor on tehtud koostöös Rotaxiga. Küsite, mis selle nii eriliseks teeb, et vaja kohe foorumis plämada?
nimelt tegu on otsepritsega 2-taktise mootoriga. Töömahtu 600cm3, võimsus 120hp 8500rpm juures. Kütusekulu 15% väiksem sama kubatuuriga neljataktisest mootorist ja heitgaasid samuti puhtamad.
Millal küll on oodata midagi sellist mootorratastel? Kuuldavasti arendab KTM 250-st krossiratast 2-taktise pritsemootoriga.
Kujutage ette näiteks 2-taktilist rida-4 baiki 1 liitrise mootoriga. Juba üsna "tavalises" seades, üsna tagasihoidlikutel pööretel ei tohiks 250hp mingi probleem olla...
http://www.youtube.com/watch?v=Kt0ihqmu4B4
nimelt tegu on otsepritsega 2-taktise mootoriga. Töömahtu 600cm3, võimsus 120hp 8500rpm juures. Kütusekulu 15% väiksem sama kubatuuriga neljataktisest mootorist ja heitgaasid samuti puhtamad.
Millal küll on oodata midagi sellist mootorratastel? Kuuldavasti arendab KTM 250-st krossiratast 2-taktise pritsemootoriga.
Kujutage ette näiteks 2-taktilist rida-4 baiki 1 liitrise mootoriga. Juba üsna "tavalises" seades, üsna tagasihoidlikutel pööretel ei tohiks 250hp mingi probleem olla...
http://www.youtube.com/watch?v=Kt0ihqmu4B4