28-12-2009, 19:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2009, 19:19 PM ja muutjaks oli indreksirk.)
Olen nokitsenud mõnda aega DKW NZ 350 projektiga.
Vajaksin abi sadula kordategemisel. Mul on kaks erinevat sadulat. Kataloogi järgi ongi kaks erinevat sadulatüüpi. Mõlemad on loomulikult ajahamba ja rooste poolt puretud. Sadularaamid on korda tehtud, kuid mõlemal sadulal on puudu osad sadulavedrud.
Pagusa sadul on sellises komplektsus, et vaja on vähemalt 7 pikka ja 4 lühikest vedru. Drilastic sadul on halvemas seisus - vajab tagumisi vedrusid, uusi alusplekke ja neid kahte külgmist vedru, mis sadulat ennast üleval hoiavad.
Kahte sadulat ma ei vaja. Mul puudub ka eelistus, kumba sadulat oma rattal kasutada. Seetõttu olen valmis igasugusteks ettepanekuteks ja pakkumisteks. Või lihtsalt headeks nõuanneteks, kuidas võimalikult mõistliku aja- ja rahakuluga vedrud korda saada.
Kui kellelgi on Eestimaa pinnal vastavale tüübile sobivat uut või vähekasutatud sadulanahka, siis seegi on veel tellimata.
Lisan mõned pildid
[attachment=31853][attachment=31854][attachment=31855]
Vajaksin abi sadula kordategemisel. Mul on kaks erinevat sadulat. Kataloogi järgi ongi kaks erinevat sadulatüüpi. Mõlemad on loomulikult ajahamba ja rooste poolt puretud. Sadularaamid on korda tehtud, kuid mõlemal sadulal on puudu osad sadulavedrud.
Pagusa sadul on sellises komplektsus, et vaja on vähemalt 7 pikka ja 4 lühikest vedru. Drilastic sadul on halvemas seisus - vajab tagumisi vedrusid, uusi alusplekke ja neid kahte külgmist vedru, mis sadulat ennast üleval hoiavad.
Kahte sadulat ma ei vaja. Mul puudub ka eelistus, kumba sadulat oma rattal kasutada. Seetõttu olen valmis igasugusteks ettepanekuteks ja pakkumisteks. Või lihtsalt headeks nõuanneteks, kuidas võimalikult mõistliku aja- ja rahakuluga vedrud korda saada.
Kui kellelgi on Eestimaa pinnal vastavale tüübile sobivat uut või vähekasutatud sadulanahka, siis seegi on veel tellimata.
Lisan mõned pildid
[attachment=31853][attachment=31854][attachment=31855]


, kuna sadul on üks väheseid agregaate, mille tööpõhimõttest olen suuteline aru saama. Tulevikus on plaanis peale pesumasina trumli ja oma firma teha sadulad DKW SB mudelile, mis on analoogne ühe Indreku poolt näidatud sadulaga ja ka NSU Z mudelile (viimasele istub ka Minski sadul talutavalt peale, nagu täna kontrollisin, seda enam, et originaali Wittkoppi pole ette võtta. Ka Indreku poolt toodud sadulafirmade nimetused tulid antud sadulate juures uudisena, aga ilmselt Indrek teab, millest kirjutab. Ise pidasin Drilastiku sadulaid ainult kummist tehtuiks, samuti Pagusa omi.
.
.