Volgade arv autoregistris
#1

off.
aga kas keegi lugupeetud kaasfoorumlastest oskab öelda kui palju GAZ 21 ja GAZ 24 on registris?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

denis23 Kirjutas:off.
aga kas keegi lugupeetud kaasfoorumlastest oskab öelda kui palju GAZ 21 ja GAZ 24 on registris?
http://www.volga.ee/modules.php?name=For...pic&t=1949
Siit saad vastuse Wink
Vasta
#3

sm.Poljakov Kirjutas:
denis23 Kirjutas:off.
aga kas keegi lugupeetud kaasfoorumlastest oskab öelda kui palju GAZ 21 ja GAZ 24 on registris?
http://www.volga.ee/modules.php?name=For...pic&t=1949
Siit saad vastuse Wink
Kõike ei tasu uskuda! GAZ 67 osas on asi vale.Osa on juba ammu 69ks ja 21 ks ümberehitatud.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#4

mis puutub selle ARKi statistikasse siis seda mina küll ei saa tõsiselt võtta.
Selle järgi mina näen vähemalt 70 registris olevat esimest seeria Volgat (21A ja B), plus veel teatud arv I seeria Volgasid peaks olema "tähistuseta" 470 auto hulgast.
Igaüks kes vähegi kursis GAZ-21 asjadega siin Eestis teab et need on siin säilinud mõned üksikud. Ise tean näiteks 2 elusat I seeria M21 ja üks taastamisel kuid registris. Registri andmete järgi aga peaks need 70+ olema.
Kokkuvõttes, registri sisu kuidagi kahtlaselt klapib kurikuulsa n.n. Perli andmebaasiga, aga see kajastas isegi 80-ndatel manalateed läinud autod.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#5

Vabandan OT pärast, kuid mismoodi üldse saab Autoregistrist teada mingi sõidukimargi arvukuse? Kas tuleb teha mingi päring ning kas see toiming on tasuline?




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#6

Aga seal ARK nimekirjas on veel üks huvitav asi ! Kas nägite, kui vähe on Eestis 2412 ja 2413 Volgasid??? Kas need on ainult endised taksod ja kiirabid?
Vasta
#7

Ei lähe küll konkreetse Tšaikade teemasse, aga vastuseks eelmisele postitusele ütleks, et 2412 oli vist minu teada 2410 baasil tavaline universaal ja 2413 siis omakorda selle universaali baasil ehitatud kiirabi.

Spetsiaalselt taksoks ehitatud sõiduk peaks siis olema mudelitähisega 2414.
Neid viimaseid aga 80-ndate lõpus enam vist nii palju ei ehitatud, kui näiteks omal ajal mudelit 2404, mida siis valmistati 2402 baasil, kuna nõudlus ilmselt ajapikku kadus taoliste universaalkerega taksode järele.

Siin on siis täpsed 2410 ja sellel põhinevate keremudelite seletused kirjas.
Vasta
#8

Kuna tagasisidet teemade kokkutõstmise kohta pole tulnud, siis üritan endiselt jonnakalt Volga-jutu ühes teemas hoida ning muude GAZ-ide jutu teises. Et kui tekib küsimus, et miks osad postitused siin teemas just niimoodi sõnastatud on...
Vasta
#9

1 GAZ 2412 osales suvisel Volgade kokkutulekul:
http://img157.imageshack.us/img157/4189/img5775ie3.jpg
Vasta
#10

denis23 Kirjutas:Kokkuvõttes, registri sisu kuidagi kahtlaselt klapib kurikuulsa n.n. Perli andmebaasiga, aga see kajastas isegi 80-ndatel manalateed läinud autod.

Austatud denis23

Tegemist on Eesti Autoregistrikeskuse ametliku statistikaga. See ei ole kellegi omakasu eesmärgil ei tea kust välja imetud andmestik. Pigem tasuks otsida vigu autode tähistustest. Kõik see, mis on kirjas Gaz 21A ja B-na ei pruugi tegelikkuses seda sugugi mitte olla. Veelgi enam - paljudest nendest autodest võivadki alles olla ainult paberid või vastab paberitele hoopis mingi muu välimusega sõiduk. Siin on kirjas kõik mis on registirs, mitte millel on ülevaatus.

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta
#11

Loetelus on volgade koosluse juures veel Gaz 67, 69, kuid ei ole mainitud Gaz 12 isendite arvu. Selle järgi nagu neid enam nagu ei olekski olemas. Ise tean 2 registris olevat isendit. Kui suur ikkagi on Gaz 12 - te tegalik arv registris ?
Vasta
#12

Kunagi olen selle inffi foorumis postitanud, hästi ammused andmed, ehk nõuk. aja lõpust umbes 25 vist. Arvan, et ZIMe peaks sõitvaid 10 ringis olema. Keresid on rohkem muidugi...Aga enne kui mõni kodanik teeb avalduse et mul pole moraalset õigust sellel teemal sõna võtta, ütlen igaks juhuks et see on minu isiklik ja puhtalt abstraktne number.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#13

Täiendan ZIMi juttu. Samuti nagu Tsaikade puhul, mina jälle ei usu et Eestis on kuskil peidus selle margi autod mida keegi ei näinud ega kuulnud. Kui on siis on mõni üksik, ning seegi väga viletsas korras - nagu ootamatult kevadel Kurtnas ilmunud I seeria Volga mis 25 aastat heinakuuris seisis. Aga Volga on siiski Volga, mis on palju levinum mudel kui ZIM. Aga seegi oli suur üllatus.
Pigem vastupidi, mõned autod mis on olnud veel viis aastad tagasi olemas on kuidagi salapäraselt haihtunud, ning hiljem selgub et need pole olemas enam Eestis.
Kahjuks, nii see on.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#14

Ei tea palju on registris 2424 autosid?
Vasta
#15

Eks Volga-klubi mehed tea KGB autode säilivusest ja registris olekust rohkem rääkida. Omalt poolt saan ainult lisada, et ega kõik pruugi ka õiged 2424-d olla, vanaonu hallil (või punaselBig Grin ) nõuka-aegsel ametiautol oli ka sildil 2424 ja ka linnukese mootor oli kapoti all, kuid peale käigukasti kapitaalset laialilendamist vahetati peale tavaline 24 mootor. Millalgil 80ndate lõpu aastail või 90ndate alguses müüdi see kuhugi erakätesse maha - võib vabalt ka praegu arvel ollaSmile

P.S. ei pea mind kartma hakkama - vanaonu kagebiit ei olnud, lihsalt ühe Pärnumaa suurema asutuse eesotsas. Omamoodi peitub siin iroonia missugune....Rolleyes
Vasta
#16

(31-03-2010, 17:03 PM)Laurimetall Kirjutas:  Ei tea palju on registris 2424 autosid?

registris pole küll ühtegi.

2009 ARK statistika kõigi arvelolevate autode kohta http://www.ark.ee/atp/?id=33696

05.01.10 Sõidukite statistika 2009 a. 2.4 MB Seisuga 01.01.2010 arvel olevad ja esmaselt registreeritud sõidukid 2009a.

Päris põhjalik tabel. Igaüks saab kontrollida oma lemmiku esindatust EW-s. Smile
Kindlasti leidub Eestimaa avarustes ka rariteete, mis kokkuhoiu või ettevaatuse mõttes registrist maha võetud, ja võivad veel tuhast tõusta, aga neid on ilmselt ainult üksikud iga mudeli kohta.
Vasta
#17

Tänud, väga huvitav informatsioon. Nüüd tegelen natukene selle analüüsiga.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#18

(03-06-2010, 13:24 PM)TeeTL Kirjutas:  
(31-03-2010, 17:03 PM)Laurimetall Kirjutas:  Ei tea palju on registris 2424 autosid?

registris pole küll ühtegi.

2009 ARK statistika kõigi arvelolevate autode kohta http://www.ark.ee/atp/?id=33696

05.01.10 Sõidukite statistika 2009 a. 2.4 MB Seisuga 01.01.2010 arvel olevad ja esmaselt registreeritud sõidukid 2009a.

Päris põhjalik tabel. Igaüks saab kontrollida oma lemmiku esindatust EW-s. Smile
Kindlasti leidub Eestimaa avarustes ka rariteete, mis kokkuhoiu või ettevaatuse mõttes registrist maha võetud, ja võivad veel tuhast tõusta, aga neid on ilmselt ainult üksikud iga mudeli kohta.

Päris põhjalik küll,kuid oma autot- LT 28 D 1976 a. ma küll nimekirjast ei leidnud. Huvitav küll,et seda kirjas pole. Nii ei võigi seda nimekirja päris tõsiselt võtta. Nimekirjas pole,kuid vurab ringi küll... Järsku keegi registri inimene loeb seda teemat ja oskab kommenteerida?
Vasta
#19

Väga hea asi uurimiseks.
Suur suur tänu jagamast!
Vasta
#20

(03-06-2010, 13:24 PM)TeeTL Kirjutas:  2009 ARK statistika kõigi arvelolevate autode kohta http://www.ark.ee/atp/?id=33696
See statistika on suhteliselt kahe otsaga asi, eriti Vene ning ka USA autode osas, näiteks ühe või, veel parem, mõlemad 1968-dal aastal toodetud AZLK 2140-ed võtaks ära küll. Samuti olen nõus piletiraha maksma 2003. aasta Ford Sierra nägemise eest Smile Nii et üleliia ei maksa vaimustusse sattuda sellest kirjutisest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne