01-04-2010, 21:42 PM
K:kompressor
02-04-2010, 10:31 AM
Uurisin rõngaid ja ei märganud midagi mis viitaks mingile kindlale asendile.
09-04-2010, 08:26 AM
28-04-2010, 18:40 PM
Sai endalegi vana hea vene kompressor soetatud, nüüd ka küsimus kohe automaatika kohta, on kusagil ka komplekti müüa, kus saaks paika panna nii ülemise kui alumise lülitusrõhu ja oleks ka relee komplektis, või tuleb mul kõik ise erinevatest tükkidest kokku kompunnida? Kompressor ise selline http://album.ee/album/264487/50229669 . Ja mille jaoks on tal rihma rattal need labad, kas jahutuse jaoks, siis miks on need väljas pool, kus efektiivus on väike?
28-04-2010, 19:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2010, 20:02 PM ja muutjaks oli muska71.)
Rõhurelee saad näiteks www.aircom.ee,www.kompressorikeskus.ee ja kindlasti ka mujalt.Hind vast kilo kanti.Kunagi endale ostsin sealt pumba ja rõhurelee.Ei usu hästi ,et need ribid sellises kohas jahutavad pumpa.
Oma kompressori jahutuse tegin sedasi,et auto salongi ahju ventilaatori installisin pumba kõrvale ja töötab akulaadialt.Toimib väga hästi.
Oma kompressori jahutuse tegin sedasi,et auto salongi ahju ventilaatori installisin pumba kõrvale ja töötab akulaadialt.Toimib väga hästi.
28-04-2010, 20:10 PM
(28-04-2010, 19:58 PM)muska71 Kirjutas: Rõhurelee saad näiteks www.aircom.ee,www.kompressorikeskus.ee ja kindlasti ka mujalt.Hind vast kilo kanti.Kunagi endale ostsin sealt pumba ja rõhurelee.Ei usu hästi ,et need ribid sellises kohas jahutavad pumpa.
Oma kompressori jahutuse tegin sedasi,et auto salongi ahju ventilaatori installisin pumba kõrvale ja töötab akulaadialt.Toimib väga hästi.
Härrased tehnikamehed! Elementaarne ju! Kompressori pealt on puudu nn. tuulekoda, mis nende labade poolt paisatud õhu suunaks silindri poole . Sama süsteem kasutusel mitmetel rolleritel
Tervitab Veteran.
28-04-2010, 20:23 PM
Härrased tehnikamehed! Elementaarne ju! Kompressori pealt on puudu nn. tuulekoda, mis nende labade poolt paisatud õhu suunaks silindri poole . Sama süsteem kasutusel mitmetel rolleritel
[/quote]
Minu pumba rihmarattal puuduvad igasugused ribid, tehtud selles mis kodus niisama tüliks vedeles,sellepärast paningi eraldi vendika.
[/quote]
Minu pumba rihmarattal puuduvad igasugused ribid, tehtud selles mis kodus niisama tüliks vedeles,sellepärast paningi eraldi vendika.
30-04-2010, 21:46 PM
(28-04-2010, 18:40 PM)mosseomanik Kirjutas: Sai endalegi vana hea vene kompressor soetatud, nüüd ka küsimus kohe automaatika kohta, on kusagil ka komplekti müüa, kus saaks paika panna nii ülemise kui alumise lülitusrõhu ja oleks ka relee komplektis, või tuleb mul kõik ise erinevatest tükkidest kokku kompunnida?
Ehk leiad mõne mõtte ka siit
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?na...opic&t=641
19-05-2010, 12:28 PM
Tere
Omasin mõned aastat Metabo väikest otseülekandega kompressorit, kuid sellel kärsas mootor läbi ning igaljuhul soovisin juba varem midagi võimsamat. Kuna välismaised piisava tootlikusega kompressori elemendid on väga kallid siis sai otsitud kasutatud kompressorit, leidsingi siis ühe vanametalli hinnaga (Pildid: http://karll.planet.ee/kompressor/ ).
Lugesin selle teema läbi ja peaks too olema see sama Riia SO-7, millest siin varem juttu oli. Plaan on kompressor taastada ja sellest vanast süsteemist mõtlen kasutada ainult kompressorit ennast, ülejäänud läheb vanarauda. Hetkel on kõige tähtsam kompressor ise korda saada. Siis vaatab, mis ja kuidas edasi, elektrimootor on olemas ja paagid(paagi) leiab kah.
Silindrid on korralikud, paar üliväikest kriimu, kulumisranti pole, arvan et puurida pole vaja, laseb lihtsalt hooniga läbi.Eelnevast jutust lugesin välja, et sobima peaksid m72 ja k750 kolvid ja dnepri rõngad, mõõtsin ära, silindri läbimõõt 78mm. Aga kuna ei ole selliste asjadega väga kursis, siis oskab keegi äki soovitada, kust kohast neid otsima peaks, asun ise pärnu maakonnas. Väntvõll, kaelad ja raamlaagrid tunduvad korralikud, kuid kepsudega on küll mingit aretust tehtud, on võimalus sinna kompressorisse uusi kepse ja saalesi kah leida ja kui on oskab keegi öelda, mille omad ja kust otsida jällegi? Siis veel klappide osa, kuna ka piltidelt on näha, et sellega pole mõtet midagi teha, siis mida arvate sellisest plaanist kui teeks valmis vähe moodsama süsteemi sinna peale. Ma küll ei tea, millist klapisüsteemi võimsamad kompressorid kasutavad aga minu väike metabo kasutas kahte plaati, mille vahel olid siis klapid, põhimõtteliselt ikka sama imemis ja surumis süsteem, aga klapid kindlalt oma pesades ja tundub palju töökindlam variant, mis arvate sellest?
Ootan siis vastuseid ja nõuandeid praegustele probleemidele, kindlasti tuleb neid hiljem veel...
Karl
Omasin mõned aastat Metabo väikest otseülekandega kompressorit, kuid sellel kärsas mootor läbi ning igaljuhul soovisin juba varem midagi võimsamat. Kuna välismaised piisava tootlikusega kompressori elemendid on väga kallid siis sai otsitud kasutatud kompressorit, leidsingi siis ühe vanametalli hinnaga (Pildid: http://karll.planet.ee/kompressor/ ).
Lugesin selle teema läbi ja peaks too olema see sama Riia SO-7, millest siin varem juttu oli. Plaan on kompressor taastada ja sellest vanast süsteemist mõtlen kasutada ainult kompressorit ennast, ülejäänud läheb vanarauda. Hetkel on kõige tähtsam kompressor ise korda saada. Siis vaatab, mis ja kuidas edasi, elektrimootor on olemas ja paagid(paagi) leiab kah.
Silindrid on korralikud, paar üliväikest kriimu, kulumisranti pole, arvan et puurida pole vaja, laseb lihtsalt hooniga läbi.Eelnevast jutust lugesin välja, et sobima peaksid m72 ja k750 kolvid ja dnepri rõngad, mõõtsin ära, silindri läbimõõt 78mm. Aga kuna ei ole selliste asjadega väga kursis, siis oskab keegi äki soovitada, kust kohast neid otsima peaks, asun ise pärnu maakonnas. Väntvõll, kaelad ja raamlaagrid tunduvad korralikud, kuid kepsudega on küll mingit aretust tehtud, on võimalus sinna kompressorisse uusi kepse ja saalesi kah leida ja kui on oskab keegi öelda, mille omad ja kust otsida jällegi? Siis veel klappide osa, kuna ka piltidelt on näha, et sellega pole mõtet midagi teha, siis mida arvate sellisest plaanist kui teeks valmis vähe moodsama süsteemi sinna peale. Ma küll ei tea, millist klapisüsteemi võimsamad kompressorid kasutavad aga minu väike metabo kasutas kahte plaati, mille vahel olid siis klapid, põhimõtteliselt ikka sama imemis ja surumis süsteem, aga klapid kindlalt oma pesades ja tundub palju töökindlam variant, mis arvate sellest?
Ootan siis vastuseid ja nõuandeid praegustele probleemidele, kindlasti tuleb neid hiljem veel...

Karl
19-05-2010, 16:15 PM
Eks selle kompressori nõrgim lüli olegi need klapid.
Selle kompressori klapid purunevad sellepärast et tehasepoolt on antud töösurveks 6 kg/cm2töötab ka 10 kg.... aga lehtklapid purunevad. Samuti on selle tuulekojal välja stantsitud noole kujutis mis näitab rihmade liikumise suunda. kui npöörlemine on vastassuunaline siis kepsu saaled ei saa õlitust ja kolin on tulemas. Nimelt on kepsu alumise saale küljes toruke mis on viltu lõigatud ja võtab õli nagu "kulbiga"
Selle kompressori klapid purunevad sellepärast et tehasepoolt on antud töösurveks 6 kg/cm2töötab ka 10 kg.... aga lehtklapid purunevad. Samuti on selle tuulekojal välja stantsitud noole kujutis mis näitab rihmade liikumise suunda. kui npöörlemine on vastassuunaline siis kepsu saaled ei saa õlitust ja kolin on tulemas. Nimelt on kepsu alumise saale küljes toruke mis on viltu lõigatud ja võtab õli nagu "kulbiga"
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
19-05-2010, 17:05 PM
Tolle konkreetse kompressori kepsud on ära lõhutud sellega, et uue saale asemel on sinna sisse keevitatud alumiiniumit või mingit taolist sulamit ja siis arvatavasti pingis puuritud auk vända järgi, kuid nüüdseks juba väga kulunud(loks sees) ja pole minu arvates kõige parem lahendus neid vanu kepse katsuda taastada, oleks uusi/kasutatuid vaja, kellegil ei vedele katkist kompressorit, millel kepsud oleks veel kasutamiskõlblikud?
Need täksid on sinna sisse tulnud arvatavasti kahel põhjusel, esiteks mul on siuke tunne et need klapi lehed on sisse sodiks peksnud ja teiseks kui mina sain polnud enam filtrit kah küljes. Aga nagu ennem mainisin, on mul kaanega vähe teised plaanid, lähen räägin millalgi treialiga läbi, panen õhtu poole ka pilte. Muidu endal kah nüüdseks juba üks korralik kaan olemas kuhu külge uued klapid kinnitada, arvatavasti jääb see üle, et kui kellegil soovi siis minu käest võib selle vanaraua hinnaga saada, kahjuks klapid küll puudu. Keegi uuema läänekompressori sisse pole juhtunud piiluma, mis lahendusega neil see klapisüsteem tehtud on?
Karl
Need täksid on sinna sisse tulnud arvatavasti kahel põhjusel, esiteks mul on siuke tunne et need klapi lehed on sisse sodiks peksnud ja teiseks kui mina sain polnud enam filtrit kah küljes. Aga nagu ennem mainisin, on mul kaanega vähe teised plaanid, lähen räägin millalgi treialiga läbi, panen õhtu poole ka pilte. Muidu endal kah nüüdseks juba üks korralik kaan olemas kuhu külge uued klapid kinnitada, arvatavasti jääb see üle, et kui kellegil soovi siis minu käest võib selle vanaraua hinnaga saada, kahjuks klapid küll puudu. Keegi uuema läänekompressori sisse pole juhtunud piiluma, mis lahendusega neil see klapisüsteem tehtud on?
Karl
19-05-2010, 21:03 PM
Kui mu mälu ei peta siis CO-7 kompressoris kasutatakse Moskvits-400-401 kepsusi mis on valatud babiit saaledega ja reguleeritakse peili seibidega. Kepsu sääre küljel on markeering ja võrrelge seda mosse 401 omadega.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
19-05-2010, 21:53 PM
29-05-2010, 21:45 PM
Rõngad võid osta-tellida siit
http://motoonline.ee/?id=1214&category_i...uct_id=348
http://motoonline.ee/?id=1214&category_i...uct_id=348
30-05-2010, 02:10 AM
Oü ATROPO KAUBANDUS...Vana-Narva mnt.20. Kaalumaja hoone. GSM 55945677 Hans.
atropo.kaubandus@mail.ee Kõik küsimused vene tööriistadest samuti CO-7 kompressori varuosad, reduktorid ;ketid;pumbad jne.vene masinaehituse toodang. küsige julgelt mees oli nõukaajal kogu eesti lao juhataja.Küsige ainult täpselt mida vajate.
atropo.kaubandus@mail.ee Kõik küsimused vene tööriistadest samuti CO-7 kompressori varuosad, reduktorid ;ketid;pumbad jne.vene masinaehituse toodang. küsige julgelt mees oli nõukaajal kogu eesti lao juhataja.Küsige ainult täpselt mida vajate.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
01-06-2010, 23:26 PM
Tere. Jaak, sina ehk oskad aidata.
Kui mingi hetk peale seismist, kui paagis surve sees siis järsku lääb surve karterisse, niiet suure susinaga voolab terve paak selle kaudu tühjaks. Kust tuleks viga otsida? Silindrite surve pidamises?
Kui mingi hetk peale seismist, kui paagis surve sees siis järsku lääb surve karterisse, niiet suure susinaga voolab terve paak selle kaudu tühjaks. Kust tuleks viga otsida? Silindrite surve pidamises?
02-06-2010, 07:12 AM
Väljalaskeklapp jahtumisel kaotab hermeetilisuse.[/align]
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
02-06-2010, 07:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2010, 20:09 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Aavu ütles asja juba ära. Kui ei taha klappidega koguaeg jännata(klapimaterjali ja vedrudega eksperimenteerida ), pane kasvõi veevärgis kasutatav pisem tagasilöögiklapp lisaks enne paakiminekut vahele. Panekul vaata asendit- et oma raskusega kinni vajuks. Nagu diood- edasi laseb, tagasi mitte. Selline kompressor, mille silindrid suudaksid surve ülal hoida, läheb keeruliseks ja kalliks. Selline karvane tunne, et ka sinul on kolvisõrm hulkumas ja silindri seina vao lõiganud. Kui pea klappidega maha võtad, keeruta ka väntvõlli ja uuri silindreid. Klapimaterjaliks vali vajaliku paksusega autopahtli silumislabidate hulgast. JM
02-06-2010, 09:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2010, 09:44 AM ja muutjaks oli Jossu.)
Samas aga on kogu õhusüsteem karterist tulnu õli täis. peitub see samas probleemis?
01-08-2010, 20:43 PM
Kui paaki rõhk sisse jääb, siis sahiseb kõik karterisse alla.
Kas viga jällegi peidus rõngastes?
Kas viga jällegi peidus rõngastes?
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne