Probleem tõstuki jõuülekandega
#1

Skill tõstuk aastast 1980. Ajasime mootorile hinge sisse, roolikarp tilkus üsna mahlakalt, kutid lasid hüdropaagi kuivale, vimmane lõpp olla päris uimane olnud. Nüüd sai siis roolikarp (või on ta pump, roolivarda otsas ta on) vahetataud, rool keerab, kahvel tõstab, aga edasi-tagasi ei liigu mitte meetritki. Siinkohal mõned küsimused, ehk keegi jagab asja. Mis põhimõttel see asjandus üldse liigub, kangi küljest läheb kõhu alla tross, mis liigutab edasi-tagasi käiguhooba (jagaja?)?Kui tühja hüdroga sõita kas on võimalik, et küpsetab mingi vidina jagajas või hüdromootoris või kusagil veel ära, või on kusagil klapi või millegi muu vahel mingi sodi? Kas neti avarustes on mingit selle ala kirjandust? Sorry, tekst sai segane, aga kahveltõstukitega varasem kogemus puudub.
Vasta
#2

(19-02-2010, 22:28 PM)3kakku Kirjutas:  Skill tõstuk aastast 1980. Ajasime mootorile hinge sisse, roolikarp tilkus üsna mahlakalt, kutid lasid hüdropaagi kuivale, vimmane lõpp olla päris uimane olnud. Nüüd sai siis roolikarp (või on ta pump, roolivarda otsas ta on) vahetataud, rool keerab, kahvel tõstab, aga edasi-tagasi ei liigu mitte meetritki. Siinkohal mõned küsimused, ehk keegi jagab asja. Mis põhimõttel see asjandus üldse liigub, kangi küljest läheb kõhu alla tross, mis liigutab edasi-tagasi käiguhooba (jagaja?)?Kui tühja hüdroga sõita kas on võimalik, et küpsetab mingi vidina jagajas või hüdromootoris või kusagil veel ära, või on kusagil klapi või millegi muu vahel mingi sodi? Kas neti avarustes on mingit selle ala kirjandust? Sorry, tekst sai segane, aga kahveltõstukitega varasem kogemus puudub.

Roolikarp, hüdrosüsteem ja käigukast on kolm erinevat süsteemi ja ühest õli lõppemine ei saa mõjutada teist või kolmandat.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

Tänapäeval võivad need eraldi seisvad süsteemid vägagi kokku puutuda kuna õli neisse süsteemidesse saabub ühest paagist.
Vasta
#4

Kõik 3 saavad õli ühest paagist. Ehk on jõuülekande kuivale jäämine tal miskit pekki keerand?
Vasta
#5

Rooli systeem ja tõste systeemi hydraulika töötab kõik ühest paagist mida majandab hydrosektsiooni klapid. Üldiselt oli vanakooli tõstukitel tehtud nii ,et rooli (hyd silinder tagasillas) ja kahvli tõstet ajas ringi üks ainuke hydrapump. See mis on roolilati otsas on lihtsalt rooli karp.
Kas sellel tõstukil on ikka käigukast või on seal elektrimootor mida ajab ringi sisepõlemismootor. Tean et Still tegi selliseid ilma käigukastita tõstukeid. Kui on tegu samapõhimõttega siis
edasi-tagasi sõitmine on siiski seotud elektrimootoritega mida juhatavad suuna kontaktorid või isegi mingi controlleri moodi asjandus selle ajastu tõstukil. Controlleri puhul peaks see näitama vea esinedes mingit vea koodi, ehk siis vilkuvaid LED tulesid.

Esimene asi millest soovitan alustada vea otsingut on
1) sõidusuuna vaheti-seal kindasti mingid mikrolülitid mis nuusutavad asendid. Kui näiteks tõstuki süüteluku sisse keeramisel on asend "edasi" jäänud sisse võib see blokkida kogu liikumise
2) edasi-tagasi suuna kontaktorid-kas tõmbe mähis saab impulsi, või on sulguvad jõu kontaktid põlenud.
3) vigane süütelukk või istmealune turva lüliti (kui on)
4) lihtsalt halb kontakt mõnes klemmis, juhtmes

Kirjandust ei leiagi sellisele vanakooli asjale, ära raiska aega netis. Proovi need asjad üle vaadata. Ehk oli abiks

Jõudu!
Martin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne