Postitused: 201
Teemad: 13
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Veel:
* peatume nii, et ei takista teisi (isegi siis, kui see teine peaks külg ees trassil lendama)
* kui oleme peatunud siis abi saamiseks võiks sellest märku anda, muidu peatuvad kõik möödujad/kaasvõistlejad ja tekib paras segadus...
Postitused: 4,180
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
Ma olen mõelnud Jesperi välja toodud "asja" peale aga siiani ei ole tahtnud klassikalist autospordi legendiraamatu lahendust, kus oleks 2 viimast lehte SOS(punane rist) ja OK. Talveralli on siiski Ristsõnalahendamise võistlus motoriseeritud liiklusvahenditel ja püüaks võimalikul vähe seda tõsimeelseks mootoripordiks keerata. Me ju kõik näeme ja loeme, millega see lõppeb (tavaliselt), kui paraja "puudega" kaader püüab ammu käest lastud asju "reguleerida". Eestlaste suurim häda ongi ülereguleerimine, meie püüame seda vältida. Ennetada tuleb, mitte takkajärgi "tark" olla.
Aga teemasse: väga hea, et kogenud osalejad oma tähelepanekud kirja panevad, millest võiks lõpuks kujuneda üldisem vanatehnikasõitude "kirjutamata reeglid". Mingi aja pärast võib ju vastavasisulise koondi teha.
Asi peaks ise omamoodi reguleeruma ja just nii, nagu just sellele üritusele on kohane. Näiteks mina ju tõesti ei tea, mis täpselt seal rajal toimub, kui tee on 2 meetrit lai, rööpas ja joru moodsamaid jõuvankreid liigub 15 km/h mõne austusväärse tõsivanakese taga. Ise reguleerite, lepite kokku, vajadusel lahendate ise "probleemid" (sest Korraldajad teatavasti protestidega ei tegele!) jne.
Postitused: 4,180
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
Nojah, klassikalised-tuntud signaalid käivad sportrallis kiiruskatsetel peatumiste kohta. Seal tekib tõesti küsimus, et "miks ta seisab, kihutada tuleb". Regulaarsusralli regulaarsuslõigul ehk 99% Talverallist, kuulub seismine õigete sõiduvõtete arsenali ja see ei tohiks mitte kedagi isegi segada. Aga ma mõtlen selle peale, kui tõesti masin vajaks remondiabi. Äkki tõesti Legendi teha lisaleht (või tagakaas niimoodi disainida) musta mutrivõtmega? Et kui tõesti see on nähtaval, tasub peatuda.
Postitused: 1,142
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
20-11-2009, 17:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2009, 17:50 PM ja muutjaks oli
unicman.)
(20-11-2009, 17:47 PM)Väravamehaanik Kirjutas: Helkurvest on autos teadupoolest kohustuslik ese.
Täiesti OT, aga seda seadusepunkti tahaks näha, pole leidnud ise!
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 1,142
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
Ülekaaluline olen ma küll ja ehk ka veidi ohtlik, seega peab vesti ikka autosse toppima
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 10,893
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
138
Küll rumal küsimus, aga kuidas oleks, kui kasutaks abi palumiseks igas autos (loodetavasti) olevat ohukolmnurka? Selle paigaldamine võtab 25 sekundit ja see on väga selge ja konkreetne signaal.
Nojah, tsiklimeestel ju seda jälle pole... Aga neil on jälle helkurvestid.
Helkurvesti pole ilmselt näha, kui kodanikud kummargil mootori kohal askeldavad... Auto taha püstitatud ohukolmnurka aga küsiks abi sellest hoolimata, kus ekipaaþ parajasti toimetab.
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
Seni on kõik korrad kui on vaja abi (või kui pole vaja) hakkama saadud kätega selgeks tehes oma mure. Arvan, et sellest variandist piisab täiesti. See ainult minu arvamus.
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
25-11-2009, 16:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2009, 16:26 PM ja muutjaks oli
Väravamehaanik.)
Mina olen üks ülitark mees ja ma teen ettepaneku lõunapaus ära jätta. Esiteks on see üks ilge jobutamine, ajab ralli tuju ära ja sunnib igasugu suusakombinesoonides tegelasi soojas ruumis koos kehva suppi sööma ja pärast kempsu järjekorras juba ukse taga kombinesoonitraksidega igasugu võimlemist tegema. See kõik on antud ürituse kontekstis mõtetu ja igati jama.
Iga ekipaaz võiks kaasa võtta termosega teed ja võileivad!!! Pealegi langeks ürituse eelarve ja trassi tegemisel ei peaks arvestama mingite segavate asjaoludega nagu mitme tunnine peatus valgel talvepäeval, kui niigi valgust napib.
Pealegi võib arvestada, et paakautod ummistavad korraga 20 Sigulli parkimiskohad ära ja üldse on mingi totaalne jama. Pigem võiks varem õhtuse peoga pihta hakata.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 103
Teemad: 21
Liitus: Apr 2004
Maine:
0
25-11-2009, 17:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2009, 17:20 PM ja muutjaks oli
Priit Peljo.)
Väravamehaanikuga ühelmeelel.
Võilevad/saiad ja termosega tee/kohv kaasa.
Kuigi tahaks ka kohalikke väikeseid kohakesi toetada.
``E23 728 1978a.``
www.e21.ee "Klassikalised BMW'd"
Fiat-i foorum Fiati Sõbrad
Priit Peljo 51 79 063
Postitused: 104
Teemad: 1
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Löunapausi osas üksmeel eelkönelejatega, samas kui kellegil töesti juba kell 12 nälg siis viimastel aastatel on möni poekene ikka teepervele jäänud kust saab kerge pepsi ja saia kaasa haarata.
Pealegi öigel vöistlushingel läheb köht tühjaks alles öhtul.
Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Feb 2008
Maine:
1
pooldan lõunapausist loobumist, saab varemalt õhtale. meie pere vanadel autodel reeglina kehvemapoolsed tuled, rääkimata armatuurivalgustusest mis spido jälgimiseks oluline...