Volgade arv autoregistris
#21

(03-06-2010, 21:37 PM)41Degree Kirjutas:  
(03-06-2010, 13:24 PM)TeeTL Kirjutas:  2009 ARK statistika kõigi arvelolevate autode kohta http://www.ark.ee/atp/?id=33696
See statistika on suhteliselt kahe otsaga asi, eriti Vene ning ka USA autode osas, näiteks ühe või, veel parem, mõlemad 1968-dal aastal toodetud AZLK 2140-ed võtaks ära küll. Samuti olen nõus piletiraha maksma 2003. aasta Ford Sierra nägemise eest Smile Nii et üleliia ei maksa vaimustusse sattuda sellest kirjutisest.
Sama seis on seal ka Ikarus-bussidega,mida leidsin kogu Eesti pealt 6. Praktiliselt mitte ükski neist ei klapi.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#22

Tänaseks päevaks seda tabelit on natukene analüüsitud.

Mida mina oskan öelda. Mingi pildi EV uunikute arvust see tabel annab, kuid üsna umbmäärast. Kõige paremini see klapib reaalsusega vanade ameeriklaste osas - sain veel korra kinnituse, et enamus vanu ameeriklasest, mis meie maal eksisteerivad, on juba kuskil foorumites kajastatud.

Näiteks, 1967 aasta Cadillac`e on registris 5, ning saidil USARAUD.EE - 5, nende hulgas üks, mis veel registris pole, aga lisaks sellele on teada veel üks auto. Kõik ilusti klapib.


Vanade "eurooplastega" ja endiste jaapanlastega on asi pisut keerulisem - ok, mõni näide.

Registris on ainuüksi "põrnikaid" 218, I-seeria Golfe-Jettasid 400 ringis, enne-80 datsuneid 140 ja Toyotasid 160...

Millal te viimast sellist sõidukit olete liikluses näinud?

Võrdluseks - RX-tüüpi Lexus-maastureid 2003-2009 keres on kokku pisut üle 500 ning vähemalt Tallinnas, Tartus ja Pärnus näeb need iga mõne minuti tagant.

Ok, Eesti ei ole ainult Tallinn, Tartu ja Pärnu, kuid ka maal sõites ma pole need autosid eriti märganud.

Nii et ka peale puhastamist, ARK on ikkagi "surnud hingesid" täis.


Vene autodega on analoogne lugu.

Statistika järgi, registris on praegu,

Alma-mosse 160 tk.
21 Volgade registris on 778 tk, k.a. 60 autosid 55-58 aastatel.
22 Volgade on 33 tk.
M20 ca 200 tk.
GAZ-12 on 36 tk.
GAZ-67 on ca 40 tk.
GAZ-69 460 tk.
Muhke 200 tk.

Kui arvestada, et idee järgi, peaks tegemist olla vähemalt aeg-ajalt sõitvate masinatega ja veneaegsete numbritega kuuri all seisvate isendeid ning dok-ta vrakke nende numbrite sees pole, siis kuidagi tunduvad need numbrid natukene väljaspoolt reaalsust olevat.

Muide, n.n. ühe kurikuulsa venna ARKi andmebaasist, mis pärines aastast 98, oli Volgade, Pobide ja ZIMide arv sama ning seal oli juba palju õhku sees. Kas meil 12 aastaga pole ühtegi Volgat utiili läinud siis?


Kuidas siis selline olukord tekkinud on? Ilmselt, on väga palju autosid, mis sai 90-ndate alguses ümberregistreeritud, on siiani registris.

Siin kohal muidugi tekib küsimus, mida üldse autoks pidada?
Kas 20+ aastat keset õunaaeda seisev Alma kere millel numbrid küljes - kas on auto või mitte?
Eks siis küsimus on kindlasti selles.

Näiteks, 80% I-seeria Volgasid, mida mina olen näinud olid mustade numbritega vrakkid - kui veel lisaks sellele uskuda, et lisaks 60-le registreeritud selle tüübi isendile on olemas ka mitu korda suurem arv veneaegsete dokumentidega, siis saab aru, et number on absurdne.

Ja selliseid näiteid võib veel tuua...


Kokku aga registris üle 15 000 tk. sõiduautot, mille vanus on suurem, kui 30 a, nende hulgas ca 70% VAZ, MZMA-AZLK ja GAZ tüüpi autod.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#23

(05-06-2010, 10:48 AM)denis23 Kirjutas:  Registris on enne-80 datsuneid 140 ja Toyotasid 160...

Millal te viimast sellist sõidukit olete liikluses näinud?

Kuna enne-80ndate ja 80-ndate toyotad on natuke minu erihuvi, siis kommenteerin seda arvu 160

Land Cruiserid, 50tk ,- päris suur osa sellest on ilmselt Jeekimite klubi, http://www.bj40.ee/, igati reaalsed masinad.
Hiace, 17tk. - neid ikka vahest kohtab, kindlasti olen näinud kusagil ka I gen liikumas. IIgen mudel polegi vist niisuguse vana näoga, et seda eriliselt tähele paneks Smile Arvelt maha võtmata rauapuru on kindlasti ka.
Crown, Cressida, Corona, Carina, 28tk - neid igatüht on vähe, tean neist umbes poolte kohta midagi, mõned on ka siin foorumis- tundub, et ARK arv ja reaalsete masinate arv klapib.
Crownide kõikide aastakäikude koguarv on vähenenud 1997.aasta 198tk.-lt preagusele 19tk.-le. Ehk siis 10-kordne vähenemine.
Corolla, 23tk. - Et II ja III generatsiooni nii palju järel on, see tundub kõige kahtlasem. Internetis ja tänevatel nähtud vast 5 jälge. Üsna tõenäoline seletus suurele arvule on omanike hooletus registrist mahakandmisel, pärast seda kui masinad on saanud rooste- või rauapuruks. Sama diagnoosi paneks ka Starletitele (7tk).

Üldiselt peab tõdema et
1) ARK täpsus mudelinimetuste ja aastaarvude osas on aasta-aastalt läinud paremaks, mitte halvemaks
2) üksikud ebatäpsused ei muuda tervet statistikatabelit tühiseks
3) Reaalsus on alati midagi muud kui register. On masinaid, mida pole registris, ja on registrikirjeid, mille taga pole masinat. Seda peab arvude analüüsimisel ligikaudselt arvestama.
Vasta
#24

Mina annaksin oma 5 kopikat M21 Volgade kohta.

Registris neid on ca 800.
Minul on olemas pildid umbes 100-st taastatud või algupärasena taastatud isendeid. Põhimõtteliselt, see tähendab, et see ongi seltskond, mis on erinevatel üritustel käinud 10 viimase aasta jooksul.
See on juba enam vähem terviklik pilt - näiteks viimasel Volga kokkutulekul Keilas, oli umbes 20-st autost ainult 1 "uustulnuk"

Siin veel küsimus kui palju neid autosid nii sama sõidab ringi, ilma et need kuskil üritustel oleksid käinud?
Eks need ikka on. Aga usun et siiski mitte 7 korda rohkem...Tallinnas ma usun nii...paarkümmend-kolmkümmend autot veel, mitte rohkem...

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#25

(05-06-2010, 15:19 PM)TeeTL Kirjutas:  
(05-06-2010, 10:48 AM)denis23 Kirjutas:  Registris on enne-80 datsuneid 140 ja Toyotasid 160...

Millal te viimast sellist sõidukit olete liikluses näinud?


, Corona, - neid igatüht on vähe, tean neist umbes poolte kohta midagi, mõned on ka siin foorumis- tundub, et ARK arv ja reaalsete masinate arv klapib.

See üks 1983 Corona täiesti eksisteerib ja ootab oma aega .
Sry OT.
Vasta
#26

(05-06-2010, 10:48 AM)denis23 Kirjutas:  Statistika järgi, registris on praegu,

Alma-mosse 160 tk.
21 Volgade registris on 778 tk, k.a. 60 autosid 55-58 aastatel.
22 Volgade on 33 tk.
M20 ca 200 tk.
GAZ-12 on 36 tk.
GAZ-67 on ca 40 tk.
GAZ-69 460 tk.
Muhke 200 tk.

Kui arvestada, et idee järgi, peaks tegemist olla vähemalt aeg-ajalt sõitvate masinatega ja veneaegsete numbritega kuuri all seisvate isendeid ning dok-ta vrakke nende numbrite sees pole, siis kuidagi tunduvad need numbrid natukene väljaspoolt reaalsust olevat.

Muide, n.n. ühe kurikuulsa venna ARKi andmebaasist, mis pärines aastast 98, oli Volgade, Pobide ja ZIMide arv sama ning seal oli juba palju õhku sees. Kas meil 12 aastaga pole ühtegi Volgat utiili läinud siis?
Kuna ma need andmebaasid algselt teabenõuetega sain ja analüüsinud olen, siis täpsustaks paari arvu:
M20 191
GAZ 67 41
ZAZ 965 201
Mu andmepäringute tõttu on see info vist nüüd ka avalik. Puuduvad suuremate masinate kohta info, sest neid ei õnnestunud mul raha maksmata saada. Sellise väljasoleva info väljatrükk maksaks niisama taotledes viiekohalise summa, teabenõue on 100.-/lk. Õnneks on erandeid.
Vasta
#27

(05-06-2010, 15:41 PM)denis23 Kirjutas:  Mina annaksin oma 5 kopikat M21 Volgade kohta.

Registris neid on ca 800.
Minul on olemas pildid umbes 100-st taastatud või algupärasena taastatud isendeid. Põhimõtteliselt, see tähendab, et see ongi seltskond, mis on erinevatel üritustel käinud 10 viimase aasta jooksul.
See on juba enam vähem terviklik pilt - näiteks viimasel Volga kokkutulekul Keilas, oli umbes 20-st autost ainult 1 "uustulnuk"

Siin veel küsimus kui palju neid autosid nii sama sõidab ringi, ilma et need kuskil üritustel oleksid käinud?
Eks need ikka on. Aga usun et siiski mitte 7 korda rohkem...Tallinnas ma usun nii...paarkümmend-kolmkümmend autot veel, mitte rohkem...
Tegelikult leidub selliseid "vanakoolimehi" Näiteks Hiiumaal suvitab üks vanem mees, kel seisab siin garaaþis M21, millega ta suviti liigub. Eeskujulikult korras suveauto, aga üritustel kindlasti ei käi.
Samas tean üht ronti, mis on aastaid garaaþis lahtivõetuna seisnud, aga ilmselt ka registris. Nii on neid nii ja naa.
Vasta
#28

Vana asi aga tekkis selline küsimus et mis oli tava ja kgb volgade vahe kas oli ainult mootor või oli midagi veel. Olen kuulnud et oli gaz 53 mootoriga olnud.
Vasta
#29

(10-06-2010, 19:41 PM)renee Kirjutas:  Vana asi aga tekkis selline küsimus et mis oli tava ja kgb volgade vahe kas oli ainult mootor või oli midagi veel. Olen kuulnud et oli gaz 53 mootoriga olnud.
Vaata seda kodulehte seal rohkem kirjas. http://volga.ee/modules.php?name=Content...ries&cid=3

Eestis peaks olema kaks GAZ 31013 ehk eriteenistuse masinad.


Ahja Rexe on arvel 3
REX R 10-3 1995 1
REX R-10-2 1994 1
REX R-12 2003 1

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#30

Käisin täna ARK is ja uurisin oma kaubiku VW LT-28 puudumist registrist. Mulle öeldi,et on olemas uus ja ka vana register.Kuna minu auto tehniline pass oli välja antud 1996 aastal,ei olnud seda uude registrisse kantud.Siit järeldus-selliseid autosid on meil riigis palju. Kõiki pole lihtsalt jõutud uude registrisse kirja panna.. Sama lugu ka nende Volgadega. Kindlasti on ka kirjas selliseid autosid,milliseid polegi alles.Eks see register läheb järjest täpsemaks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne