Postitused: 208
Teemad: 22
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
No see asi sai siis jutti, võtturi voolik oli mõraga Sad ju selle suure jää tagaajamise käigus sai voolik kuidagimoodi külma ja rabeduse tõttu viga.
Hullem probleem on ikkagi see taastõusetunud emulsioon karteris. Krt kaks normi on seda õlisegust vett või veesegust õliSad((
ja seda vist ravida ei õnnestu`? Mõrad oli sellised 00-0-0 ehk siis kenasti hülsi äärtes niimoodi keskel. Sai pandud miski väidetava imemöginaga tihend alla ja väideti, et hakkab pidama, aga näe- ei pea. suvi otsa oli ilus ja nüüd taas jama.
kas keegi teab, kas terveid plokke on saadaval, või on emexi liin sel pillil???
Selle vigase vooliku oleks pidand iga traktori omanik ise tuvastama mitte teemat arendama.
See selleks ( vabandust kui midagi halvasti ütlesin).
Ploki kohta ütleks et poest ostes on suht kallis vene traktorit remontida.
Pigem otsida kuskilt põllumajandus ettevõtetest vana plokki.
Suurem osa on kindlasti oma vanarauda ära viinud aga siiski leidub kohti kust kindlasti leiaks.
Postitused: 454
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ma nüüd ise täpselt ei tea ,kus see mõra sul seal mootoris on ,kuid kas keevitada ei anna midagi kokku? Eelsoojendusega peaks saama malmi kah kudiagi keevitatud.
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(13-01-2010, 12:37 PM)aiakas Kirjutas: Hullem probleem on ikkagi see taastõusetunud emulsioon karteris.
ja seda vist ravida ei õnnestu`? Mõrad oli sellised 00-0-0 ehk siis kenasti hülsi äärtes niimoodi keskel.
Kas siis kõikide hülsside (ääres-keskel ?
) mõrad sees või ainult ühel?
(13-01-2010, 12:37 PM)aiakas Kirjutas: Sai pandud miski väidetava imemöginaga tihend alla ja väideti, et hakkab pidama, aga näe- ei pea.
Mis mögin see siis oli: õunamoos, plastiliin või midagi kangemat? Silikoon? keemiline metall?
Kas hülsside alla said ikka uued tihendid? Kas hülsside kõrgusi kontrollisid?
Keemilise metalliga on küll sellisest probleemist jagu saadud. Tean traktorit, kus on aastaid tagasi sellega lapitud ning peab siiamaani.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 38
Teemad: 12
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Mõrad on nii O O-O-O Peale vaadates need nii välja paistavad on ilusti 2-se kolmanda ja kolmanda neljanda silindri vahel keskel, ehk umbes täpselt nii nagu sidekriipsud näitavad. Hülsitihendid vahetati ära, nii mulle igatahes öeldi ja ausalt öeldes ei hakanud hülsse välja võtma kui mina mootori kallal käisin kolina otsimise ajal. Eelmine omanik väitis, et vahetas ära hülsitijendid ja plokikaane tihendid. Kuna kaane tihend oli tõesti uus siis ehk ka hülsikad uued pandi. Ta mul tuttav inimene oli ja ehk ei hakanud valetama, eriti veel kui ta ütles mis traktoriga juhtus ja ütles, et kui ma seda isendit ei taha siis viib emexisse, see oli seal talusviimane vene pill ja kopavajadust enam ei olnud kuna uutel lääne pillidel KUN kopad ees mitmel.
Moos mis sinna vahele sai pandud polnud loodetavasti mitte õuna ega pohla variant. Nime tõesti ei mäleta, aga näga välja jah nagu mingisugune vedel plastiliin mida pintsliga möksida tuli. Miski ameerika toode mis spetsiaalselt mõeldud kasutatud plokikaane tihendidte tagasipanekuks ning ploki ebatasasuste ning mikromõrade täiteks. ja pisike pott olla ürgkallis onld, kas lausa mitu tuhat raha.
Postitused: 48
Teemad: 1
Liitus: May 2009
Maine:
0
Tavaliselt tekkivad sellised praod ploki sisse, kui "deduðka moroz" kallal on käinud ja üldjuhul neid pragusid kinni ei saa ei liimi ega keevitusega.
Temperatuuri kõikumisest tingitud jõud on lihtsalt piisavalt suured, et praod lahti sikutada või uusi pragusid juurde venitada.
Usun, et neid mootoreid peaks veel siin-seal vedelema ning kahekordse vanaraua hinnaga müüb iga töötu ekskolhoosnik ilma pikema jututa selle Sulle ka ära.
Postitused: 208
Teemad: 22
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Ka minu arvamus on et otsida kuskilt vana uus plokk.
Kui mõrad plokis nii suured et silmaga vabalt näha siis sealt head nahka ei saa.
Ei aita sinna keevitus ega moos.
Postitused: 103
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Oma JUMZ'ile varuosi otsides ka sealt
www.traktorid.ee hindu küsinud.
Mootoriploki hinda ei ole uurinud, muude osade hinnad mõistlikud (ostnud olen need osad siiski mujalt, lähemalt).
terv.
Andres
vahest kaevan ise omale auku
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Postitused: 208
Teemad: 22
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
No seal mootor müügis 12 kilo. ja teine vana jumz ka varuosadeks tollelt vanatüübi omalt saab vast mootori odavamalt.
Postitused: 208
Teemad: 22
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Leian et korraliku mootori eest 12 kilo pole palju.
Teine vanem jumz mis seal varuosadena mäüügis selle eest vast mingi 6 kilo oleks normaalne. Samas palja ploki eest mingi (PALJAS TOORIK) ma arvan et 1-2 kilo.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Noh-jah. Mootoriplokki pead otsima vanaraua hulgast. Ilmselt on lihtsam osta ikka mootorina. 12 kilo mootori eest, mis on valu ja vatti saanud ja mille sisse sa ei näe - no ma ei tea. T-40 mootoriploki võin anda 200-ga, lisaks korralikult kulunud vänt.
Natuke teema risustamist ka, loodan, et sa ei pahanda väga.
Ilus aretis JUMZ-ist:
ja veel samasuguseid isendeid:
http://www.techstory.ru/du/all_katok_trr.htm
Ja päris lehekülje algus, kus vene vana-tehnika huvilised on pannud välja palju pildimaterjali, tehnilised andmed.
http://www.techstory.ru/index.htm
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 603
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
17-01-2010, 03:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2010, 03:12 AM ja muutjaks oli
Timm.)
TDT-55(A)'l on peal 4-silindriline vesijahutusega diisel SMD-14B. Käivitusmootor PD-10M.
Harkovi tehase T-74'l on peal SMD-14A, seega jupid ehk tõesti suurelt osalt vahetatavad.
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
(17-01-2010, 03:09 AM)Timm Kirjutas: TDT-55(A)'l on peal 4-silindriline vesijahutusega diisel SMD-14B. Käivitusmootor PD-10M.
Harkovi tehase T-74'l on peal SMD-14A, seega jupid ehk tõesti suurelt osalt vahetatavad.
SMD-14 (+modifikatsioonid) ei ole jällegi Jumzi mootoriga (D-65) sarnased.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Kas TDT-40 ei olnud mitte MTZ-5 mootoriga, see peaks olema JUMZ-i mootori esivanem. Ei oska öelda palju neil sarnasusi on.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 10,752
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Ma millegipärast arvan, et see Võru plokk on kontrollitud (ja teoorias tagastamsivõimalusega, kui osutub defektseks).
Uus plokk maksab ilmselt paarikümne ligi...
Kuldsest saad kuuriniurgas seisnud teadmata olekus ploki. Kes ei riski, see...