Mootor käivitub soojalt halvasti
#21

(01-11-2009, 19:52 PM)foxhorn Kirjutas:  Pöördusin lõunal Ascarisse, suunati meistri jutule (kes pidavat tundma Opeleid väga hästi), natuke ootamist ning saabuski, juba minu jutu põhjal ütles koheselt probleemiks tühikäigumootor. Tegi proovisõidu, piilus kapoti alla ning oli täiesti kindel, et tegu on tühikäigumootori veaga, sest see on mehaaniline ning arvatavasti on klapp ja vedru väsinud. Uuris koheselt välja uue hinna 5300 eek ning soovitas otsida lammutustest ehk leian kasutatud tunduvamalt soodsamalt.
Vaata näiteks aadressile www.kasutatud-varuosad.ee, seal on olemas 1,4-sele ja 1,8-sele näiteks tühikäigumootor.
Vasta
#22

41Degree
Suur suur tänu sulle! Pean nüüd uurima, kas see Vectra B oma sobib minu Asta G-le või mitte, 1,4l oma ei sobi.
Vasta
#23

Täna lasin vahetada hammasrihma, rullikud, veepumba ning probleem on endiselt üleval. Nüüd plaanin otsida üles kasutatud tühikäigumootorit, kuid seda on äärmiselt raske leida, sest see pidavat olema Eestis haruldane.
Vasta
#24

Ei tule see trossel silme ette praegu.Mehaaniline tyhikaigumootor?Eeem, mis valemiga õhk pääseb trosselklapist mööda?Minu arust on seda kõige lihtsam kontrollida käivitamisel , anna salongist lihtsalt natuke gaasi, trossel klapp nats lahti.Tyhikäigumootor teeb seda sama täpselt.
Antud mootori juures tekitab segadust pisut tähis E1 sest E on multifunkt , mitmepunkti pritse ja nr 1 siis tähistab mida?



Ecoteci käivitamise juures on x andur mootori temp andur mis teeb seda nalja tavaliselt, 2.0 puhul , kui muidugi kõik muu korras on.
Väidetavalt, kui ilmneb Astra 1.8 töös häireid ja väljaheite emissioon kõrge on, muid vigu ei diagnoosita, sel juhul (ECU) renew.
Aastakäik siis 98-02
           
Save pildid oma arvutisse, siis ilmuvad ka piltidele nimed juurde,mi sasi mis probleem on.    
Vasta
#25

Täpsemalt minu mootor:
http://i143.photobucket.com/albums/r159/...260110.jpg


tühikäigumootor asetseb selle sees:
http://i.ebayimg.com/20/!BcjDN3QCGk~$(KGrHqUH-EEEqvCFsKm6BK06wBICzw~~_12.JPG
Vasta
#26

Täna avastasin veel ühe vea, nimelt koha peal seistes vajutades gaasi ning hoides pöördeid u 1300 rpm/min, toimub selline nähtus, et jalga liigutamata ei püsi pöörded paigal vaid kõiguvad nii 1200-1400 rpm/min. Suurendades pöördeid nii 1900 rpm/min, siis muutub nö kõikumine väiksemaks, kuid siiski kõigub u 1850-1950 rpm/min. See esineb nii külmal mootoril, kui ka soojal mootoril, kuid siiski soojal mootoril on kõikumine väiksem. Mis võib põhjustada pöörete kõikumist, kui hoian jalga paigal? Kas see nö "gaasi seade" on omadega peaaegu õhtul?

Link seadmele:
http://ladu24.ee/et/ladu2/8879/7025,0,0,1/413964
Vasta
#27

Pakun väntvõlli asendi andurit

Trossel:
Ma ei ole uurinud kas sobivad kokku, äkki saaks 2.0 X20Xev trosseli nn gaasiseadme panna, need levinumad.Iseasi, kas su juhtsüsteem sellega hakkama saab ja ta kolle külge istub.
Vasta
#28

Imelik lugu on see, et diagnostika peaks ju vigast andurit näitama? Või on tegu sellise anduriga, mis võib vabalt ka petekat teha?
Vasta
#29

Ei saa ta mingit petekat seal teha nagu eriti.Juhtsüsteem ju loeb teda ja kui näidud ikka ära on siis on ära.Ma varem kirjutasin, et seda laadi masinal esineb juhtsüsteemi enda vigasi.Seega "aju" on see mis vebmutada võib.

Tegemist bochi anduriga Sul seal?

Seda peaks saama mõõta ka kodus täitsa vabalt testriga, kui andmeid tead seal.
Volte ja oome

Ma otsin, äkki leian "kontroll" manuaali ka
Lugesin, siin et kellegil EGR soga täis ja huvitav, miks peaks sisselaskekolle maha võtma et EGR puhastada.Või mis

Kontrolli karterituulutust.
Vasta
#30

(13-11-2009, 16:40 PM)MägiAivar2 Kirjutas:  Lugesin, siin et kellegil EGR soga täis ja huvitav, miks peaks sisselaskekolle maha võtma et EGR puhastada.Või mis

... sest terve sisselaskekollektor oli paksult s...a täis ning ainuüksi klapi puhastamisest poleks erilist tolku olnud. Tegu oli siis diiselmootoriga. Kui paks kiht bensukal tekib ei tea.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#31

See kiht tekib tavaliselt umbes karterituulest, ecoteki puhul.Ja see siis omakorda nögitab andurid ära ja lolliks see krempel lähebki.
Vasta
#32

Samas EGR ei saa ju olla vigane või must, sest käisin 1 kuu tagasi samade vigadega ülevaatusel ning sain puhtalt läbi. EGR kasutab ju ära väljuvaid gaase ning suunab mootorisse osaliselt tagasi. Kui EGR jukerdaks, siis oleks väljuvad gaasi ka paigast ära, kuid minu masinal oli gaasid täiesti korras. Kas saame EGR maha matta ning otsida viga mujalt?
Võimalik, et viga võib olla ka Ignition Coil also called spark coil?



http://www.vauxcentre.co.uk/index.php?pr...rod_detail


"which transforms the battery's 12 volts (6 volts in some older vehicles) to the thousands of volts (20 to 30 thousand volts) needed to spark the spark plugs. The wire which goes from the ignition coil to the distributor and the wires which go from the distributor to each of the spark plugs are called high tension leads.

This specific form of the autotransformer, together with the contact breaker and a capacitor (still referred to in automobile parlance by its old name of "condensor"), converts low voltage from a battery into the high voltage required by spark plugs in an internal combustion engine."
Vasta
#33

Pagan siin kiilus kinni see server või mis aga siia ligi ei saanud

Kuna sul on ka moto tähstuses X18taratataa, see X on siis keskonnanõue..

Tegu ka eco ja x iga

Seega masin igasugu egr ja jura täis

Annan nõu.

Kui käivitad külmalt masinat pane tuled ette ja vaata kas nagu armatuuris
tõmbab tulesid kaameks(võimalik põhjus, kinni jooksnud SAP pump-relee tõmbleb), nagu kergelt vilguks.
Tõenäoliselt on sinu masina egr ja kati 1 võimalik vigade tekitaja-umbes SAP filter või mitte töötav SAP sinu masina peal.SAP on (sec air pump.)See vajalik EGR toimimiseks ja Kati läbipuhumiseks mingites reziimides.Ja kusagil jada lõpus kui see ära on hakkab lambda peale ja siis vast muud andurid ka
MA pakun lihtsalt mõtet seda pumpa kontrollida Sul ,kas olemas su masinal , kas töötab norm, ja kas filter seal korras.
Ma võrdlen praegu x20 ga seda sinu masinat aga ma usun, et on olemas.
Asub see SAP pump esilogari taga, ratta ja esipampri vahel, juhipool.Alt peaks nägema ka seda kanalis.
Vasta
#34

ecotecidel suurimad probleemid kaovad ära peale kahe jubina UUTE vastu vahetamist

1. tühikäigu regulaator
2. klapikambri kaane peal keskel olev must jublakas kuhu yhest otsast sisenevad 4 voolikut ja teine ots on kinni klapikambrikaanes kahe torukesega

Nendest viimane on kusjuures hoolduses regulaarselt vahetamisele kuuluv jubin.

Mina alustaksin nendest
Miks?

Tühikäigumootorite koonusklapp on opelitel tihti plastikust-sooja mootori puhul karterituulutuse kadu tulnud kuumad ja miljon keemilist yhendit sisaldavad gaasid teevad sellest koonusest sitke kummitaolise junni, mida enam regulaator oma pesast välja vedada ei suuda, seega pole ka kuumana tühikäiku.

Klapikambri kaanel olev karterituulutusega tegelev õhuke filtritaoline jubin kipub korjama enda sisse õhuniiskusest, karterist tuulutusega üles pritsinud õli ja nõeosakesest koosneva mögina-seega läheb umbe, eriti külmade ilmade tulles. Vägaväga harva aitab kui see läbi pesta, kuid uue vastu vahetamine on kindlaim viis.

Ostan Mini juppe!
Vasta
#35

Mõlema probleemi korral tundub, et saab teha nad manuaalseteks.
1.Tyhikäiku saab keerata peale manuaalselt(kruvist)kui on vaja hädasti liigelda
2.Kui pead silmas EGR saab selle ka nn pimedaks teha.

Või mis vidinat sa silmas pead nüüd?
Vasta
#36

Mägiaivar, ja kuidas sa kruvist regullides TPS-ile selle selgeks teed, et tegelikult on tühikäik, mitte segusiiber kergelt lahti.

Kuid sellel siibriregullil on ka teine pool. Tõepoolest, kui on kulunud segusiibri võll, siis segusiiber sulgub liiga tihedalt. Sellevastu kulunud mootoril aitab küll kergelt siibripiiraja peale keeramine(max veerand pööret)

Ostan Mini juppe!
Vasta
#37

Mis asi see TPS on?

Ja kuskohast saab juhtsüsteem signaali mootori pöörete kohta, et anda signaal edasi tyhikäigu mootorile?

Ei usu mina, et tyhikäigu tööd juhitakse segusiibri asendi järgi.Ikka moto pöörete järgi ju.

Oleks vaja juhtsüsteemi programmi kallale pääseda.Sis oleks asi pisut selgem.
Vasta
#38

TPS on throttle position sensor ehk siis maakeeli segusiibri asendi andur.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne