traktori sumbutaja
#1

Küsimus selline, et kuhu oleks mõistlikum suunata traktori heitgaasid, kas ülespoole või alla. Traktoriks dt 20 ja tõepoolest,mootor uus ei ole ja suitseb ka ikka rohkem, kui normaalne oleks , kuid põhiprobleem selles , et puhub näkku , olenevalt tuule suunast jne. Mõtlesin, et pikendaks seda originaalsumpsi kuhugi poole, et äkki siin põkamehi on , kel samasugune probleem olnud ja oskavad head nõu anda.
Vasta
#2

Nende vene traktorite puhul ongi see vingu asi tõsine brobleem.Kuna olen heitgaaside puhul tundlik,sai T-25 sumpsi toru hulga pikemaks tehtud.Soovitan teha jakuga toru pikendus.Vajadusel saab selle siis ära võtta.DT-20 puhul soovitan toru kuidagi üles suunata,sest muidu ving keerutab kogu aeg nina all ja päeva jooksul saad sihukese laksu vingu.Kui selle traktoriga töötada vahetevahel siis ei saa nagu arugi.Mitu päeva jutti töötades hakkab juba tervise peale käima.Mul on kogemus vanemat tüüpi T-16 ga.See siga tossab ka usinasti.Originaalis on sumpsi ots suunatud tahapoole paremale maha.Heina niites sõidad ümber niidetava põllu nii -ja naapidi.Mõnda kaart niites on õhk puhas,samas keerutab tuul ikka vingu ninna. Tegin siis nii,et viisin toru üle katuse.Kõik jamad lahenesid. Kuna toru on pikk ja vibratsioon suur,tuleb korra aastas kuskilt tugesid üle keevitada.Muidu lendab otsast ära.
Igal juhul soovitan asjaga tegeleda.
NB.Originulli meesele minu jutt kindlasti ei meeldi,kuid midagi pole teha.Kui tervis juba läbi siis pole originaalist ka kasu.Näituse jaoks võib asi olla,kuid tööd teha...
Lugupidamisega T.T
Vasta
#3

Miks peaks originaaliaustajaid see teemapüstitus üldse huvitama? Originaaliga tööd ei tehta. Või tehakse korda ja nauditakse töö tegemist. Mitte ei piinelda olemasoleva tehnika murede küüsis.

Käepäraste vahenditega odavale "käib-kah" riistale lähenedes ei oma tehaselahendus kuigi suurt tähendust.

Kas T-16 kabiini külge toru kinnitav ühendus on jäik või elastne?

Kui suits häirib, siis tasub see ikka võimalikult kõrgele juhtida (levib suuremale alale ja hajub rohkemate naabrite "rõõmuks").
Vasta
#4

(03-05-2010, 12:34 PM)v6sa Kirjutas:  Miks peaks originaaliaustajaid see teemapüstitus üldse huvitama? Originaaliga tööd ei tehta. Või tehakse korda ja nauditakse töö tegemist. Mitte ei piinelda olemasoleva tehnika murede küüsis.

Käepäraste vahenditega odavale "käib-kah" riistale lähenedes ei oma tehaselahendus kuigi suurt tähendust.

Kas T-16 kabiini külge toru kinnitav ühendus on jäik või elastne?

Kui suits häirib, siis tasub see ikka võimalikult kõrgele juhtida (levib suuremale alale ja hajub rohkemate naabrite "rõõmuks").

Vanemal tüübil kabiini pole,on katusesirm mis tudiseb edasi-tagasi.Originaal sumpsi toru otsa on tehtud kõver kaar ja see on suunatud üles. edasi läheb 32 mm toru. Toestasin selle mootori külge kahest kohast. Midagi paremat ma esialgu välja ei mõelnud.Ajab asja ära.
T.T
Vasta
#5

(03-05-2010, 13:04 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Vanemal tüübil kabiini pole,on katusesirm mis tudiseb edasi-tagasi.Originaal sumpsi toru otsa on tehtud kõver kaar ja see on suunatud üles. edasi läheb 32 mm toru. Toestasin selle mootori külge kahest kohast. Midagi paremat ma esialgu välja ei mõelnud.Ajab asja ära.
T.T

Pane "kõri" vahele.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne