16-05-2010, 01:02 AM
loll on loll olla.
(16-05-2010, 09:24 AM)Aspelund Kirjutas: Paberites võib ta 53F olla, raami ja mootori (?) kombinatsioonilt ka, aga ülejäänu on nähtavasti korduvalt ümber ehitatud/vahetatud.
A.
(17-05-2010, 01:58 AM)flanagan Kirjutas: küll aga on teemaks mootor.Juba 70-ndate algul sõitdsid viimased selle liigi mohikaanlased ringi 51 mootoriga.
Flanagan.
(16-05-2010, 04:13 AM)Timm Kirjutas: Kogu info nigu klapib... Sisikonna poolest võib tõesti tegu 53F'ga olla.
Puudub kell armatuurist, valed rattad all. Vale esikannel, värv. Imelik on aga see, et GAZ-53F'l kasutati ju forsseeritud 51 mootorit, mille otsa käis vastav käigukast. Selle käigukang oli varustet aga väikese nupukesega tagurpidikäigu lülitamiseks. On küll vanema põlvkonna masin, aga nupukest pole?
Tähele tasub panna, et selle veoka kellad on vanatüübilised.
(19-05-2010, 15:30 PM)Timm Kirjutas:Seda Sa teada ei saagi.Rehvi mõõt-kurat ma ikka selle aja mees kes ütleb,et kummimõõt-sama.8.25-20(19-05-2010, 00:48 AM)taruvaras Kirjutas: ...
Erinevalt 52-03-st on 53F-l ikkagi kolme auguga veljed.
...
Kasutan võimalust ja küsin, millal hakati GAZ veokitel kasutama kärgmustriga rehve? Olid ju kalasabad mingil perioodil.
(18-05-2010, 11:53 AM)gruppen Kirjutas:Ega peitugi.Paar asja vaid.Väidetavalt oli nende mootorite ressurs väiksem kui baas 51 mootoril.Aga omaduste vahe ka suht väike.Tegelikult aga asi selles,et automajandite vahetusfondides lihtsalt ponud neid mootoreid.Kui oli vaja kiiresti masin liikvele saada-sageli oli huvi sohvri poolne,siis pandi sina lihtsalt 51 mootor.Käigukast pandi siis kas 51 või jäeti 53 oma.Sobisid mõlemad.Samas olen lapsepõlves üsna palju 53F kabiinis olnud,kaasas sõitnud ja seda mäletan kindlasti,et sellel masinal oli käigukangi küljes väike hoovake tagurpidikäigu lülitamiseks.Kas see kast oli algupärane,ei tea ja teadja ei räägi juba ammu.Ja nagu väidavad vanamehed kes mitte ainult kolhoosides,sovhoosides vaid ka linnabaasides nende masinatega sõitsid,siis ega suurt vahet ei tundnud.No ja lõppeks,pika baasiga 52?!Just nagu uuem ja loodedavalt ka parem?Aga oli siis või?Tegelikult üsna sama masin.Ja tegid nad ju 53F-idega samad tööd,kasutusala oli sama.(17-05-2010, 01:58 AM)flanagan Kirjutas: küll aga on teemaks mootor.Juba 70-ndate algul sõitdsid viimased selle liigi mohikaanlased ringi 51 mootoriga.
Flanagan.
Mmmm. Kas keegi viitsiks selgitada mis 53F-i mootori sees siis nii imelist peitub? Viimati kui ma BTR-i mootorit lahti võtsin (küljes olid nii iseloomulikud tsentrifuugid-kollektoritd (otsast väljalase), kui rinnaplaat+rihmaseibindus) siis oli see markeeritud kui 53Ф seest (väntvõll näituseks on eredalt meeles- isegi äkki kuskil alles). Lihtne loogika ütleb, et vaevalt küll BTR-i mootor mingisugune haruldus Eestis on. Vanakooli veokaga krossi sõitnud isikutel võib ja ilmselt ka on üpris vabalt garaaþi all neid mootoreid. Pigem on asi selles, et kedagi tolle 53F-i ennistamine või ka lihtlabane remontimine ei huvita
(20-05-2010, 21:25 PM)jrgen20 Kirjutas: Eile toodi meie tehase (Paide Masinatehas) õuele üks v10 teehöövel, mis väljus tehasest omal jõul aastal 1958. Tagasi tuli ta juba treileril ning suhteliselt nutuses seisus. Jutud räägivad, et toodi kas Valgast või Valga lähistelt, keegi ehk teab?
Plaan on ta lahti võtta, ära värvida ning platvormile panna kui näide toodangust, mis omal ajal tehti.
(20-05-2010, 21:25 PM)jrgen20 Kirjutas: Eile toodi meie tehase (Paide Masinatehas) õuele üks v10 teehöövel, mis väljus tehasest omal jõul aastal 1958. Tagasi tuli ta juba treileril ning suhteliselt nutuses seisus. Jutud räägivad, et toodi kas Valgast või Valga lähistelt, keegi ehk teab?
Plaan on ta lahti võtta, ära värvida ning platvormile panna kui näide toodangust, mis omal ajal tehti.