Postitused: 12
Teemad: 67
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Kas on olemas Gaz 21-le nelja käigulist käigukasti,?
Postitused: 226
Teemad: 65
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
24-03-2010, 12:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2010, 12:58 PM ja muutjaks oli
Varblane.)
Miks 4 käiguline parem on kui 3 käiguline?Viimane käik on ikka nn otsekäik.Kui pöörded manteel liiga kõrged siis tuleks see 4,55 differentsiaal 4,1 või 3,9 vastu vahetada.Mul on hetkel gaz 24 kast ja tagasild(4,1 ülekandega).Müra vähem loodetavasti, pole sõitnud eriti veel.Kindlasti oleks 3,9 veel parem maanteel.
Postitused: 12
Teemad: 67
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
24-ja kast peaks ju pikem olema,
Postitused: 3,557
Teemad: 27
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Minu tagasihoidluku arvamuse kohaselt tuleks GAZ-24 käigukasti paigaldamine GAZ-21le kuulutada kuriteoks. See üks lisakäik ei korva veeranditki sellest stiilihävingust, mida see vahetus kaasa toob.
GAZ-21 käigud peavad ikka roolisambalt lülitatavad olema.
Postitused: 226
Teemad: 65
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Teema tegija pole öelnud mis teda vaevab üldse, võib-olla ei meeldi roolisambal olev käigukang või on pöörded maanteel liiga suured?Viimase puhul oleks kõige mõtekam Gaz 24 või 2410 tagasild panna.
Kui asi kulunud liigendites, siis neid vast saab tänapäeval lasta teha kuskil?
Postitused: 3,557
Teemad: 27
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Aga mis restaureerimisest saab juttu olla, kui auto puhul viiakse sisse nii karjuvalt silmakriipiv muudatus, nagu seda on käigukangi asendi muutus.
Nõuka ajal ümberehitatud "nõukogude inimese auto", millel on tehtud kõikvõimalikke käepäraseid muudatusi, on natuke teine teema ja mõnevõrra andestatavam.
Praegusel ajal kui peaaegu kõik asjad on tehtavad ja kättesaadavad (eriti veel hobitegevuse juures) tekitab selline tegevus minus parajat hämmingut.
Postitused: 12
Teemad: 67
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
sain juba vastuse enda küsimusele, aitäh!,(vaja on saada auto aeglasemaks,,,)
Postitused: 110
Teemad: 39
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Käigukangi põrandale viimisel ei olnud peamine põhjus kummist niidirullide kulumine liigendites. Esmane oli eputamine, et minu auto on teistmoodi, kui teistel. Tehti tuuningut ja oldi sellest uhked. 69 külgkaaned olid omamoodi nõutud kaup, mida oli küllaltki raske saada.
Minu autol pidasid need liigendid vastu umbes 600 tuh. km. läbisõitu. Asendasin siis need selliselt, et lõikasin kummi voolikust tükid ( välis läbimõõt silmuse läbimõõdule vastav, sisemisele treimisel valmistatud puks, arvestades hoova tapi läbimõõtu ja kummist vooliku sise läbimõõtu) ja asetasin silmusesse ning kahele poole metallist seibid nagu seda on originaalis. Ja töötasid samaväärselt, kui orig. detailidega. Võite ka praegu selliselt teha ja erilist probleemi sellest ei teki, sest seda eksperdid ei märkagi !!!!