lugesin et d4 (võrr) mootor kasutas 100kildi läbimiseks ainult 1 - 1.2 liitrit bensiini ja sõitis kiirusega 40km/h. kas meil on tehnoloogia taandareng või milles asi. miks tänapäeval nii ökonoomseid mootoreid ei toodeta??? d8 läheb küll pöördesse aga bensiini võtab ka kus jube.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
		ikkagi vahe sees kas 2l sajale või 1l sajale. millest see tuleb et asfaldil vähem võtab kui kruusateepeal, takistus? omal läheb ~4.5 l sajale aga originaalist tunduvalt suurem hammakas ka taga 41-->55 hammast
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 326
	Teemad: 17
	Liitus: Jan 2002
	
Maine: 
0
	 
	
	
		d4 mootor on pandud jalgratta raamile ja on seega tüki kergem tavalisest võrrist ning lisaks rattad on suuremad ja kitsamad kuigi ülekanne enam vähem tüüpilise võrriga sama ja mootoris on ka ainult üks rõngas kolvil. asfaldil võtab ikka vähem bena kuna veeretakistus on ikka väiksem kui kruusal. mul endal olemas üks vana originaalne d4 ja see teeb asfaldil ikka päris head sõitu.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 762
	Teemad: 45
	Liitus: Sep 2003
	
Maine: 
5
	 
	
	
		Olaf,palju sa D4-ast tahad?
Originaal?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 326
	Teemad: 17
	Liitus: Jan 2002
	
Maine: 
0
	 
	
	
		to Tziklivend. Mul selle müügi plaane praegu küll ei ole, sest need ikka päris haruldased juba.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,362
	Teemad: 116
	Liitus: Nov 2003
	
Maine: 
6
	 
	
	
		vana d4 on 1 hp 4000p/m uuemad mootorid on 1,2hp 4500p/m... ega \"võimsuse kasv\" ei tule õhust...
;-)
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 762
	Teemad: 45
	Liitus: Sep 2003
	
Maine: 
5
	 
	
		
		
		
		18-11-2003, 21:43 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2005, 23:40 PM ja muutjaks oli 
I.A.)
 
	
		2KW,Pöördesse läheb võrr küll hästi!
Eks see pöördesse minek sõltub kolvi kaalust,Süütest,segust 
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,362
	Teemad: 116
	Liitus: Nov 2003
	
Maine: 
6
	 
	
	
		ma ei saa aru, mis pöördesse minekust te võrri puhul räägite... \"normaalsetel\" 50cc/2t masinatel on pöörete ülemine ots 7000 - 15000 p/min. Võrril on manuaali järgi tühikäik kuni 2500 (!?) p/min ja max 4500 p/min nii, et kogu õnnetu töövahemik jääb selle 2000 piiresse...
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
		No kuule max nüüd võrril  küll 4600 juures ei lõppe kui ikka hästi korras/tuunitud võrr siis viskab 10000 välja ise arvutasin endal et maximum on old kuskil 8900kandis, aga see muutor huugas siis sihuke tunne et lendab kohe laiali aga ei lennand ta midagi
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 834
	Teemad: 60
	Liitus: Sep 2003
	
Maine: 
0
	 
	
	
		kuhu otsa te võrrile tahhomeetri panite ? mis moega sinna süütemängule ?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 762
	Teemad: 45
	Liitus: Sep 2003
	
Maine: 
5
	 
	
	
		Zigulli tahho-punane juhe
kontakti klemmi külge ja must,või
mis iganes muud värvi juhe ta on,
panna mootori külge massi või kontakti
plaadi külge.Peaks nii olema........:keersilm
Ärge Unustage Akut!
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
		Ligikaudne arvutus:
Kiirus km/h/3.6*Tagumise ratta ümbermõõduga(saame mitu ringi taguratas teeb 1 sekundis)*tagumise hammasratta hammaste arvuga(mitu hammast sekundis käib)/~2(kolbi üles alla liikusel läheb 2 hammaste edasi)(mitu kolvikäiku 1 sekundis)*60sekundiga ja saame ligikaudse pöörete arvu.
Näiteks võrr sõidab 40km/h  taguratas umbes 185cm(võin eksida) 
40 / 3,6=11,1m/s / 1,85= 6ringi * 41hammast= 246hammast sekundis/2= 123põõret sekundis*60sekundiga=saab 7380pööret minutis
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 834
	Teemad: 60
	Liitus: Sep 2003
	
Maine: 
0
	 
	
	
		aga kas jupiterile saaks ka tahhoka panna ? just selle pärast et tal on 2 silindrit ... hmm aga vahet ei tohiks olla .. või on ?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,678
	Teemad: 30
	Liitus: Oct 2003
	
Maine: 
57
	 
	
	
		Võrr 40 sõites 7 000 põõret küll ei tee. Tal siis kusagil 4 000 peaks olema. Tehas annab talle ju max põõreteks 4600 ja max kiiruseks kuskil 45km/h. Siit siis järeldus põõrete kohta.
Zigulli tahhokat võrrilr panna ei saa kui te just akut pakiraamile ei pane. Tahhokas vajab ka toidet 12v. 
Tigitaalset tahhokat saab osta kuskilt kus tegeldakse sportratastega. Sellel patareitoide ja vaja ainult juhe kõrgepingejuhtme kõrvale viia. Jätab meelde töötunnid ja max põõrded viimasest sõidust. On ka vingemaid asju mis rohkemat mäletavad.
Jupiterile saab ka selle tigitahho panna. Tal ju kaks mootorit nagu oleks peal. Kui ühte mõõdad saad mõlema põõrded teada.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 834
	Teemad: 60
	Liitus: Sep 2003
	
Maine: 
0
	 
	
	
		hmm mis sa arvad kas 6v jääks sellele siksi tahhokale väheks ? ja kui kallid need digikad olla võivad ?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 762
	Teemad: 45
	Liitus: Sep 2003
	
Maine: 
5
	 
	
	
		40 km/h 7300rpm:o
Siis pidi võrril küll sidur 
libisema............:wow