16-05-2010, 16:20 PM
Ma ei suuda aru saada sellise projekti mõistlikusest, lähtudes hindadest.
Saksa autoportaali www.mobile.de andmetel maksab 1992 aasta Fiat Uno ligi 300 eurot = 4500 eek, kuid 2002 aasta BMW 1150 motikas 20 tuhandelise läbisõiduga alates 6000 eurost = 90000 eek.
Seega müü parem BMW motikas maha ja osta selle eest 20 FIAT Unot - kui üks ära mädaneb, siis sõidad teisega edasi.
Formaalselt võib autoregister igasugu tobedatele ümberehitustele heakskiidu anda, kuna seadused ei nõua ümberehituse taotlejalt vaimse tervise kohta pabereid - ilmselt saaks ka nõusoleku pisikesele punnvõrrile suure karjäärikalluri mootori paigaldamise kohta!
Peamine probleem ongi selles, et antud teemas on "varuosa doonor" kümneid kordi kallim, kui remonditav "masin" ise - seega tundub tegemist olevat mingi huumori teemaga.
Saksa autoportaali www.mobile.de andmetel maksab 1992 aasta Fiat Uno ligi 300 eurot = 4500 eek, kuid 2002 aasta BMW 1150 motikas 20 tuhandelise läbisõiduga alates 6000 eurost = 90000 eek.
Seega müü parem BMW motikas maha ja osta selle eest 20 FIAT Unot - kui üks ära mädaneb, siis sõidad teisega edasi.
Formaalselt võib autoregister igasugu tobedatele ümberehitustele heakskiidu anda, kuna seadused ei nõua ümberehituse taotlejalt vaimse tervise kohta pabereid - ilmselt saaks ka nõusoleku pisikesele punnvõrrile suure karjäärikalluri mootori paigaldamise kohta!
Peamine probleem ongi selles, et antud teemas on "varuosa doonor" kümneid kordi kallim, kui remonditav "masin" ise - seega tundub tegemist olevat mingi huumori teemaga.