Postitused: 774
Teemad: 569
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Ei anna 100% pead, aga sellised samodelkin-põlvekaitsed olid 1950-60ndatel ülimasslevinud. Nende buumiaeg algas siis, kui Eestimaa teed tehti sedavõrd heaks, et suurematel maanteedel osutus võimalikuks pikemaid otsi tsikliga üle 50-60 km/h sõita. Ja sellised põlvekaitsed aitasid niisugustel otstel-kiirustel ikka vägagi palju.
Küsige mõnede vanema generatsiooni härrasmeeste käest, mis tähendas jaheda ilma pikem tsiklisõit ilma põlveplekkideta. Paljud said sealt ernale jalahädad, sest nahk- või kummimantel põlvi ju ei kaitsnud. Ja spetsriideid tollal polnud.
Muidugi võivad nad olla ka tehasetöö, aga väheusutav...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Postitused: 621
Teemad: 115
Liitus: Mar 2009
Maine:
7
Need kummist jublakad on tehtud CZ-tile,neil oli ümargune toruraam(tänavasõidu 175 ja 250 mis meie teedel liikus)
Postitused: 126
Teemad: 89
Liitus: Jun 2009
Maine:
1
Sain nüüd õigesti aru? tehase toodang, mõeldud vanale jawale ja tänavasõidu CZ-le?